Titulació | Tipus | Curs | Semestre |
---|---|---|---|
2503868 Comunicació de les Organitzacions | OB | 3 | 2 |
L'assignatura no té requisits previs obligatoris.
Els objectius d'aquesta assignatura són:
1. Introduir a l'estudiant en el nou món de la nova comunicació a través de les xarxes socials que potencien la immediatesa.
2. Coneixements de les diferents noves formes de comunicació creant valor de marca oferint un gran impacte des de qualsevol dispositiu digital.
3. Capacitat d'anàlisi del paper del màrqueting de la comunicació i la seva evolució diària amb la creació de productes o serveis creatius amb un gran impacte social.
1. Introducció.
1. El vídeo màrqueting.
2. La publicació de materials audiovisuals.
2. Màrqueting comunicació. Públic objectiu.
1. SOSTAC
3. Xarxes Socials anomenades "arbres de la comunicació" i el seu ús.
1. Instagram, Pinterest, Facebook, TikTok, Twitter i YouTube.
4. Publicitat en els diferents mitjans de comunicació online i offline.
5. Evergreen. YouTube i estratègies.
6: Màrqueting de continguts en aplicacions.
7. Bloc de conclusions.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Clase Magistral | 15 | 0,6 | 1, 3, 8, 9 |
Practiques a l'aula | 18 | 0,72 | 1, 3, 4, 6, 8, 9 |
Resoluciò de problemes | 7 | 0,28 | 1, 4, 6 |
Seminari | 8 | 0,32 | 1, 3, 6, 8, 9 |
Tipus: Supervisades | |||
Activitats d'avaluaciò | 25 | 1 | 1, 3, 4, 6, 8, 9 |
Tutories | 15 | 0,6 | 1, 3, 4, 6 |
Tipus: Autònomes | |||
Practiques | 37 | 1,48 | 1, 3, 6, 8, 9 |
L'avaluació continuada de l'assignatura es basarà en la qualificació de cada alumne en les següents activitats d'avaluació:
A. Treball de curs (30%). Durant les classes pràctiques, a més de la realització de les mateixes pràctiques de classe, els estudiants, amb la tutoria dels professors, prepararan en grups de 4 persones un treball de curs en el qual hauran d'analitzar en profunditat una empresa i proposar un pla de comunicació. Les condicions i dates de lliurament del treball de curs seran explicades el primer dia de classe
B. Realització de Pràctiques a classe (25%). Són tasques en les quals l'estudiant, en grup o de manera individual, duu a terme activitats guiades o supervisades pel professor. Cadascuna de les pràctiques té una qualificació específica i fa mitjana per a l'obtenció del 25% corresponent a les pràctiques de classe. El curs realitzarà, almenys, 5 pràctiques puntuables.
C. Assistència i participació activa a l'aula (10%).
D. Examen teòric/pràctic (35%).
Qualsevol treball escrit que tingui cinc errors ortogràfics i/o barbarismes (sumant 5 errors en total) obtindrà la nota de zero. També obtindrà un zero qualsevol treball amb un percentatge de plagi que superi les normes habituals del dret de cita; per detectar els possibles plagis es poden aplicar procediments informàtics sobre els arxius digitals dels treballs lliurats, sigui aplicant-los a tots sigui només a mostres aleatòries. L'estudiant que
realitzi qualsevol irregularitat (còpia, plagi, suplantació d'identitat...) que pugui conduir a una variació significativa dela qualificació d'un acte d'avaluació, es qualificarà amb 0 aquest acte d'avaluació. En cas que es produeixin diverses irregularitats, la qualificació final de l'assignatura serà 0.
Recuperació
L'alumnat que suspengui l'assignatura en l'avaluació contínua (resultat de la suma ponderada de les activitats d'avaluació) podrà optar a presentar-se a una recuperació de l'assignatura, per optar a aconseguir l'aprovat del curs. La prova de recuperació consistirà en un examen oral (teòric) sobre tot el contingut impartit al llarg de les classes de teoria i pràctica.
L'alumnat tindrà dret a la recuperació de l'assignatura si ha estat avaluat del conjunt d'activitats, el pes de les quals sigui d'un mínim de 2/3 parts de la qualificació total de
l'assignatura. Per poder presentar-se a la recuperació de l'assignatura serà necessari haver obtingut una nota mitjana mínima de 3,5.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Assistència i participació activa a l'aula | 10 | 15 | 0,6 | 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 |
Examen teòric/pràctic | 35 | 2 | 0,08 | 1, 2, 3, 8 |
Realització de Pràctiques | 25 | 4 | 0,16 | 1, 3, 4, 6, 8, 9 |
TREBALL DE CURS | 30 | 4 | 0,16 | 1, 3, 4, 6, 8, 9 |
Bibliografia bàsica
Karin, Carr. (2021). The YouTube for Real Estate Agents Content Planner. Simplify Your Video and Content Creation.
Smith, PR. (2019). SOSTAC Guide to your Perfect Digital Marketing Plan.
Graap, Andreas. (2015). Video-Marketing (mitp Business) Erfolgreicher Content für YouTube & Co.
Fernández Pardo, Ana. (2015). Marca busca egoblogger.
Godin, Seth. (2018). This is Marketing: You Can't Be Seen Until You Learn to See.
Godin, Seth. (2011). La Vaca Púrpura.
Holiday, Ryan. (2014). Growth Hacker Marketing.
Kotler, Philip. (2017). Marketing 4.0 Moving from Traditional to Digital.
Escalona, Núria.(2013). #Digitalk. Del Màrqueting Directe a la Comunicació 2.0.
Borges, Virginia. (2015). No gastes en Marketing.
Fleming, Noah. (2015). Evergreen Cultivate the Enduring Customer Loyalty that Keeps your Business Thriving.
Bibliografia complementària
La bibliografia complementària serà compartida al llarg del curs a través del Campus virtual.
Word, Excell, Powerpoint