Titulació | Tipus | Curs | Semestre |
---|---|---|---|
2500249 Traducció i Interpretació | OB | 4 | 1 |
En iniciar l’assignatura l’estudiant haurà de ser capaç de:
L'objectiu d’aquesta assignatura és continuar el desenvolupament de les competències comunicatives de l’estudiant en Idioma C així com consolidar la capacitat de llegnua xinesa i de traducció de textos no especialitzats senzills en llengua estàndard de tipologia diversa.
Es dedicaran 2 crèdits a l'idioma i 4 crèdits a la traducció.
En acabar l’assignatura l’estudiant hauria de ser capaç de:
Idioma
Traducció
2. Estudiants xinesos d'intercanvi
Traducció
Per tal d'assolir els objectius de l'assignatura, la metodologia triada és la següent:
Les activitats formatives que realitzaran en aquesta assignatura es divideixen en activitats dirigides, activitats supervisades, treball autònom i activitats d'avaluació.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Llengua | 15 | 0,6 | 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 17, 18, 20 |
Traducció | 30 | 1,2 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 22, 23 |
Tipus: Supervisades | |||
Llengua i traducció | 35 | 1,4 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 22, 23 |
Tipus: Autònomes | |||
Llengua i traducció | 55 | 2,2 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 22, 23 |
1. Estudiants del Grau de Traducció i d’Interpretació
La docència queda repartida de la següent manera:
60% - Traducció i 40% - Llengua
a) Traducció (60% de la nota final)
b) Llengua (40% de la nota final)
2. Estudiants xinesos d'intercanvi
Aquests i aquestes estudiants no han d'assistir a les classes de llengua xinesa, únicament se'ls avaluarà la part de traducció.
Traducció (100 % de la nota final)
La informació sobre l’avaluació, el tipus d’activitat d’avaluació i el seu pes sobre l’assignatura és a títol informatiu.Elprofessor responsable de l’assignatura la concretarà en començar-ne a impartir la docència.
Revisió: En el moment de lliurar la qualificació final prèvia a l’acta,el docent comunicarà per escrit una data i hora de revisió. La revisió de les diverses activitats d’avaluació s’acordarà entre el docent i l’estudiant.
Recuperació: Podran accedir a la recuperació els estudiants que s’hagin presentat a activitats el pes de les quals equivalgui a un 66,6% (dos terços) o més de la qualificació final i que hagin tret una qualificació mitjana ponderada de 3,5 o més.
En el moment de lliurar la qualificació final prèvia a l’acta de l’assignatura, el docent comunicarà per escrit el procediment de recuperació. El docent pot proposar una activitat de recuperació per a cada activitat suspesa o no presentada o pot agrupar diverses activitats en una de sola.
Consideració de “no avaluable”: S’assignarà un “no avaluable” quan les evidències d’avaluació que hagi aportat l’estudiant equivalguin a un màxim d’una quarta part de la qualificació total de l’assignatura.
Irregularitats en les activitats d’avaluació: En cas d’irregularitat (plagi, còpia, suplantació d’identitat, etc.) en una activitat d’avaluació, la qualificació d’aquesta activitat d’avaluació serà 0. En cas que es produeixin irregularitats en diverses activitats d’avaluació, la qualificació final de l’assignatura serà 0. S’exclouen de la recuperació les activitats d’avaluació en què s’hagin produït irregularitats (com ara plagi, còpia, suplantació d’identitat).
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Llengua | 40% (Proves escrites i carpeta docent. Veure apartat "Avaluació" per tenir información més detallada.) | 5 | 0,2 | 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 17, 18, 21, 23 |
Traducció | 60% (Proves i/o tasques avaluables i carpeta docent. Veure apartat "Avaluació" per tenir información més detallada.) | 10 | 0,4 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 22, 23 |
La bibliografia d’aquesta assignatura es lliurarà durant el semestre.
No es fa servir programari específic.