Titulació | Tipus | Curs |
---|---|---|
2501935 Publicitat i Relacions Públiques | OB | 3 |
Podeu consultar aquesta informació al final del document.
Coneixements de màrqueting operatiu bàsic.
Necessitat de conèixer vocabulari específic de màrqueting empresarial i de comunicació on i off line.
Coneixement de tècniques bàsiques de màrqueting operatiu, matrius, DAFO, etc.
Interès per la realitat econòmica, empresarial i de comunicació de l'entorn català, espanyol i europeu.
- Tenir una concepció precisa del que és l'estratègia de màrqueting empresarial.
- Adquirir una visió general del procés estratègic del màrqueting. On i Off line
- Aplicació de la gestió estratègica del màrqueting empresarial a través d'un cas real concret i al llarg d'un projecte complet de negoci
- Conceptes, eines estratègiques imprescindibles de l'estratègia de màrqueting tradicional i digital
- El procés estratègic del màrqueting, la cadena de valor, els avantatges competitius sostenibles. i les diferents estratègies de posicionament de marca i de producte on i off line
Bloc I: Introducció al màrqueting estratègic i operatiu.
Bloc II: Macro entorn i Micro entorn.
Bloc III. Estratègies de Marca.
Bloc IV: Les 4 P's a l'entorn Internacional.
Bloc V: Comportament del consumidor.
Bloc VI: Noves tendències: “Neuromàrqueting, Màrqueting Digital”.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Seminaris i pràctiques | 37,5 | 1,5 | CM21, CM22, CM24, KM26, SM20, SM22 |
Sessions de teoria | 15 | 0,6 | CM21, CM22, CM24, KM26, SM20, SM22 |
Tipus: Supervisades | |||
Tutories | 7,5 | 0,3 | CM21, CM22, CM24, KM26, SM20, SM22 |
Tipus: Autònomes | |||
Realització d'exercicis, lectures i estudi | 82,5 | 3,3 | CM21, CM22, KM26, SM20, SM22 |
L'assignatura combinarà les classes magistrals en què s’impartiran els continguts teòrics bàsics i la realització d’exercicis pràctics on s’aplicaran els coneixements adquirits en les sessions teòriques.
El calendari detallat amb el contingut de les diferents sessions s’exposarà el dia de presentació de l’assignatura. Es penjarà també al Campus Virtual on l’alumnat podrà trobar els diversos materials docents i qualsevol informació necessària per a l’adequat seguiment de l’assignatura.
En cas de canvi de modalitat docent per raons sanitàries, el professorat informarà dels canvis que es produiran en la programació de l’assignatura i en les metodologies docents.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Examen final | 30% | 3 | 0,12 | CM21, KM26, SM20, SM22 |
Pràctiques | 25% | 2,5 | 0,1 | CM21, CM22, CM24, KM26, SM20, SM22 |
Treball de curs | 45% | 2 | 0,08 | CM21, CM22, CM24, KM26, SM20, SM22 |
Avaluació continuada
La nota final de l’assignatura s’obté de la mitjana ponderada dels tres ítems d’avaluació. En cas de no assolir la qualificació de 5 caldrà anar a la recuperació:
Avaluació única
La nota final de l’assignatura s’obté de la mitjana ponderada dels tres ítems d’avaluació. En cas de no assolir la qualificació de 5 caldrà anar a la recuperació:
La recuperació: Avaluació continuada.
L’alumnat tindrà dret a la recuperació de l’assignatura si ha estat avaluat del conjunt d'activitats el pes de les quals equivalgui a un mínim de 2/3 parts de la qualificació total de l'assignatura.
Es poden recuperar les següents activitats:
La recuperació: Avaluació única.
L’alumnat tindrà dret a la recuperació de l’assignatura si ha estat avaluat del conjunt d'activitats el pes de les quals equivalgui a un mínim de 2/3 parts de la qualificació total de l'assignatura.
Es poden recuperar les següents activitats:
Plagi.
En cas que l’estudiant realitzi qualsevol irregularitat que pugui conduir a una variació significativa de la qualificació d’un acte d’avaluació, es qualificarà amb 0 aquest acte d’avaluació, amb independència del procés disciplinari que s’hi pugui instruir. En cas que es produeixin diverses irregularitats en els actes d’avaluació d’una mateixa assignatura, la qualificació final d’aquesta assignatura serà 0.
Kotler. P. (2017). Fundamentos de Marketing. 13ª ed.Adisson-Wesley.
Porter, M. (2010). La Ventaja Competitiva. Pirámide.
Santemases, M. (2012). Marketing, conceptos y estrategias. 6ª ed. Pirámide.
Al llarg de el curs es lliuraran altres articles i documents especialment relacionats amb la matèria.
No es requereix cap programari.
Nom | Grup | Idioma | Semestre | Torn |
---|---|---|---|---|
(PLAB) Pràctiques de laboratori | 51 | Espanyol | segon quadrimestre | tarda |
(PLAB) Pràctiques de laboratori | 52 | Espanyol | segon quadrimestre | tarda |
(TE) Teoria | 5 | Espanyol | segon quadrimestre | tarda |