Titulació | Tipus | Curs | Semestre |
---|---|---|---|
2500249 Traducció i Interpretació | FB | 1 | 2 |
2500249 Traducció i Interpretació | OT | 4 | 2 |
En començar l’assignatura l’estudiant haurà de ser capaç de:
La funció d’aquesta assignatura és consolidar el desenvolupament de les competències comunicatives bàsiques de l’estudiant en Idioma C per preparar-lo per a la traducció directa.
En acabar l’assignatura l’estudiant haurà de ser capaç de:
Continguts comunicatius
La metodologia emprada a classe es basa en l'enfocament comunicatiu i en la pràctica de la llengua a través d'activitats variades.
L’ús del campus virtual és indispensable pel seguiment de l’assignatura: publicació de materials de classe, revisió de les activitats d’avaluació, dates de lliurament de treballs, etc.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Realització d'activitats de comprensió lectora | 15 | 0,6 | 8, 14, 35 |
Realització d'activitats de comprensió oral | 13 | 0,52 | 1, 19, 38 |
Realització d'activitats de producció escrita | 17 | 0,68 | 8, 25, 46 |
Realització d'activitats de producció oral | 17,5 | 0,7 | 1, 31, 50 |
Resolució d'exercicis | 16 | 0,64 | 1, 8 |
Tipus: Supervisades | |||
Supervisió i revisió d'activitats orals i escrites | 20 | 0,8 | 1, 8, 25 |
Tipus: Autònomes | |||
Preparació de les activitats d'avaluació | 29 | 1,16 | 1, 8, 14, 25, 31, 35, 46, 50 |
Preparació d'activitats de comprensió lectora | 30,5 | 1,22 | 1, 8, 14, 31, 35, 50 |
Preparació d'activitats de producció escrita | 25 | 1 | 8, 25, 46 |
Resolució d'exercicis de gramàtica i de vocabulari | 28 | 1,12 | 8, 14, 25 |
L'avaluació és avaluació continuada. Els estudiants han de demostrar el seu progrés realitzant activitats i exàmens. Les dates d’aquestes activitats d’avaluació s'indiquen el primer dia de classe i es pubicaran al campus virtual
Revisió
En el moment de lliurar la qualificació final prèvia a l’acta, el docent comunicarà per escrit una data i hora de revisió. La revisió de les diverses activitats d’avaluació s’acordarà entre el docent i l’estudiant.
Recuperació
Podran accedir a la recuperació els estudiants que s’hagin presentat a activitats el pes de les quals equivalgui a un 66,6% (dos terços) o més de la qualificació final i que hagin tret una qualificació mitjana ponderada de 3,5 o més.
En el moment de lliurar la qualificació final prèvia a l’acta de l’assignatura, el docent comunicarà per escrit el procediment de recuperació. El docent pot proposar una activitat de recuperació per a cada activitat suspesa o no presentada o pot agrupar diverses activitats en una de sola. En cap cas la recuperació no pot consistir en una única activitat d'avaluació final equivalent al 100% de la qualificació.
Consideració de “no avaluable”
S’assignarà un “no avaluable” quan les evidències d’avaluació que hagi aportat l’estudiant equivalguin a un màxim d’una quarta part de la qualificació total de l’assignatura.
Irregularitats en les activitats d’avaluació
En cas d’irregularitat (plagi, còpia, suplantació d’identitat, etc.) en una activitat d’avaluació, la qualificació d’aquesta activitat d’avaluació serà 0. En cas que es produeixin irregularitats en diverses activitats d’avaluació,la qualificació final de l’assignatura serà 0.
S’exclouen de la recuperació les activitats d’avaluació en què s’hagin produït irregularitats (com ara plagi, còpia, suplantació d’identitat).
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Activitats d'avaluació de comprensió lectora: 2 exàmens (20%) i activitats de classe (10%) | 30% | 3,5 | 0,14 | 5, 8, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 33, 34, 35, 36, 37 |
Activitats d'avaluació de comprensió oral : 2 exàmens | 15% | 1,5 | 0,06 | 1, 3, 4, 18, 19, 20, 21, 38, 39, 40, 41 |
Activitats d'avaluació de producció escrita: 2 exàmens | 20% | 3 | 0,12 | 6, 7, 8, 9, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 54 |
Activitats d'avaluació de producció oral : 1 examen (10%) 1 presentació oral (5%) | 15% | 4 | 0,16 | 1, 2, 3, 28, 29, 30, 31, 32, 48, 49, 50, 51, 52, 53 |
Activitats d'avaluació de coneixements lèxico-gramaticals: 3 exàmens | 20% | 2 | 0,08 | 1, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 |
Llibre de text: Défi 2 : méthode de français. Maison des langues, 2018. Livre de l'élève
Els llibres de lectura i altres recursos complementaris es publicaran al campus virtual a l'inici del curs.
No hi ha programari especific per aquesta assignatura