Titulació | Tipus | Curs | Semestre |
---|---|---|---|
4313157 Estudis Anglesos Avançats / Advanced English Studies | OT | 0 | 0 |
Es requereix un nivell d'anglès C1 i coneixements bàsics de lingüística per seguir bé el curs.
Aquest mòdul estudia els procés d'adquisició de l'anglès com a primera i com segona llengua analitzant com els nens (L1) i els adults (L2) aprenen la forma de les paraules angleses i les seves possibles combinacions per formar oracions en anglès. L'objectiu bàsic del curs és que els estudiants entenguin com les gramàtiques d'una primera i d'una segona llengua es van estructurant en els dos processos. El curs introdueix els/les estudiants a les principals teories sobre l'adquisició del lenguatge.
Unitat 1: Introducció al marc teòric
Unitat 2: Morfologia i sintaxi
Unitat 3: L'adquisició de la llengua
Unitat 4: L'adquisició de l'anglès com a primera llengua
Unitat 5: L'adquisició de l'anglès com a segona llengua
La metodologia del mòdul es basa en classes magistrals per introduir els temes de cada unitat, debats a classe i exercicis pràctics sobre dades d'adquisició.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Classes magistrals d'introducció als temes | 20 | 0,8 | 1, 3, 9 |
Debats a classe | 26 | 1,04 | 3, 4, 5, 10, 11 |
Tipus: Supervisades | |||
Participació a classe | 20 | 0,8 | 1, 2, 3, 4, 5, 11 |
Tipus: Autònomes | |||
Estudi i revisió de la matèria del curs | 20 | 0,8 | 3, 10 |
Lectures i resums | 40 | 1,6 | 3, 6, 9, 10 |
En cas que les proves no es puguin fer presencialment s’adaptarà el seu format (mantenint-ne la ponderació) a les possibilitats que ofereixen les eines virtuals de la UAB. Els deures, activitats i participació a classe es realitzaran a través de fòrums, wikis i/o discussions d’exercicis a través de Teams, assegurant que tot l’estudiantat hi pot accedir.
Examen 1: 25%
Examen 2: 25%
Assignment 1: 20%
Assignment 2: 20%
Participació a classe: 10%
En el moment de realització de cada activitat avaluativa, el professor o professora informarà l’alumnat (Moodle) del procediment i data de revisió de les qualificacions.
L’estudiant rebrà la qualificació de “No avaluable” sempre que no hagi lliurat més del 30% de les activitats d’avaluació.
La recuperació d’aquesta assignatura es realitzarà mitjançant una prova de síntesi que inclourà tots els continguts del curs.
La qualificació màxima que es pot obtenir a la recuperació és de 5.
PLAGI: En cas que l’estudiant realitzi qualsevol irregularitat que pugui conduir a una variació significativa de la qualificació d’un acte d’avaluació, es qualificarà amb 0 aquest acte d’avaluació, amb independència del procés disciplinari que s’hi pugui instruir. En cas que es produeixin diverses irregularitats en els actes d’avaluació d’una mateixa assignatura, la qualificació final d’aquesta assignatura serà 0.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Assignment 1 | 20% | 5 | 0,2 | 2, 3, 4, 5, 9, 10, 11 |
Assignment 2 | 25% | 5 | 0,2 | 2, 3, 7, 11 |
Examen 1 | 25% | 6 | 0,24 | 2, 3, 7, 8, 10, 11 |
Examen 2 | 25% | 6 | 0,24 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 |
Participació a classe | 10% | 2 | 0,08 | 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 11 |
Archibald, John (ed) (2000) Second Language Acquisition and Linguistic Theory, Oxford: Blackwell.
Cattel, Ray. (2000) Children’s Language: Consensus and Controversy, London: Cassell.
Crain, Stephen. & Diane Lillo-Martin (1999) An Introduction to Linguistic Theory and Language Acquistion, Oxford: Backwell.
Guasti, Maria Teresa (2002) Language Acquisition. The Growth of Grammar, Cambridge, Mass: MIT Press.
Hawkins, Roger (ed) (2001) Second Language Syntax. A Generative Introduction, Oxford: Blackwell.
Radford, Andrew (2004) Minimalist Syntax. Exploring the Structure of English, Cambridge, C.U.P
Slabakova, Roumyana (2016) Second Language Acquisition, Oxford: O.U.P.
White, Lydia (2003) Second language acquisition and Universal Grammar. (2nd edition) Cambridge: CUP.
L'assignatura no requereix programari especial.