Titulació | Tipus | Curs |
---|---|---|
2503873 Comunicació Interactiva | OB | 2 |
Podeu consultar aquesta informació al final del document.
No és necessari cap prerequisit per a cursar l’assignatura.
Els principals objectius de l’assignatura són:
Els continguts que es treballaran en l’assignatura s’estructuren en els temes següents:
El calendari amb el contingut de les diferents sessions s’exposarà el dia de presentació de l’assignatura. Es penjarà també al Campus Virtual on l’alumnat podrà trobar la descripció dels exercicis i pràctiques, els diversos materials docents i qualsevol informació necessària per a l’adequat seguiment de l’assignatura. En cas de canvi de modalitat docent per raons sanitàries, el professorat informarà dels canvis que es produiran en la programació de l’assignatura i en les metodologies docents.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Classes teòriques | 14 | 0,56 | 6, 5, 14 |
Exercicis pràctics | 28 | 1,12 | 2, 6, 8, 14, 10, 7 |
Presentacions orals | 4 | 0,16 | 10, 7 |
Tipus: Supervisades | |||
Elaboració del treball de curs | 6 | 0,24 | 2, 4, 8, 9, 14, 10, 7 |
Tipus: Autònomes | |||
Elaboració del treball de curs | 47 | 1,88 | 2, 4, 8, 9, 14, 10, 7 |
Estudi personal | 30 | 1,2 | 4, 6, 5, 14, 7 |
Lectura de bibliografia | 15 | 0,6 | 4, 5, 7 |
En les classes teòriques s'impartiran els continguts previstos en el temari.
Les sessions pràctiques tenen per objectiu:
El treball de curs és un treball grupal en què es planteja un projecte de comunicació interactiva.
En les presentacions orals s’exposaran els resultats d’exercicis pràctics i del treball de curs.
La metodologia docent proposada pot experimentar alguna modificació en funció de les restriccions a la presencialitat que imposin les autoritats sanitàries.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Prova pràctica | 20% | 2 | 0,08 | 1, 2, 6, 8, 14 |
Qüestionari teòric 1 | 20% | 1 | 0,04 | 2, 4, 6, 5, 8, 14 |
Qüestionari teòric 2 | 20% | 1 | 0,04 | 2, 4, 6, 5, 8, 14 |
Seguiment d'exercicis pràctics | 10% | 1 | 0,04 | 2, 4, 6, 8, 9, 14, 10, 7 |
Treball de curs | 30% | 1 | 0,04 | 2, 3, 4, 8, 9, 11, 12, 13, 14, 10, 7 |
L’avaluació és continuada, la qual cosa implica la realització de les activitats d’avaluació següents
A. Exercicis pràctics. Valor 10% de la nota final
B. 2 qüestionaris teòrics. Cada un val el 20% de la nota final.
C. 1prova pràctica. Valor 20% de la nota final.
D. Treball de curs. Valor 30% de la nota final.
La qualificació final de l’assignatura s’obté de la suma de les qualificacions de les cinc activitats d’avaluació, d’acord amb el seu pes percentual.
Per aprovar l’assignatura cal:
Recuperació
El sistema d’avaluació proposat pot experimentar alguna modificació en funció de les restriccions a la presencialitat que imposin les autoritats sanitàries.
Plagi
En cas que l’estudiant realitzi qualsevol irregularitat que pugui conduir a una variació significativa de la qualificació d’un acte d’avaluació, es qualificarà amb 0 aquest acte d’avaluació, amb independència del procés disciplinari que s’hi pugui instruir. En cas que es produeixin diverses irregularitats en els actes d’avaluació d’una mateixa assignatura, la qualificació final d’aquesta assignatura serà 0.
Aquesta assignatura no preveu el sistema d'avaluació única.
Bibliografia bàsica. Al final de cada tema es propocionarà bibliografia complementària.
Abadal, Ernest; Codina, Lluís. (2005). Bases de datos documentales : características, funciones y método. Madrid: Síntesis.
Burgués, Xavier. et al. (2015). Diseño de bases de datos. Barcelona: UOC. Disponible: https://cutt.ly/qo6KvTM
Celma, Matilde; Casamayor, Juan Carlos; Mota, Laura. (2003). Bases de datos relacionales. Madrid: Pearson Educación.
Codina, Lluís. (2015). Sistemas de gestión de bases de datos documentales: características principales y metodologías de diseño. Barcelona: UPF. Disponible: https://repositori.upf.edu/handle/10230/24625
Codina, Lluís. (1993). Sistemes d’informació documental: concepció, anàlisi i disseny de sistemes de gestió documental amb microordinadors. Barcelona: Pòrtic.
Ferran, Núria; Pérez-Montoro, Mario. (2013). Búsqueda y recuperación de la información. [Recurs electrònic]. Barcelona: UOC. https://shre.ink/IRoX
Luque, Irene. et al. (2001). Bases de datos: desde Chen hasta Codd con Oracle. Madrid: Ra-Ma.
Martínez, Luis Javier (2016). Cómo buscar y usar información científica: guía para estudiantes universitarios. Santander: Universidad de Cantabria. https://shre.ink/lRoD
Moya, Félix de. (2002). “Técnicas avanzadas de recuperación documental”. En: López Yepes, J. Manual de ciencias de la documentación. Madrid: Pirámide.
Silberschatz, Abraham; Korth,Henry; Sudarshan, Sundararajarao. (2014). Fundamentos de bases de datos. Madrid: McGraw-Hill.
MySQL
Nom | Grup | Idioma | Semestre | Torn |
---|---|---|---|---|
(PLAB) Pràctiques de laboratori | 61 | Català | segon quadrimestre | tarda |
(PLAB) Pràctiques de laboratori | 62 | Català | segon quadrimestre | tarda |
(TE) Teoria | 6 | Català | segon quadrimestre | tarda |