Titulació | Tipus | Curs |
---|---|---|
4316022 Gestió Esportiva / Sport Management | OB | 0 |
Podeu consultar aquesta informació al final del document.
No hi ha prerequisits.
L'objectiu primordial és que els alumnes puguin iniciar-se en l'estudi d'un ampli ventall del Patrocini en l'àmbit esportiu. Per a això, es proporcionarà a l'alumne les eines bàsiques d'activació per a la presa de decisions en l'àmbit de la gestió esportiva. En concret els objectius a nivell formatiu són:
Tema 1: Introducció al patrocini: principis i valors
1.1. Integració del patrocini dins de l'empresa.
1.2. Els stakeholders i el marc de relació amb ells.
1.3. Tipus de patrocini.
1.4. Tipus de patrocinadors.
Tema 2: Objectius del patrocini
2.1. Objectius del patrocinador.
2.2. Objectius del patrocinat.
2.3. Relació marca-patrocinador.
Tema 3: La RSC en el patrocini
Tema 4: El patrocini esportiu
4.1. La proposta de patrocini.
4.2. Piràmide de patrocinadors.
4.3. Actius publicitaris.
4.4. Actius experiencials.
4.5. Principals característiques d'un contracte de patrocini esportiu.
Tema 5: Determinació de patrocini esportiu
5.1. Establir un model d'activació de patrocini.
5.2. Pressupost d'activació.
5.3. Accions d'activació més habituals.
5.4. Claus d'èxit en l'activació de patrocini.
5.5. Realitzar un briefing d'activació.
5.6. Com presentar una proposta a client final.
Tema 6: Mesura del retorn
6.1. Càlculs del ROI.
6.2. Retorns publicitaris, intangibles, etc.
6.3. Principals KPIs per a cada un dels paràmetres del pla d'activació.
6.4. Com fer un informe de retorn.
Tema 7: Patrocini del futbol
7.1. principals actius
7.2. Accions amb jugadors: shootings, M & amp; G, etc ..
7.3. Patrocini d'estadis.
7.4. Com esprémer al màxim un contracte de patrocini
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Resolució de problemes, exercicis en l'aula ordinària | 4 | 0,16 | |
Sessió magistral participativa | 30 | 1,2 | |
Tipus: Supervisades | |||
Casos d'estudi | 8 | 0,32 | |
Realització de treballs / Informes | 20 | 0,8 | |
Tipus: Autònomes | |||
Estudi Personal | 60 | 2,4 | |
Realització de treballs / Informes | 18 | 0,72 |
Modalitat en línia
En el cas de la modalitat en línia, la metodologia s'ajustarà per tal que els alumnes puguin assolir tots els resultats de l'aprenentatge especificats en aquesta guia i alhora desenvolupar les competències i habilitats pròpies de la matèria impartida.
A tal efecte, s'optimitzaran els recursos disponibles en les aules modle per tal de maximitzar la implicació i la motivació dels estudiants (fòrums, debats, jocs de simulació, casos de estudi, presentacions en línia, etc...)
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Examen | 30% | 2 | 0,08 | KA11, KA12, SA16, SA18 |
Proves teòriques-pràctiques | 30% | 4 | 0,16 | CA07, CA08, KA11, KA12, SA16, SA17, SA18 |
Treballs individuals i pràctics | 40% | 4 | 0,16 | CA07, CA08, KA11, KA12, SA16, SA17, SA18 |
Proves teorico-pràctiques: Lliurament exposició i defensa dels exercicis i treballs realitzats (podran ser individuals i/o en grup).
Treballs teoricopràctics individuals: Lliurament d'exercicis i treballs realitzats, així com participació en fòrums i debats.
L'equip docent detallarà les activitats específiques a l'inici del mòdol.
N/A
Nom | Grup | Idioma | Semestre | Torn |
---|---|---|---|---|
(TE) Teoria | 1 | Espanyol | segon quadrimestre | tarda |
(TE) Teoria | 5 | Anglès | segon quadrimestre | matí-mixt |
(TE) Teoria | 10 | Espanyol | segon quadrimestre | matí-mixt |