Titulació | Tipus | Curs | Semestre |
---|---|---|---|
4313157 Estudis Anglesos Avançats / Advanced English Studies | OT | 0 | 0 |
Es requereix un nivell d'anglès C1 i coneixements bàsics de lingüística per seguir bé el curs.
Aquest mòdul estudia els procés d'adquisició de l'anglès com a primera i com segona llengua analitzant com els nens (L1) i els adults (L2) aprenen la forma de les paraules angleses i les seves possibles combinacions per formar oracions en anglès. L'objectiu bàsic del curs és que els estudiants entenguin com les gramàtiques d'una primera i d'una segona llengua es van estructurant en els dos processos.
Unitat 1: Intrducció al marc teòric
Unitat 2: Morfologia i sintaxi
Unitat 3: L'adquisició de la llengua
Unitat 4: L'adquisició de l'anglès com a primera llengua
Unitat 5: L'adquisició de l'anglès com a segona llengua
La metodologia del mòdul es basa en classes magistrals per introduir els temes de cada unitat, debats a classe i exercicis pràctics sobre dades d'adquisició.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Classes magistrals d'introducció als temes | 20 | 0,8 | 1, 3, 8 |
Debats a classe | 26 | 1,04 | 3, 4, 5, 9, 10 |
Tipus: Supervisades | |||
Participació a classe | 20 | 0,8 | 1, 2, 3, 4, 5, 10 |
Tipus: Autònomes | |||
Estudi i revisió de la matèria del curs | 20 | 0,8 | 3, 9 |
Lectures i resums | 40 | 1,6 | 3, 6, 8, 9 |
Avaluació:
Prova: 25%
Examen: 25%
Assaig: 25%
Participació a classe: 25%
La recuperació d’aquesta assignatura es realitzarà mitjançant una prova de síntesi que inclourà tots els continguts del curs.
La qualificació màxima que es pot obtenir a la recuperació és de 5.
MOLT IMPORTANT: El plagi total o parcial de qualsevol dels exercicis es considerarà automàticament un SUSPENS (0) de l’exercici plagiat. PLAGIAR és copiar de fonts no identificades d’un text, sigui una sola frase o més, que es fa passar per producció pròpia (AIXÒ INCLOU COPIAR FRASES O FRAGMENTS D’INTERNET I AFEGIR-LOS SENSE MODIFICACIONS AL TEXT QUE ES PRESENTA COM A PROPI), i és una ofensa greu. Cal aprendre a respectar la propietat intel·lectual aliena i a identificar sempre les fonts que es puguin fer servir, i és imprescindible responsabilitzar-se de l’originalitat i autenticitat del text propi.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Assaig | 25% | 6 | 0,24 | 1, 2, 3, 4, 6, 7, 9, 10 |
Examen | 25% | 6 | 0,24 | 2, 3, 7, 10 |
Participació a classe | 25% | 6 | 0,24 | 2, 3, 4, 5, 8, 9, 10 |
Prova | 25% | 6 | 0,24 | 2, 3, 7, 10 |
Archibald, John (ed) (2000) Second Language Acquisition and Linguistic Theory, Oxford: Blackwell.
Cattel, Ray. (2000) Children’s Language: Consensus and Controversy, London: Cassell.
Crain, Stephen. & Diane Lillo-Martin (1999) An Introduction to Linguistic Theory and Language Acquistion, Oxford: Backwell.
Guasti, Maria Teresa (2002) Language Acquisition. The Growth of Grammar, Cambridge, Mass: MIT Press.
Hawkins, Roger (ed) (2001) Second Language Syntax. A Generative Introduction, Oxford: Blackwell.
Radford, Andrew (2004) Minimalist Syntax. Exploring the Structure of English, Cambridge, C.U.P
Slabakova, Roumyana (2016) Second Language Acquisition, Oxford: O.U.P.
White, Lydia (2003) Second language acquisition and Universal Grammar. (2nd edition) Cambridge: CUP.