Titulació | Tipus | Curs |
---|---|---|
Enginyeria Química | OT | 4 |
Podeu consultar aquesta informació al final del document.
Haver cursat totes les assignatures de 3r curs.
Donar la possibilitat als alumnes que estan a punt d’acabar la titulació d’entrar en contacte amb el món laboral. Aplicació dels coneixements propis a les tasques assignades en una empresa del sector químic (en el sentit ampli).
Aquesta assignatura no té continguts teòrics propis
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Redacció memòria | 3 | 0,12 | 14 |
Tutorització | 2 | 0,08 | 8 |
Tipus: Autònomes | |||
Realització d'un treball pràctic | 220 | 8,8 | 1, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 12, 13, 14, 15 |
El protocol que cal seguir és el següent:
1) la professora publica, al llarg del curs, a l'espai de l'assignatura a la plataforma Virtual, una determinada oferta d'una empresa i especifica el termini per a què els alumnes manifesten el seu interès.
2) els alumnes interessats ho manifesten mitjançant un enllaç a un qüestionari Forms al Campus Virtual i pugen el seu expedient acadèmic.
3) la professora fa ladjudicació de les empreses entre els alumnes interessats en funció de la mitjana de l'expedient acadèmic i dels crèdits superats o altres requisits que demani específicament l'empresa en qüestió. La professora selecciona 3 alumnes per a cada oferta, si ho demana l'empresa.
4) Els alumnes seleccionats es posen en contacte amb l'empresa, seguint les indicacions de la professora, i si escau l'empresa en fa la selecció final.
5) L'alumne seleccionat per l'empresa emplena les dades personals del document PROPOSTA D'ACTIVITAT que està publicat a la plataforma virtual i l'envia a l'empresa perquè l'empleni la seva informació i en especial l'apartat de "tasques a desenvolupar". El document "proposta d'activitat" emplenat ha d'arribar a la professora per correu electrònic.
6) Un cop aprovat per la professora, especialment l'apartat TASQUES, aquesta l'envia a Gestió Acadèmica de l'Escola d'Enginyeria perquè redacti el conveni Universitat-Empresa. A partir d´aquest moment, l´alumne ja pot començar la realització de les Pràctiques.
Un cop feta l'estada a l'empresa l'alumne elabora una memòria escrita i fa una presentació oral a la resta de companys que han cursat l'assignatura. Si l'empresa demana confidencialitat de les dades, aquesta presentació només es fa a la professora i no és pública.
Per a més detallsrespecte al procediment consulteu la plataforma virtual o contacteu amb la professora responsable.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, perquè els alumnes completin les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
informe del tutor de l'empresa | 50% | 0 | 0 | 1, 3, 7, 8, 9, 10, 12, 13, 14, 15 |
Memoria escrita i presentació oral | 50% | 0 | 0 | 2, 4, 5, 6, 8, 11, 14 |
El tutor en l'empresa elaborarà un informe en el que es valore l'estudiant segons la seva actitud i compliment de les tasques assignades.
L'estudiant elaborarà un informe escrit i realitzarà una presentació pública davant dels seus companys. Aquests seran avaluats pel tutor acadèmic. Es preveuen 2 periodes d'avaluació: febrer i juliol.
La valoració del tutor en l'empresa i la del tutor acadèmic promediaran ponderadamente amb un 60% i un 40% respectivament, si es el cas. En cas de no existir qualificació o informe escrit per part del tutor en l'empresa, l'avaluació es farà en base a la valoració del tutor acadèmic.
Qualificacions
Un estudiant es considerarà no avaluable si no entrega l'informe escrit o si no realitza la presentació pública.
Recuperació
D'acord amb la coordinació del Grau i la direcció de l'Escola d'Enginyeria aquesta assignatura és no recuperable, pel seu caràcter eminentment pràctic.
No hi ha un llistat convencional de llibres de referència. No obstant, es demana a l'alumne que consulti el campus virtual per a conèixer detalls del tipus de conveni, formulari de proposta d’activitat, i possibilitats de perllongar l’estada a l’empresa mitjançant pràctiques externes no curriculars (borsa de treball de la UAB, Treball Campus).
Tambe es posa a disposició de l'alumne en la plataforma Virtual, la presentació power-point que realitza la professora quan presenta les assignatures optatives.
MS office (word, excel, power-point)
En aquesta assignatura, es permet l'ús de tecnologies d'Intel·ligència Artificial (IA) com a part integrant del desenvolupament del treball, sempre que el resultat final reflecteixi una
contribució significativa de l'estudiant en l'anàlisi i la reflexió personal. L'estudiant haurà d'identificar clarament quines parts han estat generades amb aquesta tecnologia, especificar les eines emprades
i incloure una reflexió crítica sobre com aquestes han influït en el procés i el resultat final de l’activitat
La informació proporcionada és provisional fins al 30 de novembre de 2025. A partir d'aquesta data, podreu consultar l'idioma de cada grup a través d’aquest enllaç. Per accedir a la informació, caldrà introduir el CODI de l'assignatura