Titulació | Tipus | Curs |
---|---|---|
Direcció Hotelera | OB | 2 |
Podeu consultar aquesta informació al final del document.
No hi ha prerequisitis
L'assignatura de Direcció i Gestió de Cuina I pretén establir els paràmetres d'actuació perquè els/les alumnes de segon curs del Grau en Direcció Hotelera puguin gestionar el departament de cuina d'un establiment hoteler.
Així doncs, els conceptes més teòrics de la direcció i la gestió de l'àrea de cuina configuren majoritàriament aquesta assignatura per poder aplicar-los a la pràctica amb posterioritat.
L'assignatura descriu l'estructura del departament i les àrees a gestionar, incidint principalment en la gestió d'espais i la gestió del personal que forma part del departament, així com la gestió de l'oferta. A partir d'aquests tres factors els alumnes aprenen a gestionar i analitzar els resultats, prendre decisions i vetllar pel control de costos del departament.
En finalitzar l'assignatura l'alumne / a haurà de ser capaç de:
TEMARI I CONTINGUTS
1. Organigrama i gestió d'equips.
2. Tipologia de serveis.
3. Instal·lacions en una cuina. Maquinària i usos
4. Gestió de processos en una cuina
5. Confecció de menús
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Classes teòriques | 36 | 1,44 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 |
Resoluciò de problemes | 10 | 0,4 | 2, 3, 5, 6, 12 |
Tipus: Supervisades | |||
Tutories | 10 | 0,4 | 5, 6 |
Tipus: Autònomes | |||
Elaboracions de treballs | 20 | 0,8 | 1, 3, 4, 6, 8, 9, 10, 13, 14, 15 |
Estudi | 20 | 0,8 | 4, 6, 7, 8, 9, 10, 13, 14 |
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, perquè els alumnes completin les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Activitat Grupal | 15 % | 8 | 0,32 | 1, 5, 10, 14, 15 |
Activitat individual: Informe | 20% | 10 | 0,4 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 13, 14 |
Examen individual | 25% | 10 | 0,4 | 1, 2, 5, 6, 7, 11, 15 |
Proyecte | 40% | 26 | 1,04 | 1, 2, 3, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 14 |
A. AVALUACIÓ CONTÍNUA.
B. AVALUACIÓ ÚNICA.
C. RE-AVALUACIÓ.
Nom | Grup | Idioma | Semestre | Torn |
---|---|---|---|---|
(TE) Teoria | 1 | Espanyol | primer quadrimestre | matí-mixt |