Titulació | Tipus | Curs | Semestre |
---|---|---|---|
2500891 Infermeria | OB | 2 | 1 |
No existeixen
Les classes teòriques s'impartiran amb el grup sencer i tot i ser principalment expositives, es solicitarà la participació de l'estudiantat en petites activitats o resolució de situacions. ES tracta d'un format docent en el que s'imparteixen continguts teòrics i es repassen les darreres evidències científiques i opinió d'experts.
Els seminaris són un espai d'aprenentatge en grup mitjà en el que l'alumnat ha de treballar al voltant d'unes situacions clíniques plantejades amb la supervisió d'un/a docent. L'actitivat comporta lectura prèvia a casa, discussió grupal, disseny d'intervencions i exposicions orals grupals.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
SEMINARIS | 25 | 1 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 24, 26, 28 |
Teoria | 27 | 1,08 | 2, 3, 5, 6, 7, 8, 10, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 27, 29 |
Treball autònom | 98 | 3,92 |
1. Exàmen. Suposa el 40% de la nota final. Es tracta d'un examen tipus test que inclou els continguts treballats a totes les activitats docents de l'assignatura.
2-3. Entrega de treballs escrits i defensa oral de treballs: Suposen el 20% i el 30% de la nota final. El grup gran es divideix en 4 subgrups els quals tindran assignat un/a docent. Es treballaran una sèrie de casos que hauran de resoldre's en una exposició oral grupal. S'avaluaran fent servir unes rúbriques dissenyades per a tal fi que estaràn disponibles a Moodle. S'avaluarà fonamentalment la capacitat per a identificar i prioritzar problemes, la revisió de la literatura, la proposta d'intervenció-avaluació i l'escriptura acadèmica. Tant el treball escrit com la defensa oral són activitats grupals. No s'acceptaran treballs fora del període establert
4. Lliurament d'informes (autoavaluació): Suposa el 10% de la nota final. Dos dies després de finalitzar el darrer cas cada estudiant haurà de lliurar, via Moodle, un informe autoavaluatiu de 2-3 pàgines on reflexioni i avaluï el seu grau d'assoliment de les competències incloses en la guia. El format de l'exercici és lliure. Així mateix, ha de quedar clar quin coneixement ha estat adquirit i qual no. L'informe ha de ser realista, ha d'estar justificat de forma clara, i ha d'incloure una nota numèrica entre el 0 i el 10 . L'informe serà revisat pel tutor responsable de cada grup de seminari especialitzat. En cas de gran discrepància amb l'opinió del docent, el document serà retornat a l'estudiant perquè reflexioni sobre la seva avaluació i la rectifiqui. No s'acceptaran autoavaluacions fora del període establert. El no lliurament de l'exercici suposa una qualificació de 0.
El fet de confirmar-se plagi en qualsevol dels exercicis suposarà el suspens immediat de l'assignatura.
OBTENCIÓ DE LA QUALIFICACIÓ FINAL:
El requisit per a l’obtenció de la nota final és haver-se presentat a totes les parts avaluatives i haver obtingut en cadascuna d'elles una nota superior o igual a 5.
Es considerarà no avaluable quan el/la estudiant hagi faltat a 2 o mes sessions de seminari sense causa justificada.
La qualificació final de l'assignatura serà el sumatori de les diferents parts que la configuren. Segons l’acord 4.4 del Consell de Govern 17/11/2010 de la normativa d’avaluació, les qualificacions seran:
L'alumnat té dret a la revisió de les proves d’avaluació. Per a tal fi es concretarà la data en Moodle.
Els/les estudiants que no hagin superat l’assignatura per mitjà de l’avaluació continuada es podrà presentar a una prova de recuperació al final de l'assignatura.
Les situacions especials i particulars es valoraran pel coordinador de l'assignatura i el/la tutor/a del grup.
Totes les eines avaluatives estaran disponibles a Moodle a l'inici de l'assignatura.
Absències:
Es consideren absències justificades les següents situacions:
Fora d'aquestes situacions, cada absència injustificada suposarà una reducció d'un punt er cada absència en la nota final, fins a un màxim de 2 absències.
Qualsevol signe de deshonestedat acadèmica, com ara plagi o manipulació de documents d’avaluació, etc., o qualsevol actitud discriminatòria, violenta o irrespectuosa cap a companys/es i/o docents, suposarà el suspens immediat de l’assignatura.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Autoavaluació | 10% | 0 | 0 | 1, 2, 9, 27, 28 |
Defensa oral de treballs | 30% | 0 | 0 | 3, 5, 6, 9, 11, 12, 13, 21, 23, 24, 26 |
Exàmen | 40% | 0 | 0 | 3, 5, 6, 10, 15, 16, 17, 18, 19, 22, 26, 27, 28 |
Treballs escrits | 20% | 0 | 0 | 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 20, 21, 23, 24, 25, 26, 28, 29 |
Mendeley