Titulació | Tipus | Curs | Semestre |
---|---|---|---|
2500244 Estudis d'Àsia Oriental | OT | 4 | 1 |
Haver superat amb èxit les assignatures de la llengua xinesa moderna de 1r, 2n i 3r curs excepte quan es tracti d'un cas especial d'acord amb el criteri de la Gestió Acadèmica de la FTI.
OEls objectius consisteixen en que els alumnes:
- Estudi i anàlisi dels aspectes lingüístics, textuals i discursius del xinès a partir de textos de diferents temàtiques relacionades amb l'Àsia Oriental i la Xina en particular.
- Lectura de textos narratius, informatius, argumentatius, instructius i descriptius i realització d'activitats relacionades amb els textos.
- Redacció i traducció de textos senzills en llengua xinesa.
- Ús d'eines tecnològiques i documentals per resoldre problemes textuals, contextuals i de traducció.
Activitats dirigides:
- Seminaris dels continguts principals de cada lliçó
- Explicació dels dubtes comuns
- Debats
- Revisió de continguts previs
- Exercicis i pràctica
Activitats supervisades:
- Cerca d'informació
- Redacció de texts relacionats amb els temes estudiats a classe
Activitats autònomes:
- Lectura i preparació dels textos
- Cerca de caràcters en diccionaris monolingües i bilingües
- Lectura de textos complementaris sobre aspectes socioculturals
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Aprenentatge per tasques | 10 | 0,4 | 9, 21 |
Classe magistral | 52,5 | 2,1 | 2, 3, 4, 5, 6, 17, 18, 20, 21 |
Tipus: Supervisades | |||
Aprenentatge per tasques | 10 | 0,4 | 9, 21 |
Exposicions orals | 5 | 0,2 | 9, 21 |
Resolució de problemes | 10 | 0,4 | 9, 21 |
Ús de les tecnologies | 6 | 0,24 | 9, 21 |
Tipus: Autònomes | |||
Aprenentatge per tasques | 10 | 0,4 | 9, 21 |
Preparar i repassar la matèria impartida | 10 | 0,4 | 9, 21 |
Resolució de problemes | 6,5 | 0,26 | 9, 21 |
L'avaluació és avaluació continuada. Els estudiants han de demostrar el seu progrés realitzant activitats i exàmens. Els terminis d’aquestes activitats d’avaluació s'indiquen en el calendari el primer dia de classe. Totes les activitats tenen un termini que cal complir estrictament, segons el calendari de l’assignatura.
Altres consideracions
La informació sobre l’avaluació, el tipus d’activitat d’avaluació i el seu pes sobre l’assignatura és a títol informatiu. El professorat responsable de l’assignatura la concretarà en començar-ne a impartir la docència.
Revisió
En el moment de lliurar la qualificació final prèvia a l’acta, el docent comunicarà per escrit una data i hora de revisió. La revisió de les diverses activitats d’avaluació s’acordarà entre el docent i l’estudiant.
Recuperació
Podran accedir a la recuperació els estudiants que s’hagin presentat a activitats el pes de les quals equivalgui a un 66,6% (dos terços) o més de la qualificació final i que hagin tret una qualificació mitjana ponderada de 3,5 o més.
L'estudiant es presentarà exclusivament a les activitats o proves no presentades o suspeses. En cap cas es podrà recuperar nota mitjançant una prova final equivalent al 100% de la nota.
En el moment de lliurar la qualificació final prèvia a l’acta de l’assignatura, el docent comunicarà per escrit el procediment de recuperació. El docent pot proposar una activitat de recuperació pera cada activitat suspesa o no presentada o pot agrupar diverses activitatsen una de sola.
Consideració de “no avaluable”
S’assignarà un “no avaluable” quan les evidències d’avaluació que hagi aportat l’estudiant equivalguin a un màxim d’una quarta part de la qualificació total de l’assignatura.
Irregularitats en les activitats d’avaluació
En cas d’irregularitat (plagi, còpia, suplantació d’identitat, etc.) en una activitat d’avaluació, la qualificació d’aquesta activitat d’avaluació serà 0.En cas que es produeixin irregularitats en diverses activitats d’avaluació, la qualificació final de l’assignatura serà 0.
S’exclouen de la recuperació les activitats d’avaluació en què s’hagin produït irregularitats (com ara plagi, còpia, suplantació d’identitat). Es considera com a "còpia" un treball que reprodueix tot o gran part del treball d'un/a altre/a company/a, i com a "plagi" el fet de presentar part o tot un text d'un autor com a propi, és a dir, sense citar-ne les fonts, sigui publicat en paper o en forma digital. En el cas de còpia entre dos estudiants, si no es pot saber qui ha copiat qui, s'aplicarà la sanció a ambdós.
Més informació: https://www.uab.cat/web/estudiar/grau/informacio-academica/avaluacio/en-que-consisteix-l-avaluacio-1345662177201.html
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Carpeta docent | 30% | 10 | 0,4 | 1, 2, 3, 4, 6, 7, 9, 10, 11, 12, 13, 17, 19, 20, 21 |
Exercicis autònoms supervisats i participació a classe | 15% | 8 | 0,32 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 |
Prova escrita | 30% | 10 | 0,4 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 |
Prova oral | 25% | 2 | 0,08 | 1, 2, 5, 6, 7, 8, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 19, 21 |
La bibliografia detallada es proporcionarà el primer dia de classe juntament amb la programació detallada de les activitats. Tanmateix, com a obres de referència generals, es recomana:
Cap d'específic.