Titulació | Tipus | Curs | Semestre |
---|---|---|---|
4313157 Estudis Anglesos Avançats / Advanced English Studies | OB | 0 | 2 |
L'alumnat ha d'aprovar totes les assignatures del Màster per poder defensar el seu TFM.
Els objectius del mòdul TFM són:
(a) Ajudar l'estudiantat a triar el tema de recerca i el supervisor segons les preferències i punts forts.
(b) Guiar l'estudiant per dur a terme recerca en literatura anglesa, lingüística, adquisició de la llengua i ús amb un èmfasi especial en els contextos multilingües.
(c) Formar l'estudiantat per treballar de forma autònoma seguint la guia del supervisor.
L'estudiantat haurà de produïr un treball de recerca original (tesina o TFM) d'entre 30 i 50 pàgines. El TFM pot estar relacionat amb qualsevol de les assignatures incloses en el programa de Màster i/o dins de l'àrea d'expertesa del professorat del programa.
L'alumnat de l'especialització de Llengua pot triar dur a terme un TFM de caire empíric (un estudi experimental o etnogràfic amb un report escrit final) o un treball de tipus teòric (per exemple, un assaig crític sobre l'estat de la qüestió que podria incloure dades descriptives i argumentació lingüística). L'alumnat de l'especialització de Literatura durà a terme una tesina sobre un tema acordat dins la seva àrea (per exemple, història de la literatura Anglesa i Americana i estudis crítics o culturals).
A començaments del curs acadèmic es publicarà una llista de possibles temes. Es proporcionarà assessorament per a l'elecció de tema i supervisor/a de la tesina de màster.
El TFM ha de seguir les guies d'escriptura del Departament.
CALENDARI
Octubre: Reunió general amb el/la Coordinadora/del TFM.
Novembre-Desembre: Assignació de supervisor/a
Gener-Febrer: Proposta
Març-Abril: 5-page slice (Literatura) i Workplan (Llengua)
Maig-Juny: enviament de la versió preliminar del TFM (al tutor)
Final Juny: enviament versió final
Juliol: defensa oral
L' alumnat tindrà reunions freqüents amb el supervisor/a per debatre i avaluar el progrés del TFM. Això implica preparació activa per les sessions de supervisió i molt de treball autònom en la recollida de dades, anàlisi i escriptura.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Supervisades | |||
Master's Thesis preparation, writing and defence | 300 | 12 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 |
El TFM s'ha de defensar oralment davant d'un comité de dos membres. L'alumnat serà avaluat basant-se en el seu treball per escrit i en la seva presentació oral.
S'ha de contactar al Coordinador/a del TFM:
- si hi ha problemes amb el supervisor.
- per confirmar dates d'entrega importants
- per informació de caire administratiu (com i on es sol.licita el certificat del Màster, per exemple)
MOLT IMPORTANT: El plagi total o parcial de qualsevol dels exercicis es considerarà automàticament un SUSPENS (0) de l’exercici plagiat. PLAGIAR és copiar de fonts no identificades d’un text, sigui una sola frase o més, que es fa passar per producció pròpia (AIXÒ INCLOU COPIAR FRASES O FRAGMENTS D’INTERNET I AFEGIR-LOS SENSE MODIFICACIONS AL TEXT QUE ES PRESENTA COM A PROPI), i és una ofensa greu. Cal aprendre a respectar la propietat intel·lectual aliena i a identificar sempre les fonts que es puguin fer servir, i és imprescindible responsabilitzar-se de l’originalitat i autenticitat del text propi.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Master's Thesis | 100% | 0 | 0 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 |
Bell, Judith. 2010. Doing your research project. A guide for first-time researchers in education, health and social science. Open Up Study Skills (5th Edition), UK.
Galvan, Jose L. and Galvan, Melisa C. 2017. Writing Literature Reviews. A guide for Students of the Social and Behavioral Sciences. London: Routledge (7th Edition).
Hyland, Ken. 2008. English for Academic Purposes. An advanced resource book. New York: Routledge.
Swales, John and Christine Feak. 2000. English in Today’s Research World. Ann Arbor: University of Michigan Press.
Van Geyte, Els. 2013. Writing: Learn to write better academic essays. Academic Skills Series. London: Collins EAP.
Williams, Anneli. 2013. Research: Improve your reading and referencing skills. Academic Skills Series. London: Collins EAP.
Wray, Alison and Aileen Bloomer. 2006. Projects in Linguistics. A practical guide to researching Language. London: Hodder Education (2nd Edition).