Titulació | Tipus | Curs | Semestre |
---|---|---|---|
2500239 Història de l'Art | OT | 3 | 1 |
2500239 Història de l'Art | OT | 4 | 1 |
2500240 Musicologia | OT | 3 | 1 |
2500240 Musicologia | OT | 4 | 1 |
2500241 Arqueologia | OT | 3 | 1 |
2500241 Arqueologia | OT | 4 | 1 |
2500246 Filosofia | OT | 3 | 1 |
2500246 Filosofia | OT | 4 | 1 |
2500248 Llengua i Literatura Espanyoles | OT | 3 | 1 |
2500248 Llengua i Literatura Espanyoles | OT | 4 | 1 |
2500256 Antropologia Social i Cultural | OT | 3 | 1 |
2500256 Antropologia Social i Cultural | OT | 4 | 1 |
2500501 Història | OT | 4 | 1 |
2501801 Estudis de Català i Espanyol | OT | 3 | 1 |
2501801 Estudis de Català i Espanyol | OT | 4 | 1 |
2502758 Humanitats | OT | 3 | 1 |
2502758 Humanitats | OT | 4 | 1 |
2503702 Ciències de l'Antiguitat | OT | 4 | 1 |
2503710 Geografia, Medi Ambient i Planificació Territorial | OT | 4 | 1 |
2503998 Filologia Catalana: Estudis de Literatura i Lingüística | OT | 4 | 1 |
2504211 Llengua i Literatura Espanyoles | OT | 3 | 1 |
2504211 Llengua i Literatura Espanyoles | OT | 4 | 1 |
2504378 Filologia i Cultura Franceses | OT | 3 | 1 |
2504388 Estudis de Català i Espanyol | OT | 3 | 1 |
2504388 Estudis de Català i Espanyol | OT | 4 | 1 |
Per cursar aquesta assignatura els alumnes han de tenir un nivell d’anglès equivalent al nivell B2 del Marc Europeu Comú de Referència per a les Llengües.
Aquesta assignatura posa èmfasi en la comprensió oral de la llengua anglesa. A partir de diversos materials es tractaran deferents aspectes gramaticals i lèxics corresponents al nivell del curs. (Es treballaran temps verbals, comparacions, condicionals entre altres) També es treballarà l’adquisició de vocabulari, correcció d’errors, comprensió de texts i organització d’escriptura.
Es faran les Unitats 1,2,3 i 5 del llibre com també altra material per treballar el material del curs.
Organització d’escriptura: Resums.
La metodologia que segueix aquesta assignatura és la que especifica al llibre de text (vegeu Bibliografia). Es faran les Unitats 1,2,3 i 5 del text. Hi haurà bàsicament activitats d’expressió i comprensió oral. També es treballarà la comprensió de texts i organització d’escriptura.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Activitats Dirigides | 50 | 2 | 2, 3, 5, 8, 10 |
Tipus: Supervisades | |||
Activitats Supervisades | 25 | 1 | 2, 3, 5, 8, 10 |
Tipus: Autònomes | |||
Activitats autònomes | 50 | 2 | 2, 3, 5, 8, 10 |
Preparar treball i presentació oral | 15 | 0,6 | 2, 3, 8, 10 |
L’assignatura s’avaluarà de la següent manera:
Avaluació Continuada 35%
- 4 proves (no es poden recuperar)
- 2 treballs d’escriptura
Presentació 10%
Examen Final 45%
Activitats Parlades 10%
En el moment de realització de cada activitat avaluativa, el professor o professora informarà l’alumnat (Moodle) del procediment i data de revisió de les qualificacions.
Recuperació:
La recuperació d’aquesta assignatura es realitzarà mitjançant una prova de síntesi amb les següents condicions:
- L’alumnat s’haurà d’haver presentat a un mínim de dos terços dels ítems d’avaluació.
- L’alumnat haurà d’haver obtingut una qualificació mitjana igual o superior a 3,5.
- La qualificació màxima que es pot obtenir a la recuperació és de 5.
Qualificació "No avaluable"
L’estudiantat rebrà la qualificació de No avaluable sempre que no hagi lliurat més del 35% de les activitats d’avaluació.
En cas que l’estudiantat realitzi qualsevol irregularitat que pugui conduir a una variació significativa de la qualificació d’un acte d’avaluació, es qualificarà amb 0 aquest acte d’avaluació, amb independència del procés disciplinari que s’hi pugui instruir. En cas que es produeixin diverses irregularitatsen els actes d’avaluació d’una mateixa assignatura, la qualificació final d’aquesta assignatura serà 0.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Activitats Parlades | 10% | 3 | 0,12 | 1, 2, 5, 6, 7, 8, 9 |
Avaluació continuada (tests i redaccions) | 35% | 4 | 0,16 | 2, 5, 10 |
Examen final | 45% | 1,5 | 0,06 | 2, 5 |
Presentació oral | 10% | 1,5 | 0,06 | 2, 3, 4, 5, 8, 10, 11 |
Llibre de text:
Lansford, Lewis, Dummett, Paul, and Helen Stephenson. (2017). Keynote Advanced for "Usos Bàsics" (UAB SPECIAL EDITION). Hampshire:National Geographic Learning.
Per millorar la gramàtica es recomana:
- Kennedy-Scanlon, Michael, Pladevall, Elisabet and Cebrián, Juli (2012). Guided Error correction
Level B2. Universitat Autònoma de Barcelona Servei de Publicacions
Bellaterra
http://www.ldoceonline.com/ (Longman Dictionary of Contemporary English)
http://www.merriam-webster.com/ (Merrian-Webster dictionaries on line)
http://dictionary.cambridge.org/ (Cambridge dictionaries on line)
http://www.flo-joe.co.uk/ (Cambridge official examination practice)
http://www.els-lab.com (listening exercises with self-correction multiple-choice activities)
http://oxforddictionary.so8848.com/ (online collocation dictionary)
No s'utilitza programari específic.