Titulació | Tipus | Curs | Semestre |
---|---|---|---|
2503873 Comunicació Interactiva | OB | 1 | 2 |
L’assignatura no té cap prerequisit oficial.
Les classes s'impartiran en català però en alguns casos el material docent pot ser en anglès, per tant, l'alumnat ha de tenir comprensió lectora d'aquesta llengua.
Els principals objectius de l'assignatura són:
L’assignatura consta d’una part teòrica, part pràctica, i part de treball personal de l’alumne/a. S’imparteix un total de 48 hores presencials. La dedicació total és de 150 hores, pel que hi ha una dedicació no presencial de 102 hores. Al llarg de l’assignatura es duran a terme les següents activitats:
Classes de teoria (21 hores)
Sessions de teoria, on el professor subministrarà informació sobre els coneixements de l'assignatura i sobre estratègies per adquirir, ampliar i organitzar aquests coneixements. Es fomentarà la participació activa dels i les estudiants durant aquestes sessions, per exemple plantejant discussions en aquells punts que admetin solucions tecnològiques diverses.
Classes de problemes (9 hores)
Sessions de problemes, on els/les estudiants hauran de participar activament per consolidar els coneixements adquirits resolent, presentant i debatent problemes que hi estiguin relacionats.
Pràctiques de laboratori (18 hores)
Sessions de pràctiques al laboratori, on es plantejarà un projecte relacionat amb els temes de l’assignatura. Aquest projecte es portarà a terme en grups de dues persones. Les sessions hauran estat preparades, documentades i programades pel professor/a amb antelació i els/les estudiants les hauran de preparar abans d'assistir‐hi, revisant els coneixements teòrics relacionats i els aspectes tècnics bàsics del desenvolupament.
El calendari detallat amb el contingut de les diferents sessions s’exposarà el dia de presentació de l’assignatura. Es penjarà també al Campus Virtual on l’alumnat podrà trobar la descripció detallada dels exercicis i pràctiques, els diversos materials docents i qualsevol informació necessària per a l’adequat
seguiment de l’assignatura. En cas de canvi de modalitat docent per raons sanitàries, el professorat informarà dels canvis que es produiran en la programació de l’assignatura i en les metodologies docents.
.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Classes de problemes | 9 | 0,36 | 1, 2, 3, 4, 5 |
Classes de teoria | 21 | 0,84 | 1, 2, 3, 4, 5, 6 |
Pràctiques de laboratori | 18 | 0,72 | 1, 2, 3, 5, 7, 8 |
Tipus: Supervisades | |||
Treballs tutoritzats proposats a classe | 16 | 0,64 | 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8 |
Tipus: Autònomes | |||
Preparació i estudi | 24 | 0,96 | 1, 2, 3, 4, 5, 6 |
Preparació proves d'avaluació | 30 | 1,2 | 1, 2, 3, 4, 5, 6 |
Pràctiques de laboratori | 26 | 1,04 | 1, 3, 4, 5, 7, 8 |
La metodologia docent i l’avaluació proposades poden experimentar alguna modificació en funció de les restriccions a la presencialitat que imposin les autoritats sanitàries.
L’assignatura consta de les activitats d’avaluació següents:
- Activitat A, 20% sobre la qualificació final: assistència i seguiment a les classes de teoria i entrega de problemes.
- Activitat B, 40% sobre la qualificació final: proves d’avaluació individual per les sessions de teoria i problemes. Aquesta activitat comptarà amb dues proves presencials realitzades durant el curs per valorar el grau de coneixements assolits per l’alumne/a a nivell individual. En cadascuna d’aquestes proves s’avaluarà parcialment el contingut de l’assignatura. Cadascuna de les proves tindrà un pes del 50% en la nota final de l’activitat B. Per poder aprovar l’assignatura mitjançant l’avaluació continuada aquestes proves parcials s’han d’aprovar en conjunt amb una mitja de 5 entre les dues.
- Activitat C, 40% sobre la qualificació final: seguiment i avaluació de les pràctiques de laboratori a través d’un seguiment de les sessions i l’avaluació tècnica de la documentació entregada per l’estudiant al final de l’activitat.
Per poder aprovar l’assignatura, caldrà treure una nota mínima de 5 en les activitats A, B, i C.
L’alumnat tindrà dret a la recuperació de l’assignatura si ha estat avaluat del conjunt d'activitats el pes de les quals equivalgui a un mínim de 2/3 parts de la qualificació total de l'assignatura. Per l’activitat d’avaluació A i B hi haurà una prova de recuperació per aquells/es estudiants que no hagin aconseguit un 5 en la primera o segona prova d’avaluació individual. Degut a la naturalesa pràctica de les pràctiques de laboratori, l’activitat d’avaluació C no disposarà de mecanisme de recuperació.
En cas de segona matrícula, l’alumnat podrà fer una única prova de síntesi que consistirà en l’avaluació conjunta de teoria, problemes i sessions de laboratori. La qualificació de l’assignatura correspondrà a la qualificació de la prova síntesi.
L’estudiant que realitzi qualsevol irregularitat (còpia, plagi, suplantació d’identitat,...) que pugui conduir a una variació significativa de la qualificació d’un acte d’avaluació, es qualificarà amb 0 aquest acte d’avaluació. En cas que es produeixin diverses irregularitats, la qualificació final de l’assignatura serà 0.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Classes de teoria i problemes | 0.4 | 2 | 0,08 | 1, 2, 3, 4, 5, 6 |
Pràctiques de laboratori | 0.4 | 2 | 0,08 | 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8 |
Seguiment de teoria i problemes | 0.2 | 2 | 0,08 | 1, 2, 3, 4, 5, 6 |