Titulació | Tipus | Curs |
---|---|---|
Genètica Avançada / Advanced Genetics | OT | 0 |
Podeu consultar aquesta informació al final del document.
Un grau en alguna de les biociències
Introducció a les aplicacions de la medicina genòmica al diagnòstic, comprensió i tractament de les malalties genètiques.
Introducció a l'analisis bioinformàtic de variants genètiques, bases de dades, filtratge de variants
Bases del consell genètic
Terapies avançades pel tractament de malalties de base genètica
Genètica mèdica i dismorfologia
Introducció a les aplicacions de la medicina genòmica al diagnòstic, comprensió i tractament de les malalties genètiques.
Introducció a l'analisis bioinformàtic de variants genètiques, bases de dades, filtratge de variants
Bases del consell genètic
Terapies avançades pel tractament de malalties de base genètica
Genètica mèdica i dismorfologia
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Bioinformàtica en aula de informàtica | 25 | 1 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 |
Classes teòriques | 25 | 1 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 |
Tipus: Supervisades | |||
Anàlisis bioinformàtic | 50 | 2 | 2, 8 |
Tipus: Autònomes | |||
treball escrit | 40 | 1,6 | 2, 4, 5, 7 |
Classes teòriques
Docencia basada en resolució de problemes
Classes a l'aula de bioinformàtica
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, perquè els alumnes completin les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Examen de la part Bioinformàtica | 40% | 3 | 0,12 | 2, 4, 7, 8 |
examen teoria | 40% | 4 | 0,16 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 |
treball escrit | 20% | 3 | 0,12 | 4, 5, 6, 8, 11 |
Examen de la part teòrica, avaluacio de resolució de problemes a l'aula de bioinformatica i treball escrit
Per la part de treball escrit d'aquesta assignatura, es permet l'ús de tecnologies d'Intel·ligència Artificial (IA) exclusivament en tasques de suport, com la cerca bibliogràfica o d’informació, la correcció de textos o les traduccions. L'estudiant haurà d'identificar clarament quines parts han estat generades amb aquesta tecnologia, especificar les eines emprades i incloure una reflexió crítica sobre com aquestes han influït en el procés i el resultat final de l’activitat. La no transparència de l’ús de la IA en aquesta activitat avaluable es considerarà falta d'honestedat acadèmica i pot comportar una penalització parcial o total en la nota de l'activitat, o sancions majors en casos de gravetat
Serà mostrada durant les classes
Es donarà durant les classes a l'aula d'informàtica
La informació proporcionada és provisional fins al 30 de novembre de 2025. A partir d'aquesta data, podreu consultar l'idioma de cada grup a través d’aquest enllaç. Per accedir a la informació, caldrà introduir el CODI de l'assignatura
Nom | Grup | Idioma | Semestre | Torn |
---|---|---|---|---|
(PLABm) Pràctiques de laboratori (màster) | 1 | Anglès | primer quadrimestre | tarda |
(TEm) Teoria (màster) | 1 | Anglès | primer quadrimestre | matí-mixt |