Titulació | Tipus | Curs | Semestre |
---|---|---|---|
2501928 Comunicació Audiovisual | OB | 1 | A |
Coneixements bàsics d’editors de vídeo (Movie Maker o I-movie), editors d'àudio (Audacity) i eines de xarxa com ara l'entorn de Google.
L'objectiu de l’assignatura és capacitar a l’alumne en la construcció de continguts audiovisuals partint de models narratius específics, aprofundint en les distintes teories narratives, de la dramatúrgia i de la natura expressiva dels llenguatges audiovisuals.
El calendari detallat amb el contingut de les diferents sessions s’exposarà el dia de presentació de l’assignatura. Es penjarà també al Campus Virtual on l’alumnat podrà trobar la descripció detallada dels exercicis i pràctiques i qualsevol informació necessària per a l’adequat seguiment de l’assignatura.
Les sessions acadèmiques s’organitzaran entorn diferents activitats (classes magistrals, audicions, visionats, resolució de problemes, pràctiques, etc.) destinades a que l’alumnat aprengui fent. La metodologia docent i l’avaluació proposades poden experimentar alguna modificació en funció de les restriccions a la presencialitat que imposin les autoritats sanitàries.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Magistral | 30 | 1,2 | 1, 2, 3, 6, 8 |
Pràctiques i projecte | 75 | 3 | 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8 |
Tipus: Supervisades | |||
Examen | 6 | 0,24 | 1, 2, 8 |
Tipus: Autònomes | |||
Treball autònom | 174 | 6,96 | 1, 2, 3, 5, 7, 8 |
Les activitats d’avaluació es composen d’un examen teòric, unes pràctiques d’introducció a la narrativa audiovisual que poden ser realitzats en grup o de forma individual. Un cop tancades aquestes activitats, l’alumnat organitzat en grups iniciarà la creació, disseny i producció d’un projecte transmedia.
L’alumnat tindrà dret a la recuperació de l’assignatura si ha estat avaluat del conjunt d'activitats el pes de les quals equivalgui a un mínim de 2/3 parts de la qualificació total de l'assignatura. Per poder-se presentar a la recuperació de l’assignatura, s’haurà hagut d’obtenir la nota mitjana de 3,5.
L’activitat que queda exclosa del procés de recuperació és el projecte de curs.
En cas de segona matrícula, l’alumnat podrà fer una única prova de síntesi que consistirà en un examen teòric-pràctic. La qualificació de l’assignatura correspondrà a la qualificació de la prova síntesi.
L’estudiant que realitzi qualsevol irregularitat (còpia, plagi, suplantació d’identitat,...) que pugui conduir a una variació significativa de la qualificació d’un acte d’avaluació, es qualificarà amb 0 aquest acte d’avaluació. En cas que es produeixin diverses irregularitats, la qualificació final de l’assignatura serà 0.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Examen teóric | 30% sobre la qualificació final | 4,5 | 0,18 | 1, 2, 3 |
Projecte | 50% sobre la qualificació final | 7,5 | 0,3 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 |
Pràctiques | 20% sobre la qualificació final | 3 | 0,12 | 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8 |
Audacity, DaVinci.