Logo UAB
2019/2020

Idioma modern I (anglès)

Codi: 100036 Crèdits: 6
Titulació Tipus Curs Semestre
2500239 Història de l'Art OT 3 0
2500239 Història de l'Art OT 4 0
2500240 Musicologia OT 3 0
2500240 Musicologia OT 4 0
2500241 Arqueologia OT 3 0
2500241 Arqueologia OT 4 0
2500243 Estudis Clàssics OT 3 0
2500243 Estudis Clàssics OT 4 0
2500246 Filosofia OT 3 0
2500246 Filosofia OT 4 0
2500247 Llengua i literatura catalanes OT 3 0
2500247 Llengua i literatura catalanes OT 4 0
2500248 Llengua i Literatura Espanyoles OT 3 0
2500248 Llengua i Literatura Espanyoles OT 4 0
2500256 Antropologia Social i Cultural OT 3 0
2500256 Antropologia Social i Cultural OT 4 0
2500501 Història OT 4 0
2501002 Geografia i ordenació del territori OT 3 0
2501002 Geografia i ordenació del territori OT 4 0
2501801 Estudis de Català i Espanyol OT 3 0
2501801 Estudis de Català i Espanyol OT 4 0
2502758 Humanitats OT 3 0
2502758 Humanitats OT 4 0
2503702 Ciències de l'Antiguitat OT 4 0
2503710 Geografia, Medi Ambient i Planificació Territorial OT 4 0

Professor/a de contacte

Nom:
Elisenda Pilar Vila Estrada
Correu electrònic:
Elisenda.Vila@uab.cat

Utilització d'idiomes a l'assignatura

Llengua vehicular majoritària:
anglès (eng)
Grup íntegre en anglès:
Grup íntegre en català:
No
Grup íntegre en espanyol:
No

Prerequisits

Per cursar aquesta assignatura els alumnes han de tenir un nivell d’anglès equivalent al nivell B2 del Marc Europeu Comú de Referència per a les Llengües. 

Objectius

Aquesta assignatura posa èmfasi en la comprensió oral de la llengua anglesa. A partir de diversos materials es tractaran deferents aspectes gramaticals i lèxics corresponents al nivell del curs. (Es treballaran temps verbals, comparacions, condicionals entre altres) També es treballarà l’adquisició de vocabulari, correcció d’errors, comprensió de texts i organització d’escriptura.

Competències

    Història de l'Art
  • Desenvolupar un pensament i un raonament crítics i saber comunicar-los de manera efectiva, tant en les llengües pròpies com en una tercera llengua.
  • Que els estudiants hagin desenvolupat aquelles habilitats d'aprenentatge necessàries per emprendre estudis posteriors amb un alt grau d'autonomia
  • Que els estudiants puguin transmetre informació, idees, problemes i solucions a un públic tant especialitzat com no especialitzat.

Resultats d'aprenentatge

  1. Elaborar un discurs organitzat i correcte, oralment i per escrit, en la llengua corresponent
  2. Expressar-se en la llengua estudiada, oralment i per escrit, utilitzant el vocabulari i la gramàtica de manera adequada.
  3. Fer presentacions orals utilitzant un vocabulari i un estil acadèmics adequats
  4. Identificar les idees principals i les secundàries i expressar-les amb correcció lingüística
  5. Mantenir una conversa adequada al nivell de l'interlocutor.
  6. Participar en els debats orals realitzats a l'aula de manera crítica i utilitzant el vocabulari de la disciplina
  7. Presentar treballs en formats ajustats a les demandes i els estils personals, tant individuals com en grup petit.

Continguts

Es faran les Unitats 1,2,3 i 5 del llibre com també altra material per treballar el material del curs.

Organització d’escriptura: Esquemes i topic sentences.

 

Metodologia

 

 

La metodologia que segueix aquesta assignatura és la que especifica al llibre de text (vegeu Bibliografia). Es faran les Unitats 1,2 3 i 5 del text. Hi haurà bàsicament activitats d’expressió i comprensió oral. També es treballarà la comprensió de texts i organització d’escriptura.

 

Activitats formatives

Títol Hores ECTS Resultats d'aprenentatge
Tipus: Dirigides      
Activitats Dirigides 50 2 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Tipus: Supervisades      
Activitats Supervisades 25 1 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Tipus: Autònomes      
Activitats autònomes 50 2 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Preparar treball i presentació oral 15 0,6 1, 2, 3, 6, 7

Avaluació

L’assignatura s’avaluarà de la següent manera:

 

Avaluació Continuada                                                                        35%

-          4 proves (no es poden recuperar)

-          2 treballs d’escriptura

Presentació                                                                                      10%

Examen Final                                                                                   45%

Participació a Classe                                                                         10%

 

Recuperació

 

La recuperació d’aquesta assignatura es realitzarà mitjançant una prova de síntesi amb les següents condicions:

 

-          L’alumnat s’haurà d’haver presentat a un mínim de dos terços dels ítems d’avaluació.

-          L’alumnat haurà d’haver obtingut una qualificació mitjana igual o superior a 3,5.

-          L’alumnat haurà d’haver aprovat 2 de les 4 proves.

-          La qualificació màxima que es pot obtenir a la recuperació és de 5.

 

Activitats d'avaluació

Títol Pes Hores ECTS Resultats d'aprenentatge
Avaluació continuada (tests i redaccions) 35% 4 0,16 2, 7
Examen final 45% 1,5 0,06 1, 2, 4
Participació a classe 10% 3 0,12 2, 5, 6
Presentació oral 10% 1,5 0,06 1, 2, 3, 5, 6, 7

Bibliografia

Llibre de text:

 

Lansford, Lewis, Dummett, Paul, and Helen Stephenson. (2017). Keynote Advanced for "Usos Bàsics" (UAB SPECIAL EDITION). Hampshire:National Geographic Learning.

 

Per millorar la gramàtica es recomana:

- Kennedy-Scanlon, Michael, Pladevall, Elisabet and Cebrián, Juli (2012). Guided Error correction

Level B2. Universitat Autònoma de Barcelona Servei de Publicacions

Bellaterra

 

http://www.ldoceonline.com/ (Longman Dictionary of Contemporary English)

http://www.merriam-webster.com/ (Merrian-Webster dictionaries on line)

http://dictionary.cambridge.org/ (Cambridge dictionaries on line)

http://www.flo-joe.co.uk/ (Cambridge official examination practice)

http://www.els-lab.com (listening exercises with self-correction multiple-choice activities)

http://oxforddictionary.so8848.com/ (online collocation dictionary)