Titulació | Tipus | Curs | Semestre |
---|---|---|---|
4313799 Direcció i Organització de Turisme d'Esdeveniments | OB | 0 | A |
No hi ha prerequisits
1.- Aproximar l’alumne a la realitat laboral del Sector
2.- Ampliar i aplicar els coneixements teòrics dels diferents aspectes treballats durant el decurs del Màster
3.- Adquirir experiència i coneixement en el món professional real
4.- Facilitar la generació de capacitats professionals
5.- Donar compliment a la concepció del cicle docent de les pràctiques
Pràctiques de formació en un establiment del sector turístic durant 350 hores. El contingut de l’assignatura comprèn el període de pràctiques de formació a l’empresa i les activitats relacionades amb l’assignatura esmentades a l’apartat de Presentació. A la finalització d’aquest període l’alumne presenta una Memòria d’activitats-informe. El seu tutor/a emet un document de valoració d’aquestes pràctiques.Les pràctiques estan orientades al coneixement de l’organització i la gestió de les empreses del sector dels esdeveniments. Es disposa d’un ventall d’empreses col·laboradores que participen dels principis rectors i de qualitat del Programa Professional de l’Escola
L’estudiantat ha d’observar i aplicar les normes de treball i de conducta personal fixades per l’establiment on es desenvolupen les pràctiques. Igualment és d’aplicació el reglament intern de les pràctiques del Centre.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Estada autoritzada empreses | 350 | 14 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 |
Tipus: Supervisades | |||
Tutories | 5 | 0,2 | 1, 5, 9 |
Tipus: Autònomes | |||
Memòria de pràctiques | 5 | 0,2 | 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9 |
Per poder aprovar el Mòdul s’ha d’obtenir un mínim de 5 tant de la part de la Memòria que redacta l’estudiant com de la valoració que fa el tutor/a d’empresa. La Memòria té un valor del 40% sobre la nota final i la valoració del tutor/a d’empresa un 50%. Assistència dels estudiants a les reunions, trobades i actes estipulats pel centre: 10%.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Assistència i participació esdeveniments/activitats aula | 10% | 5 | 0,2 | 1, 3, 4, 6, 10 |
Avaluació tutor d'empresa | 40% | 5 | 0,2 | 1, 3, 4, 5, 6, 10 |
Memòria de pràctiques | 50% | 5 | 0,2 | 2, 3, 5, 7, 8, 9 |
Alonso Almeida, María del Mar y Rodríguez Antón, José Miguel (coord.) (2011): Turismo y género. Madrid, Síntesis
Kinni, T. (Updated version 2011): Be our guest; perfecting the art of customer service by the Disney Institute.
Meyer. D. (2006): Setting the table: the transforming power of hospitality in business
Mullins, Laurie J., Dossor, Penny (Jun 2013, 5th Edition): Hospitality Management and Organisational Behaviour
OMT (2022) El empoderamiento de las mujeres y el turismo. Informe
Segovia Pérez, Mónica y Figueroa Domecq, Cristina (2018). Turismo y género. La perspectiva inclusiva en la gestión turística. Barcelona, UOC
-