Titulació | Tipus | Curs | Semestre |
---|---|---|---|
4313157 Estudis Anglesos Avançats / Advanced English Studies | OT | 0 | 1 |
Que els estudiants comprenguin els canvis profunds que han sofert els gèneres literaris tradicionals com la novel·la i la narració curta entre el final del segle XIX i el segle XXI. La perspectiva del curs es focalitzarà en un dels grans temes de la literatura occidental: el vincle entre l'amor i la mort.
1. Henry James, The Spoils of Poynton (1896)
2. William Faulkner, As I Lay Dying (1930)
3. Zora Neale Hurston, Their Eyes Were Watching God (1937)
4. Louise Erdrich, Tracks (1988)
5. Philip Roth, The Facts (1988)
6. Toni Morrison, Home (2012)
Les classes són dinàmiques i s'espera la contribució dels estudiants en els debats i discussions d'anàlisi de fonts primàries i secundàries. La participació i assistència són de gran importància.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Activitats a l'aula: debats, anàlisi de textos, interpretació/In-class activities: debates, textual analysis and interpretation | 50 | 2 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 |
Tipus: Supervisades | |||
Tutories/Tutorials | 15 | 0,6 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 |
Tipus: Autònomes | |||
Lectura de fonts primàries i secundàries, escriure treballs, preparar-se per les classes/Reading of primary and secondary sources, writing papers, preparing for the lectures | 40 | 1,6 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10 |
L'avaluació constarà de diversos exercicis que es tindran en compte:
-1 assaig escrit a l'aula 20%
-1 treball final 40%
-3 assajos curts on es podrà triar entre diverses opcions per contestar 30%
-Participació: debats, discussions i presentacions orals 10%
En el moment de realització de cada activitat avaluativa, el professor o professora informarà l’alumnat (Moodle) del procediment i data de revisió de les qualificacions.
L’estudiantat rebrà la qualificació de No avaluable sempre que no hagi lliurat més del 40% de les activitats d’avaluació.
En cas que l’estudiantat realitzi qualsevol irregularitat que pugui conduir a una variació significativa de la qualificació d’un acte d’avaluació, es qualificarà amb 0 aquest acte d’avaluació, amb independència del procés disciplinari que s’hi pugui instruir. En cas que es produeixin diverses irregularitats en els actes d’avaluació d’una mateixa assignatura, la qualificació final d’aquesta assignatura serà 0.
Recuperació:
La recuperació d’aquesta assignatura es realitzarà mitjançant una prova de síntesi amb les següents condicions:
- L’alumnat s’haurà d’haver presentat a un mínim de dos terços dels ítems d’avaluació.
- L’alumnat haurà d’haver obtingut una qualificació mitjana igual o superior a 3,5.
- L’alumnat haurà d’haver aprovat el 50% de l’avaluació de l’assignatura.
- La qualificació màxima que es pot obtenir a la recuperació és de 7.0.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
1 assaig escrit a l'aula | 20% | 2 | 0,08 | 1, 3, 5, 8 |
3 assajos curts | 30% | 15 | 0,6 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10 |
Participació | 10% | 10 | 0,4 | 3, 4, 5, 9 |
Treball final | 40% | 18 | 0,72 | 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 10 |
Aquesta és només una selecció inicial de bibliografia secundària. A mesura que avanci el curs es proporcionaran referències específiques pel que fa als autors i als temes tractats.
FIEDLER, Leslie. Love and Death in the American Novel. New York: Stein and Day, 1975.
GRAY, Richard. A History of American Literature. Malden: Blackwell, 2004.
KALAIDJIAN, Walter. The Cambridge Companion to American Modernism. Cambridge: Cambridge University Press, 2005.
LAMB, R.P. A Companion to American Fiction 1865-1914. Malden: Blackwell, 2005.
MITCHELL, Angelyn. The Cambridge Companion to African American Women's Literature. Cambridge: Cambridge University Press, 2009.
ROUGEMONT, Denis de. Love in the Western World. Princeton: Princeton University Press, 1983.
SOLLORS, Werner. A New Literary History of America. Cambridge: Belknap Press of Harvard University Press, 2009.
L'assignatura no requereix un programari informàtic especialitzat.