Titulació | Tipus | Curs | Semestre |
---|---|---|---|
4314947 Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques | OB | 0 | 1 |
No es requereix cap requisit previ per cursar el mòdul
Aprendre a dissenyar, planificar i dirigir accions de marketing en els nous escenaris que planteja la societat de la informació.
Entendre els perfils, comportaments i evolució dels usuaris digitals així com les seves diferències socials en qüestió d'edat, gènere i procedència. Fer una reflexió crítica sobre la bretxa digital.
Treballar les especificitats de la Planificació Estratègica de la Publicitat en l'entorn digital i les tàctiques concretes que ofereix aquest entorn com les RRPP a través de les xarxes socials, la gestió de la reputació digital, la gestió d'influencers, laa gestió de comunicació per a ecommerces, el marketing relacional online, etc.
A partir d'aquests recursos es profunditza també el coneixement de les tipologies de negocis digitals (start-ups, ecommerce, big data, intel·ligència digital...).
- Introducció al digital strategic planning i metodologia de la consultoria en eBusiness
- Tipologia d'usuari digital i procés de compra 2.0
- Startups i noves empreses digitals
- Les relacions públiques: definició, àmbits d'actuació i tècniques tradicionals de RRPP
- Relacions públiques 2.0: com relacionar-se amb els públics en l'entorn digital
- Gestió de la comunicació de crisi
- Lideratge i Comunicació
- Internet intelligence: Data driven marketing i MarTech
- Estrategies Digitals: Inbound Marketing & Marketing de continguts
- Reputació corporativa online: monitorització i gestió
El mòdul consta de 18 sessions de 2h dividides en les que s’aborden els continguts anteriorment presentats.
Es realitzaran classes dirigides presencials i virtuals, lectures d’articles, case studies, activitats grupals a l’aula, presentacions dels alumnes i activitats autònomes de treball individual.
El calendari detallat amb el contingut de les diferents sessions s’exposarà el dia de presentació de l’assignatura. Es penjarà també al Campus Virtual on l’alumnat podrà trobar la descripció detallada dels exercicis i pràctiques, els diversos materials docents i qualsevol informació necessària per a l’adequat seguiment de l’assignatura. En cas de canvi de modalitat docent per raons sanitàries, el professorat informarà dels canvis que es produiran en la programació de l’assignatura i en les metodologies docents.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Classes magistrals en format presencial | 26 | 1,04 | 2, 3 |
Tipus: Supervisades | |||
Anàlisis de casos reals | 20 | 0,8 | 2, 3 |
Clases de problemes i plantejament d'estratègies digitals | 30 | 1,2 | 1, 3 |
Exposició oral de treballs | 15 | 0,6 | 1, 3 |
Tipus: Autònomes | |||
Exercicis pràctics digitals | 20 | 0,8 | 1 |
Lectura d'articles | 10 | 0,4 | 2, 3 |
Per a l'avaluació del mòdul es tindrà en compte la presència de l'alumnat a les classes presencials i virtuals (com a mínim el 80% són obligatòries), la seva participació a les activitats dirigides a l'aula i les entregues i presentacions d'activitats supervisades i autònomes. L'avaluació és continuada i no hi ha exàmen final del mòdul.
La metodologia docent i l’avaluació proposades poden experimentar alguna modificació en funció de les restriccions a la presencialitat que imposin les autoritats sanitàries.
L’alumnat tindrà dret a la recuperació de l’assignatura si ha estat avaluat del conjunt d'activitats el pes de les quals equivalgui a un mínim de 2/3 parts de la qualificació total de l'assignatura. Les activitats que queden excloses del procés de recuperació són les presentacions orals a l'aula i la presencialitat a les sessions de l'assignatura.
L’estudiant que realitzi qualsevol irregularitat (còpia, plagi, suplantació d’identitat,...) es qualificarà amb 0 aquest acte d’avaluació. En cas que es produeixin diverses irregularitats, la qualificació final de l’assignatura serà 0.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Entrega d'exercicis pràctics | 20 | 4 | 0,16 | 1, 2, 3 |
Presentacions orals o virtuals | 20 | 5 | 0,2 | 1, 3 |
Processos i seguiment del mòdul | 10 | 10 | 0,4 | 2, 3 |
Treball i presentació de Casos d'estudi | 50 | 10 | 0,4 | 1, 2, 3 |
Es traballa principalment amb recursos digitals i TIC: xarxes socials, google analytics, google slides, microsoft teams, moodle del carmpus virtual, etc.