Titulació | Tipus | Curs | Semestre |
---|---|---|---|
2500245 Estudis Anglesos | OT | 3 | 0 |
2500245 Estudis Anglesos | OT | 4 | 0 |
Cal un nivell C2 del Common European Framework of Reference for Languages. Amb C2 l'estudiant pot: comprendre sense esforç pràcticament tot el que llegeix o escolta; resumir informació procedent de diferents fonts orals o escrites, reconstruir fets i arguments, i presentar-los d’una manera coherent; expressar-se espontàniament, amb fluïdesa i precisió, distingint matisos subtils de significat fins i tot en les situacions més complexes.
Es donen per suposades les nocions de sintaxi tractades a l'assignatura English Syntax (100223) de segon curs.
- Identificar l'estructura de les oracions angleses i els elements que les composen.
- Reconèixer les operacions que generen les construccions característiques de l'anglès com ara diferents tipus d'interrogatives parcials i -qu, passives, estructures d'elevació, oracions no finites i construccions amb elements expletius.
- Avaluar amb arguments teòrics i empírics diferents propostes d'anàlisis sintàctiques.
1. Introducció: conceptes bàsics
2. Subjectes i objectes
3. Determiner Phrase (DP)
4. Complementiser Phrase (CP)
5. Moviment-qu i localitat
Activitats dirigides :
Classes magistrals amb suport TIC.
Activitats supervisades:
Realització d’exercicis tèorics i empírics.
Tutories de suport per a la realització d’exercicis i treballs.
Activitats autònomes:
Lectures de manuals i llibres de text.
Realització d’esquemes i resums d’apunts i textos.
Exercicis pràctics, individuals i en grup.
Treballs, individuals i en grup.
Ús del campus virtual.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Classes de teoria i debat en grup | 50 | 2 | 1, 2, 3, 4, 9, 10, 11, 12, 14 |
Tipus: Supervisades | |||
Exercicis a l'aula i tutories individuals | 25 | 1 | 1, 2, 3, 4, 9, 10, 11, 12, 14 |
Tipus: Autònomes | |||
Lectura, estudi, realització d'exercicis i treballs i ús del campus virtual | 50 | 2 | 1, 2, 3, 4, 9, 10, 11, 12, 14 |
L'AVALUACIÓ d'aquesta assignatura consta de tres parts: dues proves parcials (40% i 40%) i un assignment (20%)
En el moment de realització de cada activitat avaluativa, el professor o professora informarà l’alumnat (Moodle) del procediment i data de revisió de les qualificacions.
Examen parcial 1: març 2021
Examen parcial 2: maig 2021
Assignment: abril 2021
RECUPERACIÓ
Tenen dret a recuperar els estudiants amb una nota final de 3,5/10 que hagin completat íntegrament l’avaluació. Per tal que la nota d'una prova parcial o assignment faci mitjana, cal que sigui igual o superior a 3,5.
La prova de recuperació serà un examen escrit, en l’horari fixat per la Facultat, que sintetitzi els continguts de l’assignatura.
L’estudiantat rebrà la qualificació de No avaluable sempre que no hagi lliurat més del 40% de les activitats d’avaluació.
En cas que l’estudiantat realitzi qualsevol irregularitat que pugui conduir a una variació significativa de la qualificació d’un acte d’avaluació, es qualificarà amb 0 aquest acte d’avaluació, amb independència del procés disciplinari que s’hi pugui instruir. En cas que es produeixin diverses irregularitats en els actes d’avaluació d’una mateixa assignatura, la qualificació final d’aquesta assignatura serà 0.
En cas que les proves no es puguin fer presencialment s’adaptarà el seu format (mantenint-ne la ponderació) a les possibilitats que ofereixen les eines virtuals de la UAB. Els deures, activitats i participació aclasse es realitzaran a través de fòrums, wikis i/o discussions d’exercicis a través de Teams o altres plataformes, assegurant que tot l’estudiantat hi pot accedir
MOLT IMPORTANT: El plagi total i parcial de qualsevol dels exercicis es considerarà automàticament un SUSPENS (0) de l’exercici plagiat, del qual a més es perd el dret a recuperació. Si es repeteix la situació, es suspendrà l’assignatura sencera. PLAGIAR és copiar de fonts no identificades d’un text, sigui una sola frase o més, que es fa passar per producció pròpia (AIXÒ INCLOU COPIAR FRASES O FRAGMENTS D’INTERNET I AFEGIR-LOS SENSE MODIFICACIONS AL TEXT QUE ES PRESENTA COM A PROPI), i és una ofensa greu. Cal aprendre a respectar la propietat intel·lectual aliena i a identificar sempre lesfonts que es puguin fer servir, i és imprescindible responsabilitzar-se del’originalitat i autenticitat del text propi.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Assignment | 20% | 8 | 0,32 | 1, 2, 3, 4, 5, 7, 9, 10, 11, 12, 13, 14 |
Parcial 1 | 40% | 8,5 | 0,34 | 1, 6, 7, 8, 10, 11, 12, 14 |
Parcial 2 | 40% | 8,5 | 0,34 | 1, 2, 3, 4, 9, 10, 11, 12, 14 |
LLIBRE DE CURS: Adger, David (2003) Core Syntax. A Minimalist Approach, Oxford: Oxford University Press.
ALTRES REFERÈNCIES:
Aarts, Bas (1997) English Syntax and Argumentation, London: MacMillan.
Haegeman , Liliane & Jaqueline Guéron (1999) English Grammar. A Generative Perspective, Oxford: Blackwell.
Llinàs, Mireia, Capdevila, Monterrat, Dominguez, Joaquín, Moyer, Melissa, Pladevall, Elisabet i Susagna Tubau (2014), SECOND EDITION. Basic concepts for the Analysis of English Sentences. Bellaterra: Servei de Publicacions.
Ouhalla, Jamal (1994) Introducing Transformational Grammar. From Rules to Principles and Parameters, University Press London: Eduard Arnold.
Radford, Andrew (1997) Syntax: A Minimalist Introduction , Cambridge: C.U.P.
Radford, Andrew (2004) Minimalist Syntax. Exploring the Structure of English, Cambridge: C.U.P.
Radford, Andrew, Martin Atkinson, David Britain, Harald Clahsen & Andrew Spencer (1999) Linguistics. An Introduction, Cambridge: C. U. P.
Roberts, Ian (1997) Comparative Syntax, London: Arnold.