Titulació | Tipus | Curs | Semestre |
---|---|---|---|
2503868 Comunicació de les Organitzacions | OB | 3 | 1 |
No es requereixen coneixements específics.
La metodologia docent i l’avaluació proposades poden experimentar alguna modificació en funció de les restriccions a la presencialitat que imposin les autoritats sanitàries.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Classes magistrals | 15 | 0,6 | 1, 3, 4, 5, 6, 8 |
Seminaris | 33 | 1,32 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 |
Tipus: Supervisades | |||
Tutories | 8 | 0,32 | 1, 3, 4, 5, 6, 8 |
Tipus: Autònomes | |||
Activitat de recerca | 42 | 1,68 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 |
Estudi autònom | 42 | 1,68 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 |
La metodologia docent i l’avaluació proposades poden experimentar alguna modificació en funció de les restriccions a la presencialitat que imposin les autoritats sanitàries.
L’assignatura consta de les activitats d’avaluació següents:
Per aprovar l’assignatura cal haver superat obligatòriament l'examen, les pràctiques individuals i haver lliurat el treball de grup. Si l'examen o les pràctiques estan suspeses no faran mitjana amb la resta de qualificacions, la nota final de l'assignatura serà la de l’examen suspès o les pràctiques individuals suspeses. En cas que l’alumne/a no es presenti a l'examen, no presenti les pràctiques i/o no lliuri el treball en grup la nota final serà «No avaluable». En cas que l'alumne/a tingui l'examen i les dues pràctiques individuals suspeses, la nota final serà la mitjana d'aquestes dues activitats d'avaluació.
Qualificació final
La nota final, com anteriorment s'ha detallat, serà el resultat de:
Activitats de recuperació
Podrà presentar-se a la recuperació l'alumnat que hagi lliurat el treball en grup, s'hagi presentat a l'examen, hagi lliurat les pràctiques individuals i hagi suspès. Tal com està detallat més amunt, el treball en grup i l'assistència i participació al seminari quedaran exclosos de la possibilitat de recuperació.
Les dates de les activitats d’avaluació i de recuperació seran anunciades el dia delapresentació de l’assignatura. La informació també estarà disponible al campus virtual.
Plagi
L’estudiant que realitzi qualsevol irregularitat (còpia, plagi, suplantació d’identitat,...) es qualificarà amb 0 aquest acte d’avaluació. En cas que es produeixin diverses irregularitats, la qualificació final de l’assignatura serà 0.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Assistència i participació activa al seminari | 10 | 1 | 0,04 | 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8 |
Dues pràctiques individuals relatives a les qüestions tractades al seminari | 30 | 3 | 0,12 | 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8 |
Examen sobre els continguts de teoria | 30 | 3 | 0,12 | 1, 3, 4, 5, 6, 8 |
Presentació oral del treball | 10 | 1 | 0,04 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 |
Treball en grup | 20 | 2 | 0,08 | 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8 |
Campos, Gloria (2016). Eventos corporativos: puesta en escena, creatividad y espectáculo. Madrid: editorial Sindéresis.
Córdoba, María del Carmen (2021). Relaciones públicas y organización de eventos de márketing. Madrid: Ediciones Paraninfo.
Cuadrado, Carmen i Rodríguez, Ruth (2014). El abc en la organización de eventos. Madrid: FC Editorial
Jiménez-Morales, Mònika (2007). Manual de gestió d’esdeveniments: la construcció de la imatge de marca. Vic: Eumo Editorial.
Jiménez-Morales, Mònika i Panizo, Julio M. (2017). Eventos y protocolo: la gestión estratégica de actos corporativos e institucionales. Barcelona: Editorial UOC.
Nielsen, Dorte i Thurber, Sarah (2018). Conexiones creativas: la herramienta de las mentes innovadoras. Barcelona: Editorial GG.
Otero, María Teresa (2017). ¿Cómo se organizan los actos corporativos? Barcelona: Editorial UOC.
Coneixement d'ofimàtica.