Titulació | Tipus | Curs | Semestre |
---|---|---|---|
4316022 Gestió Esportiva / Sport Management | OB | 0 | 2 |
No hi han prerequisits
L'objectiu primordial és que els alumnes puguin iniciar-se en l'estudi d'un ampli ventall del Patrocini en l'àmbit esportiu. Per a això, es proporcionarà a l'alumne les eines bàsiques d'activació per a la presa de decisions en l'àmbit de la gestió esportiva. En concret els objectius a nivell formatiu són:
Tema 1: Introducció al patrocini: principis i valors
1.1. Integració del patrocini dins de l'empresa.
1.2. Els stakeholders i el marc de relació amb ells.
1.3. Tipus de patrocini.
1.4. Tipus de patrocinadors.
Tema 2: Objectius del patrocini
2.1. Objectius del patrocinador.
2.2. Objectius del patrocinat.
2.3. Relació marca-patrocinador.
Tema 3: La RSC en el patrocini
Tema 4: El patrocini esportiu
4.1. La proposta de patrocini.
4.2. Piràmide de patrocinadors.
4.3. Actius publicitaris.
4.4. Actius experiencials.
4.5. Principals característiques d'un contracte de patrocini esportiu.
Tema 5: Determinació de patrocini esportiu
5.1. Establir un model d'activació de patrocini.
5.2. Pressupost d'activació.
5.3. Accions d'activació més habituals.
5.4. Claus d'èxit en l'activació de patrocini.
5.5. Realitzar un briefing d'activació.
5.6. Com presentar una proposta a client final.
Tema 6: Mesura del retorn
6.1. Càlculs del ROI.
6.2. Retorns publicitaris, intangibles, etc.
6.3. Principals KPIs per a cada un dels paràmetres del pla d'activació.
6.4. Com fer un informe de retorn.
Tema 7: Patrocini del futbol
7.1. principals actius
7.2. Accions amb jugadors: shootings, M & amp; G, etc ..
7.3. Patrocini d'estadis.
7.4. Com esprémer al màxim un contracte de patrocini
Modalitat en línia
En el cas de la modalitat en línia, la metodologia s'ajustarà per tal que els alumnes puguin assolir tots els resultats de l'aprenentatge especificats en aquesta guia i alhora desenvolupar les competències i habilitats pròpies de la matèria impartida.
A tal efecte, s'optimitzaran els recursos disponibles en les aules modle per tal de maximitzar la implicació i la motivació dels estudiants (fòrums, debats, jocs de simulació, casos de estudi, presentacions en línia, etc...)
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Resolució de problemes, exercicis en l'aula ordinària | 4 | 0,16 | 1, 2, 3, 4, 5, 8, 9 |
Sessió magistral participativa | 30 | 1,2 | 1, 2, 3, 4, 7, 9 |
Tipus: Supervisades | |||
Casos d'estudi | 8 | 0,32 | 2, 3, 4, 7 |
Realització de treballs / Informes | 20 | 0,8 | 1, 2, 3, 9 |
Tipus: Autònomes | |||
Estudi Personal | 60 | 2,4 | 3, 4, 9 |
Realització de treballs / Informes | 18 | 0,72 | 1, 2, 3, 9 |
El primer dia de classe, el professor especificarà quantes I quines son les activitats individuals i grupals, en que consisteixen I concretarà quin percentatge d’avaluació tenen cadascuna sempre respectant el pes total proposat en la guia docent
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Avaluació contínua | 10% | 0 | 0 | 1, 2, 3, 4, 5, 8, 9 |
Proves teòriques-pràctiques grupals: exposició i defensa dels exercicis i treballs realitzats en grup | 30% | 4 | 0,16 | 1, 2, 3, 6, 7, 8, 9 |
Proves teòriques-pràctiques individuals: Prova escrits | 30% | 2 | 0,08 | 1, 2, 3, 6, 9 |
Treballs individuals i pràctics: Entregues d'exercicis i treballs | 30% | 4 | 0,16 | 1, 2, 3, 9 |