Titulació | Tipus | Curs | Semestre |
---|---|---|---|
4313799 Direcció i Organització de Turisme d'Esdeveniments | OB | 0 | 2 |
No hi ha prerequisits
La metodologia docent combina les classes magistrals amb la discussió i resolució de casos pràctics amb l'eztudiantat. També és plantegen temes de discussió sobre temes prèviament llegits o explicats. La pràctica avaluadora de Mòdul s’orienta a fixar els coneixements desenvolupats durant el Mòdul.
1. Presencials:
2. No presencials tutoritzades:
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Classes teòriques | 36 | 1,44 | 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 18 |
Tutories | 15,5 | 0,62 | 1, 15, 16 |
Tipus: Supervisades | |||
Resolució casos | 35,5 | 1,42 | 1, 15, 16, 19 |
Treballs aula | 15 | 0,6 | 1, 2, 3, 6, 14, 15, 16, 19 |
Tipus: Autònomes | |||
Elaboració de treballs | 90 | 3,6 | 1, 2, 3, 8, 13, 16, 19 |
Per aprovar el Mòdul l’assistència a les sessions lectives és obligatòria amb un mínim requerit del 80%
Avaluació continua (assistència, observacions puntuades): 25%
Realització de treballs ( individuals o en grup): 25%
Proves escrites/ prova avaluadora del Mòdul: 50%
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Debats-Forums | 40% | 6 | 0,24 | 1, 2, 3, 4, 6, 9, 12, 14, 15, 16, 18, 19 |
Presentacions orals | 10% | 7 | 0,28 | 1, 5, 8, 10, 11, 12, 13, 16, 18 |
Prova escrita avaluadora Mòdul | 50% | 20 | 0,8 | 1, 3, 6, 7, 8, 14, 15, 16, 17 |
Bowdin, G.A., McDonnel, I., Allen, J. and O'Toole, W., (2001). Events Management, Butterworth Heinemann, Reed Educational an dProfessional Publishing Ltd., Woburn, MA 01801.
Event Marketing Institute y Freeman XP (2015). The Viral Impact of Events: Extending & Amplifying Reach via Social Media. Disponible en https://goo.gl/is32BM
Fernández y Vázquez, Jorge (2018): Guía de protocolo y ceremonial para la organización de eventos deportivos. Síntesis. Madrid
Goldblatt, Dr. Joe, CSEP, Nelson, Kathleen S. CSEP, editors (2001). The International Dictionary of Event Management, second edition, John Wiley & Sons, Inc. NY, NY.
Jiménez-Morales, Mónica y Manuel Panizo, Julio (2017): Eventos y protocolo. La gestión estratégica de actos corporativos e institucionales. Barcelona, UOC
Martos Molina, M. (2013). El papel del turismo de eventos en el desarrollo urbano. El caso de Expo Zaragoza. Pasos. Revista de Turismo y Patrimonio Cultural, 11(1), 57-71. https://doi.org/10.25145/j.pasos.2013.11.004
Manual de gestió del voluntariat (2009). Obra Social Fundació La Caixa.
Moran, Jill S., CSEP, (2004). How To Start a Home-Based Event Planning Buisness. Globe Pequot Press., Guilford, CT 06437.
Torrecillas, Carles (2017): Tópicos, retos, realidad y ficción. Estudio 360º del sector nupcial.Esade
Wiersma, Elizabeth A. CSEP, Strolberg, Karl E. (2003). Exceptional Events, Concept to Completion, second edition. Chips Books, Weimar, TX 78962.
Wohlfeil, M. & Whelan, S. (2005). Consumer Motivations to Participate in Marketing-Events: The Role of Predispositional Involvement. In K. M. Ekstrom & H. Brembeck (Eds.), E- European Advances in Consumer Research, 7 (pp. 125-130). Goteborg, Suiza: Association for Consumer Research.
Dins del calendari establert es reservaran 15 minuts d’una classe per a que l’alumnat complimenti les enquestes d’avaluació del professorat i del mòdul