Titulació | Tipus | Curs | Semestre |
---|---|---|---|
2500894 Turisme | OT | 4 | 0 |
No és necessari cap requisit per a cursar aquesta assignatura.
L'assignatura ajudarà als estudiants a conèixer els aspectes bàsics a considerar per a una correcta aplicació de Revenue Management en diversos tipus d'empreses. Els estudiants tambè aprendràn com crear diferents tarifes i com segmentar la demanda per aconseguir el màxim rendiment de l'empresa en tot moment.
Els objectius d'aprenentatge són:
La metodologia docent de l'assignatura combina les classes magistrals que s'apliquen per a la impartició d'alguns conceptes clau amb les classes pràctiques on aplicar tots els aspectes coberts a les classes magistrals.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Classes teòriques | 12 | 0,48 | 1, 2, 3, 6, 7, 8, 9, 11 |
Examen | 2 | 0,08 | 1, 2, 5, 6, 7, 8, 9 |
Tipus: Supervisades | |||
Activitats pràctiques | 6 | 0,24 | 1, 2, 5 |
Tipus: Autònomes | |||
Activitats pràctiques | 10 | 0,4 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 |
Estudi | 17 | 0,68 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 11 |
L'avaluació d'aquesta assignatura segueix dos models:
a)Avaluació continuada. La nota final de l'assignatura es calcularà de la següent manera: realització d'exercicis de classe (30% de la nota final), activitats pràctiques d'anàlisi (30% de la nota final) i un examen (40% de la nota final).
b) Avaluació única. Examen únic amb tot el contingut de l'assignatura i amb un valor del 100% de la nota
c) Re-avaluació. Per aquells alumnes que no hagin superat l'examen d'avaluació única hi haurà un examen de re-avaluació i la seva qualificació serà la nota final de l'assignatura.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Activitats pràctiques d'anàlisi | 30% de la nota final | 13 | 0,52 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 |
Examen d'avaluació continua | 40% de la nota final | 2 | 0,08 | 1, 2, 3, 5, 6, 8, 9, 11 |
Exercicis de classe | 30% de la nota final | 13 | 0,52 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 |
Huefner, Ronald J. Revenue Management : a Path to Increased Profits / Ronald J. Huefner. Second edition. New York, New York (222 East 46th Street, New York, NY 10017): Business Expert Press, 2015. Print.
Gallego, Guillermo., and Huseyin. Topaloglu. Revenue Management and Pricing Analytics by Guillermo Gallego, Huseyin Topaloglu. 1st ed. 2019. New York, NY: Springer New York, 2019. Web.
Helmold, Marc. Total Revenue Management (TRM) Case Studies, Best Practices and Industry Insights / by Marc Helmold. 1st ed. 2020. Cham: Springer International Publishing, 2020. Web.
Talluri, Kalyan T., and Garrett Van Ryzin. The Theory and Practice of Revenue Management / Kalyan T. Talluri, Garrett J. van Ryzin. 1st ed. 2004. Boston, Massachusetts: Kluwer Academic Publishers, 2004. Web.
Talón, Pilar, Lydia. González, and Mónica. Segovia Pérez. Yield revenue management en el sector hotelero : estrategias e implantación / Pilar Talón Ballestero, Lydia González Serrano, Mónica Segovia Pérez. Collado Villaba, Madrid: Delta, 2012. Print.
No es fa servir cap programari específic