Titulació | Tipus | Curs | Semestre |
---|---|---|---|
2501935 Publicitat i Relacions Públiques | OT | 4 | 0 |
Ningun
Combinació de classes teòriques amb la seva aplicació pràctica.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Casos pràctics a classe | 70 | 2,8 | 1, 2, 3, 4 |
Casos pràctics a classe 60%
Examen final 30%
Participació a classe 10%
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Assistència i participació | 15% | 5 | 0,2 | 1, 4 |
Casos pràctics a classe | 50% | 60 | 2,4 | 1, 2, 3, 4 |
Examen Final | 35% | 15 | 0,6 | 1, 2, 3, 4 |
Brown, R. (2009): Public Relations and the Social Web.
Curtichs, J.; Fuentes, M. A.; García, Y; y Toca, A. (2011): Sentido Social. La comunicación y el sentido común en la era de la Internet Social. Profit-Tinkle, Barcelona.
Fuetterer, S. (2010): Mi comunidad ....¿Me quiere o no me quiere? Best Relations, Madrid.
Palencia, M. (2011): 90 Técnicas de Relaciones públicas. Manual de Comunicación Corporativa. Profit, Barcelona. 2ª edición.
Benito, Pilar (1998): Manual de protocolo, ceremonial y actos públicos. Film Ideal 2000, Barcelona.
López-Nieto y Mallo, F.(1995): Manual de protocolo. Ariel, Barcelona.