Titulació | Tipus | Curs | Semestre |
---|---|---|---|
2502501 Prevenció i Seguretat Integral | OT | 4 | 0 |
Aquesta assignatura no te prerequisits
Els principals objectis de l’assignatura són:
BLOC 1----- Dra. María José Feijóo
1.- El marc normatiu de l'ocupació pública.
2.- Tipologia de personal al servei de l'ocupació pública.
3.- La direcció pública professional.
4.- Sistemes de selecció de personal i sistemes de provisió de lloc de treball.
BLOC 2--- Sra. Susana Marín
5.- Instruments de gestió de l’ocupació pública
6.- Drets i deures dels empleats públics.
7.- Sistema disciplinari i incompatibilitats
8.- Promoció i carrera del personal
BLOC 3---- Sra. Montserrat Gispert
9.- L’avaluació de l’acompliment
10.- Sistema retributiu: incentivació i productivitat.
11.- Els drets col.lectius a l'ocupació pública.
BLOC 4----- Sra. Cristina Manresa
12.- L'ocupació a les Administracions Públiques i àmbit de la Seguretat
13.-Gestió del grans esdeveniments.
La metodologia a seguir al llarg de la implementació de la docència serà mixta: explicació per part la persona docent i alhora interacció amb l’alumnat mitjançant el sistema de pregunta/resposta en les sessions de teoria. Als continguts pràctics, en canvi, hi haurà un clar protagonisme de l’alumnat, ja que la persona docent només oferirà les qüestions inicials i farà de suport al llarg del treball individual o en grup de l’alumnat. Es tracta de fer un sistema simultani d’ensenyament-aprenentatge de l’alumnat, que esdevé un tipus d’entrenament per a afrontar en les millors condiciones les proves de teoria i pràctica de final de bloc.
En funció de la mida del grup, també es pot fer la tècnica de dinàmica de grups amb portaveu per a valorar el treball en equip.
En cadascun dels blocs temàtics, es farà el mateix esquema:
Les tutories amb el professorat es concertaran per correu electrònic
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Classes teòriques i pràctiques amb la participació de l'alumnat | 44 | 1,76 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 |
Tipus: Supervisades | |||
Tutories amb l'alumnat | 12 | 0,48 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 |
Tipus: Autònomes | |||
Resolució de casos pràctics. Realització de treballs. Estudi personal | 94 | 3,76 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 |
Aquells alumnes que no superin el conjunt d’elements d’avaluació anteriorment descrits, amb un mínim de cinc punts per cada bloc, faran una reavaluació de la totalitat de continguts., en la data oficialment convocada. La prova de reavaluació inclourà preguntes teòriques i exercicis pràctics de tipologia i dificultats similars als treballats a classe.
AVALUACIÓ
En cas de no superar l'assignatura d'acord amb els criteris abans esmentats (avaluació continuada), es podrà fer una prova de recuperació en la data programada a l'horari, i que versarà sobre la totalitat dels continguts del programa.
Per participar a la recuperació l'alumnat ha d'haver estat prèviament avaluat en un conjunt d'activitats, el pes de les quals equivalgui a un mínim de dues terceres parts de la qualificació total de l'assignatura. No obstant això, la qualificació que constarà a l'expedient de l'alumne és d'un màxim de 5-Aprovat.
L'alumnat que necessiti canviar una data d'avaluació han de presentar la petició emplenant el document que trobarà a l'espai moodle de Tutorització EPSI.
Sense perjudici d'altres mesures disciplinàries que s'estimin oportunes, i d'acord amb la normativa acadèmica vigent, "en cas que l'estudiant realitzi qualsevol irregularitat que pugui conduir a una variació significativa de la qualificació d'un acte d'avaluació, es qualificarà amb un 0 aquest acte d'avaluació, amb independència del procés disciplinari que es pugui instruir. En cas que es produeixin diverses irregularitats en els actes d'avaluació d'una mateixa assignatura, la qualificació final d'aquesta assignatura serà 0".
Les proves/exàmens podran ser escrits i/o orals a criteri del professorat.
RECUPERACIÓ
L’alumnat que no superi l’avaluació continuada o que no es presenti a la mateixa s’haurà de presentar a la RECUPERACIÓN per tal de superar l’assignatura. La nota màxima d’aquest examen serà 5-Aprovat
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Proves escrites i/o orals que permetin valorar els coneixements adquirits per l'estudiant. Una por bloque | 40% | 0 | 0 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 |
Resolució de casos pràctics i realització de treballs | 30% | 0 | 0 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 |
Resolució d'un qüestionari tipus test global sobre la matèria | 30% | 0 | 0 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 |
OCUPACIÓ PÚBLICA.
PLANIFICACIÓ I ORGANITZACIÓ DEL TREBALL.
PALOMAR OLMEDA, A. (1997) Planificación de los recursos humanos en el
ámbito público. Mc Graw Hill.
SUBIRATS HUMET, Joan: Análisis de políticas públicas y eficacia en la
administración. MAP. Madrid 1989.
Enllaços Web
http://www.aedipe.es/
http://capitalhumano.wke.es/
http://www.factorhuma.org/
http://www.rrhh‐web.com/
http://www.rrhhmagazine.com/
http://www.cemci.org