Titulació | Tipus | Curs |
---|---|---|
2500894 Turisme | OT | 4 |
Podeu consultar aquesta informació al final del document.
No és necessari cap requisit per a cursar aquesta assignatura.
L'assignatura ajudarà a l'alumnat a conèixer els aspectes bàsics a considerar per a una correcta aplicació de Revenue Management en diversos tipus d'empreses. L'alumnat tambè aprendrà com crear diferents tarifes i com segmentar la demanda per aconseguir el màxim rendiment de l'empresa en tot moment.
Els objectius d'aprenentatge són:
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Classes teòriques | 12 | 0,48 | 2, 3, 1, 11, 9, 6, 8, 7 |
Examen | 2 | 0,08 | 2, 1, 9, 6, 5, 8, 7 |
Tipus: Supervisades | |||
Activitats pràctiques | 6 | 0,24 | 2, 1, 5 |
Tipus: Autònomes | |||
Activitats pràctiques | 10 | 0,4 | 2, 3, 1, 4, 11, 9, 6, 5, 8, 7, 10 |
Estudi | 17 | 0,68 | 2, 3, 1, 4, 11, 9, 6, 5, 8, 7 |
Idiomes d’impartició
Grau de Turisme: Anglés
Grau de Turisme en Anglès: Anglès
La metodologia docent de l'assignatura combina les classes magistrals que s'apliquen per a la impartició d'alguns conceptes clau amb les classes pràctiques on aplicar tots els aspectes coberts a les classes magistrals.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Activitats pràctiques d'anàlisi | 30% de la nota final | 13 | 0,52 | 2, 3, 1, 4, 11, 9, 6, 5, 8, 7, 10 |
Examen d'avaluació continua | 40% de la nota final | 2 | 0,08 | 2, 3, 1, 11, 9, 6, 5, 8 |
Exercicis de classe | 30% de la nota final | 13 | 0,52 | 2, 3, 1, 4, 11, 9, 6, 5, 8, 7, 10 |
L'avaluació d'aquesta assignatura segueix dos models:
a)Avaluació continuada. La nota final de l'assignatura es calcularà de la següent manera: realització d'exercicis de classe i activitats pràctiques (45% de la nota final), qüestionaris de comprensió (15% de la nota final) i un examen (40% de la nota final).
b) Avaluació única. L'alumnat que opti pel sistema d'avaluació única haurà de lliurar un dossier d'exercicis de classe i activitats pràctiques (45% de la nota final), realitzar els qüestionaris de l'assignatura (15% de la nota final) i un examen (40% de la nota final)
“La recuperació de l’assignatura per avaluació única serà el mateix que el de la resta d’alumnat i per presentar-se a la re-avaluació serà necessari que aquest hagi obtingut com a mínim un 3,5 en el conjunt de les evidències de les que consti l’avaluació única”.
Re-avaluació. Per l'alumnat que no hagi superat l'examen d'avaluació única i hagi obtingut una nota entre 3.5 i 4.9 hi haurà un examen de re-avaluació. La nota màxima a obtenir en aquest examen es de 5 sobre 10.
La qualificació de l’assignatura serà NO AVALUABLE quan l’estudiant es presenti a menys de la meitat de les activitats d’avaluació i/o no es presenti a l’examen final.
Huefner, Ronald J. Revenue Management : a Path to Increased Profits / Ronald J. Huefner. Second edition. New York, New York (222 East 46th Street, New York, NY 10017): Business Expert Press, 2015. Print.
Gallego, Guillermo., and Huseyin. Topaloglu. Revenue Management and Pricing Analytics by Guillermo Gallego, Huseyin Topaloglu. 1st ed. 2019. New York, NY: Springer New York, 2019. Web.
Helmold, Marc. Total Revenue Management (TRM) Case Studies, Best Practices and Industry Insights / by Marc Helmold. 1st ed. 2020. Cham: Springer International Publishing, 2020. Web.
Kimes, Sheryl. Sherri Kimes. https://www.sherrikimes.com/
Roberts, Dave. Hotel Revenue Management: The Post-pandemic evolution to Revenue strategy. Business expert press. 2022.
Talluri, Kalyan T., and Garrett Van Ryzin. The Theory and Practice of Revenue Management / Kalyan T. Talluri, Garrett J. van Ryzin. 1st ed. 2004. Boston, Massachusetts: Kluwer Academic Publishers, 2004. Web.
Talón, Pilar, Lydia. González, and Mónica. Segovia Pérez. Yield revenue management en el sector hotelero : estrategias e implantación / Pilar Talón Ballestero, Lydia González Serrano, Mónica Segovia Pérez. Collado Villaba, Madrid: Delta, 2012. Print.
No es fa servir cap programari específic
Nom | Grup | Idioma | Semestre | Torn |
---|---|---|---|---|
(TE) Teoria | 1 | Anglès | anual | matí-mixt |
(TE) Teoria | 2 | Anglès | anual | matí-mixt |