Titulació | Tipus | Curs |
---|---|---|
2502904 Direcció Hotelera | OB | 2 |
Podeu consultar aquesta informació al final del document.
No son necessaris
Al finalitzar l’assignatura l’alumne/a haurà de/d’ ser capaç de:
3.1 Pla de màrqueting d`una empresa de restauració.
3.2 Públic objectiu i segmentació de mercats.
3.3 Planificació i disseny de l'oferta.
3.4 El CRM en restauració.
3.5 Internet i la restauració.
3.6 Les franquícies en restauració.
4.1 Control dels processos de compres, emmagatzematge i distribució.
4.2 Vendes i control de la producció.
4.2.1 Normalització de processos.
4.2.2 Control de vendes en restauració.
4.3 Gestió informatitzada de empreses de restauració.
4.4 El pressupost en restauració.
4.5 Gestió mediambiental.
5.1 El desdejuni hoteler.
5.2 Restaurants en hotels: tendències per sectors.
5.3 Bars i cafeteria.
5.4 Convencions i banquets.
5.5 El servei d'habitacions.
5.6 Neveres (minibars) i distribució automàtica (vending).
5.7 La restauració en els programes all inclusivament.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Classes teòriques | 45 | 1,8 | 1, 2, 15, 9, 13, 12, 10, 3, 6, 5, 4 |
Resolució de problemes | 15 | 0,6 | 1, 2, 15, 9, 13, 14, 11, 10, 3, 6, 4, 16 |
Tipus: Supervisades | |||
Tutories | 10 | 0,4 | 1, 2, 7, 12, 14, 6 |
Tipus: Autònomes | |||
Elaboració de treballs | 31 | 1,24 | 1, 2, 15, 9, 7, 13, 12, 14, 11, 10, 3, 6, 5, 4 |
Idioma d'impartició: Castellà
• Sessions de classes magistrals. Exposició del contingut teòric del programa de forma clara, sistemàtica i organitzada per part del professor (els alumnes tindran al CAMPUS VIRTUAL el temari basic dels temes). Es fomentarà, en tot moment, la participació de l’alumnat a l’aula; es valoraran les seves aportacions, reflexions i dubtes. Es reforçarà l’aprenentatge amb la projecció de vídeos didàctics i lectura d’articles relacionats amb el temari i la presentació de casos pràctics per part dels alumnes.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Activitats Aula | 15% | 7 | 0,28 | 1, 2, 9, 13, 11, 10, 4 |
Examen teòric | 50% | 2 | 0,08 | 1, 2, 15, 9, 7, 8, 13, 12, 14, 11, 10, 3, 6, 5, 4, 16 |
Treballs pràctics | 35% | 40 | 1,6 | 1, 2, 15, 9, 7, 13, 12, 14, 11, 10, 6, 5, 4, 16 |
DOS OPCIONS D’AVALUACIÓ
A ) CONTINUA AMB PROVA D’AVALUACIÓ FINAL (AC):
El sistema d’avaluació s’organitza amb la presentació d’activitats autònomes (pràctiques, comprensió de textos individuals, treballs de grup i/o individuals, exposicions a l’aula, exercicis avaluadors -si s’escau-, etc.) més la prova final d’avaluació contínua d’interrelació i comprensió dels temes i conceptes teòrics treballats.
El professor titular de la matèria establirà al principi de curs la relació d’activitats a realitzar, dates i periodicitat del lliurament, avaluacions, etc. amb el percentatge d’incidència sobre la nota final de tots els continguts objecte d’avaluació continua, així com el corresponent al de la prova final d’avaluació contínua.
Per poder seguir correctament aquest sistema d`avaluació continua es requereix un mínim del 80% d`entregues de les activitats i tasques encomenades en la periocitat establerta pel professor abans de la prova final d`avaluació continua.
Els alumnes que no superin l’assignatura, mitjançant l’avaluació contínua, passaran a ser avaluats pel sistema d’avaluació única, no tenint en compte cap de les notes obtingudes amb anterioritat.
B) AVALUACIÓ ÚNICA: Examen final (tota la matèria).
Dia i hora establerts, segons calendari acadèmic, a la Programació Oficial del Centre.
Alumnes que no hagin seguitl’avaluació continua amb opció de presentar-se a l’examen final (prèvia petició d’avaluació única a gestió acadèmica en els períodes que el calendari acadèmic-administratiu indiqui):
Hauran de lliurar abans de la data d’aquest examen, les activitats, tasques o treballs corresponents dins del períodes que s’estableixin.
El calendari de lliurament, continguts i altres informacions al respecte, es publicaran al Campus Virtual de l’assignatura.
Activitats lliurades 30%
Examen Final 70%
Nota.- per poder aplicar aquests percentatges caldrà obtenir una qualificació mínima d’un 4 sobre 10 en cada part.
RE-AVALUACIÓ:
Només alumnes que a l’avaluació final hagin obtingut una nota igual o superior a 3,5 i menor de 5. La qualificació d’aquesta re-avaluació no superarà el 5 com a nota final.
Modalitat d’examen a definir pel professorat de l’assignatura.
Dia i hora establerts, segons calendari acadèmic, a la Programació Oficial del Centre.
La qualificació de l’assignatura serà NO AVALUABLE quan l’estudiant es presenti a menys de la meitat de les activitats d’avaluació i/o no es presenti a l’examen final.
FELIPE GALLEGO, JESÚS. DIRECCIÓN ESTRATÉGICA EN LOS HOTELES DEL SIGLO XXI. McGraw Hill Interamericana. Madrid, 1996
ROCHAT, MICHEL. MÁRKETING Y GESTIÓN DE LA RESTAURACIÓN. Editorial Gestion 2000. Enero, 2001
MESTRES, JUAN R. TÉCNICAS EN GESTIÓN Y DIRECCIÓN HOTELERA. Editorial Gestion 2000. Barcelona, 2003
BIOSCA, DOMENEC. COMO DIRIGIR CON ÉXITO UN RESTAURANTE. Ediciones CDN, Madrid 1993
ORIOL AMAT i FERNANDO CAMPA, CONTABILIDAD, CONTROL de GESTIÓN y FINANZAS de HOTELES. Editorial PROFIT. Barcelona, 2011.
MELLADO, SERGIO, HABITACIONES EN LA CARTA. LA DIRECCION DE F&B EN UNA CADENA HOTELERA. Independently published. Diciembre, 2020
Nom | Grup | Idioma | Semestre | Torn |
---|---|---|---|---|
(TE) Teoria | 1 | Espanyol | primer quadrimestre | matí-mixt |