Titulació | Tipus | Curs | Semestre |
---|---|---|---|
2500245 Estudis Anglesos | FB | 1 | 1 |
2501902 Estudis d'Anglès i Català | FB | 1 | 1 |
2501907 Estudis d'Anglès i de Clàssiques | FB | 1 | 1 |
2501910 Estudis d'Anglès i Espanyol | FB | 1 | 1 |
2501913 Estudis d'Anglès i Francès | FB | 1 | 1 |
Es demana un nivell d’anglès corresponent al C1 de la Common European Framework of Reference for Languages (CEFR) per poder seguir l'assignatura ja que requereix la lectura, comprensió i explicació de textos avançats sobre gramàtica en anglès.
Aquest és un curs descriptiu que ofereix una revisió de la gramàtica de l’anglès des del mot fins la oració. Aporta als estudiants la terminologia necessària per tal de poder descriure i explicar els elements de la oració anglesa.
1. Els components de la gramàtica
2. Les paraules angleses
3. Els sintagmes anglesos
4. Les oracions angleses
La metodologia d'aquesta assignatura es basa en classes magistrals, exercicis pràctics i tutories en grup.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Classes magistrals amb suport TAC | 30 | 1,2 | 1, 3, 4, 5, 7, 9 |
Comentari d'exercicis | 10 | 0,4 | 3, 4, 5, 7, 9 |
Tipus: Supervisades | |||
Feedback individualitzat dels exercicis | 10 | 0,4 | 3, 4, 5, 7, 9 |
Resolució de dubtes | 10 | 0,4 | 3, 4, 5, 7, 9 |
Tipus: Autònomes | |||
Estudi | 40 | 1,6 | 3, 4, 5, 7, 9 |
Lectura i resum de textos | 15 | 0,6 | 1, 2, 8, 11 |
Aquesta assignatura s'avalua mitjançant: un examen final (50%), un quiz (30%) i un conjunt d'exercicis pràctics que s'han de lliurar, l’assistència i participació a classe (20%).
Les dates de realització i lliurament de cada ítem d'avaluació es publicaran al Moodle a principis de curs. Si hi ha canvis es publicaran al Moodle.
Un exercici no lliurat i un examen no fet es comptarà com un 0, si no està degudament justificat.
L'estudiantat rebrà la qualificació de No avaluable sempre que no hagi completat més d'un 45% de les activitats d'avaluació.
Procediment de revisió d'activitats d'avaluació
En el moment de realització de cada activitat avaluativa, el professor o professora informarà a l'alumnat (a través de Moodle) del procediment i data de revisió de les qualificacions.
Recuperació
La recuperació d’aquesta assignatura es realitzarà mitjançant un examen de síntesi amb les següents condicions:
Activitats avaluatives excloses de la recuperació
Exercicis, assistència i participació a classe, i quiz
MOLT IMPORTANT:
En cas que l’estudiant realitzi qualsevol irregularitat que pugui conduir a una variació significativa de la qualificaciód’un acte d’avaluació, es qualificarà amb 0 aquest acte d’avaluació, amb independència del procés disciplinari que s’hi pugui instruir. En cas que es produeixin diverses irregularitats en els actes d’avaluació d’una mateixa assignatura, la qualificació final d’aquesta assignatura serà 0.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Examen final | 50% | 3 | 0,12 | 3, 4, 5, 7, 9 |
Exercicis pràctics | 20% | 30 | 1,2 | 1, 2, 6, 8, 10, 11 |
Quiz | 30% | 2 | 0,08 | 3, 5, 7 |
Aarts, Bas. (2001). English syntax and argumentation. 2nd edition. Macmillan Press.
Berry, Roger (2012). English grammar. A resource book for students. Routledge.
Börjars, Kersti & Burridge, Kate (2010). Introducing English grammar. 2nd edition. Arnold.
Brinton, Laurel J. & Brinton, Donna (2010). The linguistic structure of modern English. John Benjamins Publishing Company.
Brinton, Laurel J. & Brinton, Donna (2010). The linguistic structure of modern English. Workbook. John Benjamins Publishing Company. Available on line: https://benjamins.com/sites/linguistic_structure_of_modern_english
Capdevila, Montserrat, Curell, Hortènsia & Llinàs, Mireia (2007). An introduction to English descriptive drammar. Volume I. Servei de Publicacions UAB.
Capdevila, Montserrat, Curell, Hortènsia, Llinàs, Mireia & Cuartero, Néstor (2008). An Introduction to English descriptive grammar. Volume II. Servei de Publicacions UAB.
Huddleston, Rodney & Pullum, Geoffrey (2007). A student's introduction to English grammar. Cambridge Univerity Press.
Miller, Jim (2002). An introduction to English syntax. Edinburgh University Press.
Nelson, Gerald & Greenbaum, Sidney (2016). An introduction to English grammar. 4th Edition. Routledge.
Tallerman, Maggie (2011). Understanding syntax. 3d edition. Hodder Education.
Aquesta assignatura no requereix programari específic.