Titulació | Tipus | Curs | Semestre |
---|---|---|---|
2500798 Educació Primària | OT | 4 | 0 |
El requisit d'entrada a aquesta assignatura, atès que forma part de la Menció en Llengua Anglesa, és un nivell C1 en llengua anglesa. Els estudiants, a 3r curs, hauran de complir amb aquest requeriment com a màxim abans de la data indicada a la pàgina web de la Facultat de Ciències de l'Educació per poder cursar a 4t, el curs següent, la Menció en Llengua Anglesa. Per cursar aquesta assignatura com a optativa fora de la menció també cal acreditar un nivell C1. Per a més informació, adreceu-vos a Gestió Acadèmica de la Facultat de Ciències de l'Educació.
Aconseguir que l'alumnat al final d'aquesta assignatura:
1. Produeixi discursos orals i escrits de qualitat (no inferior al nivell B2 del MECR) en els àmbits acadèmics i
professionals.
2. Sàpiga argumentar de forma coherent i cohesioni de forma adequada els continguts del discurs especialitzat o amb finalitats acadèmiques.
3. Sigui capaç d'autoavaluar el nivell de coneixement de la llengua anglesa i pugui establir un pla de millora per obtenir resultats encaminats a l'excel.lència de la competència comunicativa.
4. Pugui a més a més d'autoavaluar-se, avaluar entre iguals produccions escrites i orals en anglès de forma
raonada i coherent (amb una fluïdesa equivalent al nivell B2 del MERC) i perteneixents a diferents registres de la llengua i tipologies textuals.
5. Treballi en equip i individualment de forma eficient tant en activitats de caràcter teòric com pràctic, buscant els recursos i les estratègies més adequades segons la situació en particular.
6. Sàpiga utilitzar les plataformes virtuals com eines de comunicació i gestió de les activitats dirigides i supervisades. I a més a més, utilitzi les TIC en el disseny, desenvolupament i autoavaluació de les activitats d'autoaprenentatge de la llengua anglesa (emprant els recursos i estris de consulta més avançats)
7.Demostri eficacia comunicativa en situacions de interacció multilingüe i en contextos internacionals tant a
nivell oral com escrit.
8.Pugui comprendre i analitzar críticament, des d'un registre formal de la llengua anglesa, discursos
professionals i acadèmics en anglès.
9. Apliqui el marc teòric sobre la pràctica comunicativa eficaç tant a nivell escrit com oral, i des d'una perspectiva contrastiva multilingüe.
10. Demostrar habilitats lingüístiques i comunicatives en llengua anglesa amb un nivell equivalent o superior al B2 del MERC.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
The aim of this subject is:
-to produce quality oral and written productions within the academic and professional fields.
-to show proficiency in producing coherent and cohesive contents in specialized discourses.
-to be familiar with self-assessment and peer-assessment and be able to work with language registers and textual typologies.
-to work efficiently both individually and in groups and deal with theory and practice equally (searching the best
strategies and available resources)
-to use virtual tools and ICTs in the design, development and self-assessment activities.
-to show communicative proficiency in English in international and multilingual settings (oral and written)
-to critically analyze professional and academic discourses (formal register of the English language)
-to apply the theoretical framework into the communicative practice (oral and written) from a contrastive and multilingual approach.
-to show linguistic and communicative skills in English equivalent or superior to a B2 level of the Common European Framework of Reference for Languages (CEFR)
1. Gèneres discursius i tipologies textuals aplicades a la pràctica professional i a l'àmbit acadèmic.
2. Objectivitat i subjectivitat en el text. La presencia de l'autor en el discurs.
3. Ànalisi crítica del discurs en llengua anglesa.
4. Tècniques d'organització i presentació de la producció oral i escrita en anglès.
5. Usos de la llengua anglesa per a finalitats específiques
(ESP) English for Specific Purposes i per a finalitats
acadèmiques (EAP) English for Academic Purposes.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Contents:
1. Discourse genres and textual typologies applied to professional and academic settings.
2. Objectivity and subjectivity in the text. The author's visibility in discourse.
3. Critical discourse analysis in English.
4. Organization and presentation techniques for effective oral and written productions in English.
5. English language use for specific purposes:
(ESP) English for Specific Purposes and for academic purposes (EAP) English for Academic Purposes
En aquesta assignatura hi haurà classes presencials, tutories virtuals i tutories presencials. A més a més, d'exercicis i activitats dins i fora de l'aula.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Exposició Magistral/Expositiva | 10 | 0,4 | 9, 10, 22, 25, 28 |
Projecte | 10 | 0,4 | 22, 25, 28 |
Seminaris teòrico-pràctics | 25 | 1 | 5, 7, 8, 9, 10, 22, 24 |
Tipus: Supervisades | |||
Tutories presencials | 10 | 0,4 | 5, 8, 9, 10, 22 |
Tutories virtuals | 20 | 0,8 | 5, 9, 10, 22, 24, 25, 28 |
Tipus: Autònomes | |||
Lectures /comentaris de text especialitzats | 35 | 1,4 | 8, 28 |
preparació d'expressió escrita i oral | 40 | 1,6 | 5, 8, 9, 10, 25, 28 |
L'avaluació d'aquesta assignatura amb un 80% d'assistència mínima obligatòria constarà de les següents 4 parts:
a) CV individual (15%) març 2019
b) Presentació oral en grup (35%) abril 2019
c) abstract individual (15%) maig 2019
d) examen final individual (35%) juny 2019
- Si l'alumne entrega un 30% d'exercicis (avaluació continuada) tindrà la nota corresponent a l'expedient, en cap cas un No Presentat.
Els alumnes han de tenir un mínim del 70% de l'avaluació contínua aprovada per optar a la recuperació (2ª convocatòria)
Activitats no aptes per a recuperació: examen final
- Si es detecta plagi en qualsevol dels exercicis o activitats es considerarà suspesa tota la assignatura.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
CV individual: AICLE, TIC | 15% | 0 | 0 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 32 |
Presentació oral en grup | 35% | 0 | 0 | 1, 2, 5, 8, 9, 11, 12, 14, 21, 22, 24, 27, 28, 30, 31 |
abstract individual | 15% | 0 | 0 | 2, 4, 5, 7, 8, 9, 10, 12, 14, 19, 22, 24, 25, 26, 27, 28, 31 |
professional cover letter project | 35% | 0 | 0 | 3, 4, 5, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 18, 22, 24, 25, 26, 28, 29, 30, 32 |
Dröschel, Yvonne (2011) Lingua Franca English.The role of Simplification and Transfer. Linguistic Insights. Studies in Language and Communication. Volume 119. Peter Lang, Bern, Switzerland.
Fortanet, Inmaculada; Palmer, Juan Carlos & Posteguillo, Santiago (eds.).(2003) Linguistic studies in academic and professional English. Col.lecció"Estudis Filològics" Núm.17. Publicacions de la Universitat Jaume I, Castelló de la Plana.
Pecorari, Diane. (2008) Academic Writing and Plagiarism. A Linguistic Analysis. Continuum, London/New York.
Cultural Studies. Editor: Peter Rolf Lutzeier, volume 26. Peter Lang, Bern, Switzerland.
Swales, John. (1990) Genre Analysis. Michigan University Press (Ann Arbor), USA.