Titulació | Tipus | Curs | Semestre |
---|---|---|---|
2500798 Educació Primària | OT | 4 | 1 |
No hi ha prerequisits
Objectiu principal:
Comparació de sistemes educatius a nivell micro (activitats a l'aula), meso (escoles) i nivell macro (política).
Objectius de coneixement:
El professorat participa en la cultura i la societat i ha de ser capaç de guiar els estudiants en el descobriment del món. (nivell micro)
Ser capaç de comparar els sistemes educatius en micro (activitats a l'aula), meso (escoles) i nivell macro (política)
Ser capaç d’expressar en paraules les possibilitats europees Erasmus + finançades en matèria de cooperació internacional en el camp de l’educació.
Assenyalar les principals diferències entre aprenentatge formal i no formal
Ser capaç d'explicar les diferències entre les escoles internacionals i europees segons els seus currículums i normes
Competències:
Descobrir l'art i la narració de contes amb finalitats educatives. (micro nivell)
Establir una comprensió i una consciència sobre l’ensenyament (inter) cultural
Conèixer característiques de persones de diferents cultures i introduir-les en l'educació
Vincular diferències entre persones de diferents cultures i descobrir el vincle entre context cultural i educació
Expressar-ser de manera relaxada i individual amb paraules, cos i materials per mostrar els objectius anteriors
Ser capaç d'escriure un esborrany per a un projecte d'associació estratègica Erasmus + KA2
El mòdul "Ensenyar a Europa, Europa en l'ensenyament" se centrarà en com els dos conceptes "ensenyament" i "Europa" es relacionen entre si. Durant aquestes tres setmanes, analitzarem aquesta simbiosi més de prop canviant setmanalment el nostre enfocament, passant del nivell micro, meso al macro.
Nivell micro
Cultura: L'art com a crítica social.
La ciutat com a porta d'entrada a l'art, la cultura i la societat.
Diferents tècniques de narració i narració.
Nivell meso
Es discutiran les diferències i similituds en l'ensenyament i en els currículums escolars.
Educació formal i no formal: un dilema desafiant ...
La implementació de projectes Erasmus + per a escoles primàries i secundàries.
L'organització de col·legis internacionals i europeus.
Què ens diu l'estructura escolar i el clima escolar sobre les perspectives de l'educació?
Nivell macro
Diversitat i educació:
17 objectius de desenvolupament sostenible (Nacions Unides) - UNESCO: garantir una educació inclusiva i de qualitat per promoure l'aprenentatge al llarg de tota la vida
Unió Europea: Què és un professor europeu?
Què és l'educació intercultural? Què són les competències internacionals?
Què és cultura? ¿Identitat? Percepcions, evitant estereotips.
Actitud intercultural d'un professor.
Interculturalitat en l'educació:
en idiomes
en ciències
en materials d'ensenyament
en l'actitud del professor
El protagonista en el procés d'ensenyament aprenentatge és l'estudiant i és sota aquesta premissa que s'ha planificat la metodologia de l'assignatura.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Gran grup | 45 | 1,8 | 1, 2, 4 |
Tipus: Supervisades | |||
Treball supervisat | 30 | 1,2 | 2, 4 |
Tipus: Autònomes | |||
Treball autònom | 75 | 3 | 1, 4 |
Els treballs corresponents a cadascuna de les parts s'indicaran el primer dia de classe. La còpia o plagi d'un examen o treball es considera un 0 en l'activitat.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Exercicis de seguiment | 33% | 0 | 0 | 1, 4 |
Pràctiques d'aula | 33% | 0 | 0 | 2, 4 |
Treball en grup | 34 % | 0 | 0 | 3, 4 |
La bibliografia es donarà el primer dia de classe.