Titulació | Tipus | Curs | Semestre |
---|---|---|---|
2502758 Humanitats | FB | 1 | 2 |
Per cursar aquesta assignatura els alumnes han de tenir un nivell d’anglès equivalent al nivell B1 (nivell llindar) del Marc europeu comú de referència per a les llengües. Aquest nivell s’assoleix al final de l’etapa de l’educació secundària post-obligatòria, i serà el punt de partida de l’assignatura.
Aquest curs posa un èmfasi especial en la comprensió oral de la llengua anglesa. A partir de diversos TED Talks es tractaran diferents aspectes gramaticals i lèxics de la llengua anglesa corresponents al nivell del curs (com ara els condicionals o les maneres d'expressar el futur, entre d'altres). També es treballarà la redacció en llengua anglesa i la comprensió de textos escrits, així com la pronúncia.
Unit 7: Experience
Grammar: Present perfect - Present perfect and past simple - Present perfect continuous
Vocabulary: Personal qualities
Unit 8: Seeing the futures
Grammar: Predictions with will and might - Decisions with going to - Reported speech
Vocabulary: Describing devices
Unit 9: Being effective
Grammar: Zero and first conditional - Imperatives in conditionals
Vocabulary: Being effective - Practical solutions (adverbial phrases)
Unit 10: The environment
Grammar: The passive - Phrasal verbs
Vocabulary: Phrasal verbs - Food adjectives
Unit 11: Leaders and thinkers
Grammar: Modal verbs (1) - Modal verbs (2)
Vocabulary: Make and do
Unit 12: Well-being
Grammar: Second conditional - Extension: Third conditional
Vocabulary: Well-being adjectives
Activitats dirigides: En les activitats dirigides per la professora s’analitzaran i es practicaran els models de text oral i escrit que l’alumnat haurà de treballar i es potenciaran les estratègies d’aprenentatge que faciliten l’expressió i la comprensió oral i escrita. Activitats supervisades: En les activitats de pràctica (supervisades per la professora) es practicaran les diverses formes d’expressió oral; es treballarà la lectura de diversos tipus de text; es resoldran dubtes lingüístics i es revisaran aspectes gramaticals, lèxics i de pronúncia. Es potenciarà l’escriptura i revisió de textos. Les activitats tutoritzades permetran a la professora fer un seguiment més individualitzat del progrés i de les dificultats amb què es trobin l'alumnat, així com per resoldre dubtes o dificultats que se li puguin plantejar. Activitats autònomes: Les activitats autònomes que l’alumnat farà pel seu compte permetran realitzar els treballs i exercicis assignats al llarg del curs i aprofundir en els aspectes concrets amb els quals es tinguin més problemes. En finalitzar el programa, els i les estudiants hauran de lliurar un portfoli prèviament auto-corregit que reculli tot el treball que hagni fet autònomament.
|
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Activitats dirigides | 50 | 2 | 1, 3, 6, 7 |
Tipus: Supervisades | |||
Activitats supervisades | 25 | 1 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 |
Tipus: Autònomes | |||
Activitats Autònomes | 50 | 2 | 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8 |
Procediment de revisió de les qualificacions
En el moment de realització de cada activitat avaluativa, la professora informarà l’alumnat (Moodle) del procediment i data de revisió de les qualificacions.
Recuperació
Només poden optar a la recuperació aquells estudiants que tinguin com a mínim 3,5 de nota mitjana.
La recuperació consistirà en una prova escrita que inclourà tota la matèria del curs.
La nota màxima que es pot obtenir a la recuperació és un 5.
Activitats avaluatives excloses de la recuperació
Les activitats següents no poden ser recuperades: participació a classe, exercicisfets a classei carpeta docent.
Calendari aproximat d'avaluació
|
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Portfoli | 35% | 12 | 0,48 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 |
Prova comprensió lectora | 10% | 3 | 0,12 | 2, 4, 6, 7, 8 |
Proves escrites | 50% | 5 | 0,2 | 1, 3, 4, 5, 7 |
Treball a l'aula | 5 | 5 | 0,2 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 |
Llibre de text
Lansford, Lewis, Dummett, Paul, and Helen Stephenson. (2017). Keynote Advanced for "Usos Bàsics" (UAB SPECIAL EDITION). Hampshire:National Geographic Learning.
Llibre de lectura
- Robert Louis Stevenson (2000). Dr. Jekyll and Mr Hyde. Penguin Readers Level 3 Longman: Pearson Education Limited.
Diccionaris:
- Cambridge Dictionaries Online www.dictionary.cambridge.org
- Collins Dictionary Spanish-English / English-Spanish