La metodologia docent i l'avaluació proposades a la guia poden experimentar alguna modificació en funció de les restriccions a la presencialitat que imposin les autoritats sanitàries.
Bibliografia
• Bajour, C. (2018). Todo necesita del silencio. Cecilia Bajour: respiración, cuerpo y pausa en la poesía infantil contemporánea. Linternas y bosques [en linia]. Disponible a: https://linternasybosques.wordpress.com/2018/03/06/todo-necesita-del-silencio-cecilia-bajour-respiracion-cuerpo-y-pausa-en-la-poesia-infantil-contemporanea/
• Bellorín, B. (2015). De lo universal a lo global: nuevas formas del folklore en los álbumes para niños. Tesis Doctoral. Universidad Autónoma de Barcelona.
• Bellorín, B. (2016). Descrifrar el ADN de los cuentos de hadas. Linternas y bosques, abril. Disponible a: https://linternasybosques.wordpress.com/2016/03/30/descifrar-el-adn-de-los-cuentos-de-hadas/
• Bellorín, B. (2016). Los cuentos de hadas en el libro. Peonza, 119, 36-45.
• Bosch, E. (2018). Al servei de la narració. Faristol, 87, 5-8.
• Bosch, E.; Díaz-Plaja, A.; Duran, T.; Manuel, J.; Prats, M. (2016). Una aproximació als trets característics del llibre poètic experimental. A: Pons, Margalida; Reynés,Josep Antoni (eds.) (2016) Poètiques liminars: imatge, escena, objecte, trànsit, 109-122. Palma: Edicions Universitat de les Illes Balears, TECSED, 5.
• Díaz-Plaja, A. (2002). Les reescriptures a la literatura infantil i juvenil dels últims anys. A Colomer, T. (ed.) Un segle de literatura infantil i juvenil catalana. Barcelona: ICE UAB.
• Fittipaldi, M. (2013). ¿Qué han de saber los niños sobre literatura? Conocimientos literarios y tipos de actuaciones que permiten progresar en la competencia literaria. Bcn: UAB.
• Jover, G. (2007). Cap. 4 El mapa i el territori (Què llegir i com fer-ho). A Un món per llegir. Educació, adolescents i literatura. Bcn: Rosa Sensat.literatura infantil i juvenil dels últims anys. A Colomer, T. (ed.) La literatura infantil i juvenil catalana: un segle de canvis, 161-170. Barcelona: Univesitat Autònoma/ICE.
• Munita, F. (2013). El niño dibujado en el verso: Aproximaciones a la nueva poesía infantil en la lengua española. Anuario de Investigación en Literatura Infantil y Juvenil (ANILIJ), 11, 105-117.
• Prats, M. (2009). La poesia per a infants. Estat de la qüestió en llengua catalana. Caplletra, 46, 149-181.
• Prats, M. (2016). Edició de llibres infantils i juvenils a Catalunya: la poesia. Anuari de l’Observatori de Biblioteques, Llibres i Lectura [en linía], Vol. 4, 123-134. Disponible a: http://www.raco.cat/index.php/AnuariObservatori/article/view/313851/403959.
• Salisbury, M. (2004). Ilustración delibros infantiles. Madrid: Acanto, 2005.
•Salisbury, M.; Styles, M. (2012). El arte de ilustrar libros infantiles. Concepto y práctica de la narración visual. Barcelona: Blume.
• Sotomayor, M.V. (2005). Literatura, sociedad, educación. Las adaptaciones literarias. Revista de Educación, Nº Extra 1 (Exemplar dedicat a: Sociedad Lectora y Educación), 217-238. Disponible a: https://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=1332479.