Titulació | Tipus | Curs |
---|---|---|
2501935 Publicitat i Relacions Públiques | OB | 1 |
Podeu consultar aquesta informació al final del document.
No n'hi ha.
Àmbit Màrqueting:
Introducció al màrqueting: concepte, funcions i evolució. Elements i actors del sistema comercial.
Àmbit Gestió Documental
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Classes teòriques | 15 | 0,6 | KM10, KM11, SM10 |
Sessions de pràctiques i seminaris | 90 | 3,6 | KM10, KM11, SM10 |
Tipus: Supervisades | |||
Tutories i revisió d'exercicis i treballs | 15 | 0,6 | KM10, KM11, SM10 |
Tipus: Autònomes | |||
Realització d'exercicis, encàrrecs i treballs. Lectura de textos. Estudi. | 165 | 6,6 | KM10, KM11, SM10 |
En tractar-se d'una assignatura anual el primer semestre es dedica a treballar els continguts específics de les dues matèries que formen l'assignatura a través de sessions teòriques i pràctiques. El segon semestre es dedica a l'elaboració d'un projecte conjunt en què intervenen totes dues matèries. La metodologia docent d'aquest segon semestre prioritza les sessions pràctiques, els seminaris i les exposicions grupals.
El calendari detallat amb el contingut de les diferents sessions s’exposarà el dia de presentació de l’assignatura. Es penjarà també a l'espai virtual de l'assignatura on l’alumnat podrà trobar els diversos materials docents i tota la informació necessària per a l’adequat seguiment de l’assignatura. En cas de canvi de modalitat docent per raons sanitàries, el professorat informarà dels canvis que es produiran en la programació de l’assignatura i en les metodologies docents.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Prova Individual de continguts teòrics i pràctics de Màrqueting. | 25% | 2 | 0,08 | KM10, KM11 |
Prova Individual de continguts teòrics i pràctics de Gestió Documental | 25% | 2 | 0,08 | SM10 |
Pràctiques Individuals d'Aula (PIA) | 10% | 5 | 0,2 | KM10, KM11, SM10 |
Treball de Curs | 40% | 6 | 0,24 | KM10, KM11, SM10 |
El sistema per superar l’assignatura és a través del seguiment de l’avaluació continuada. Això vol dir realitzar i lliurar les diferents activitats d’avaluació previstes, que es detallen a continuació:
1. Pràctiques individuals d’aula (10% de la nota final). El seguiment de l’avaluació continuada exigeix la realització d’un mínim del 70% dels exercicis, tant de Màrqueting com de Gestió Documental.
2. Proves individuals (50% de la nota final). Caldrà realitzar un examen de continguts teòrics i pràctics de Màrqueting (25% de la nota final) i un altre de Gestió Documental (25% de la nota final). Aquestes dues proves pretenen avaluar l’assoliment i comprensió dels principals continguts teòrics i pràctics de l’assignatura en els seus dos vessants i han de demostrar el grau d'aprenentatge i estudi autònom de l’alumnat.
Per seguir l’avaluació continuada la mitjana de les dues proves individuals no pot ser inferior al 4. Si la nota mitjana és inferior a 3, l’assignatura quedarà suspesa sense possibilitat de reavaluació. L'alumnat amb nota mitjana entre 3 i 3,99 haurà d’anar a la recuperació de les proves en què no hagi assolit un 5.
3. Treball de curs (40% de la nota final). Es tracta d’un treball en grup que es realitzarà íntegrament durant el segon semestre. El seu objectiu és conjugar els dos components de l’assignatura a través d’un cas pràctic. Els encàrrecs per a cada grup i les especificitats sobre la realització i seguiment del treball grupal es donaran a l’inici del segon semestre.
Aquesta assignatura no contempla l’avaluació única.
La recuperació.
L’alumnat tindrà dret a la recuperació de l’assignatura si ha estat avaluat del conjunt d'activitats el pes de les quals equivalgui a un mínim de 2/3 parts de la qualificació total de l'assignatura.
Per optar a la recuperació, l'alumnat haurà d'haver realitzat, com a mínim, el 70% de les PIA tant en la part de Màrqueting com en la de Gestió Documental i haver obtingut una nota no inferior a 3 com a mitjana de les proves individuals de Màrqueting i Gestió Documental.
Es poden recuperar les proves individuals de Màrqueting i Gestió Documental, és a dir, el 50% de les activitats avaluables.
Plagi
En cas que l’estudiant realitzi qualsevol irregularitat que pugui conduir a una variació significativa de la qualificació d’un acte d’avaluació, es qualificarà amb 0 aquest acte d’avaluació, amb independència del procés disciplinari que s’hi pugui instruir. En cas que es produeixin diverses irregularitats en els actes d’avaluació d’una mateixa assignatura, la qualificació final d’aquesta assignatura serà 0.
Ortografia
Les incorreccions ortogràfiques o gramaticals en qualsevol de les activitats de l’assignatura restaran punts en les seves qualificacions.
Gestió documental
ABADAL, Ernest. Servicios y sistema de información digital. Gijón: Trea, 2001.
ABADAL, Ernest; CODINA, Lluís. Bases de datos documentales: características, funciones y método. Madrid: Síntesis, 2005. (Ciencias de la información. Biblioteconomía y documentación; 25) ISBN 84-9756-263-1.
CODINA, Lluís. “Motores de búsqueda de información científica y académica”[En línia]. Hipertext.net, núm. 5, 2007. <http://www.hipertext.net> [Consulta: 12.10.2010]. ISSN 1695-5498.
FERRAN, Núria; PÉREX-MONTORO, Mario. Búsqueda y recuperación de la información. [Recurs electrònic]. Barcelona: UOC.
LOPEZ YEPES, José (Coord.) Manual de ciencias de la documentación. Madrid : Pirámide, 2002. (Ozalid). ISBN 84-368-1645-5.
MORENO JIMÉNEZ, Pilar. “Estrategias y mecanismos de búsqueda en la web invisible” [En línia]. En: Biblioteca Daniel Cosío Villegas, México, 2003-2005. http://biblio.colmex.mx/recelec/web_invisible.htm . [Consulta: 12.10.2010]
SALAZAR, Idoia. Las profundidades de Internet. Gijón: Trea, 2005
Màrqueting
CHÍAS, Josep (2007). El màrqueting. Barcelona: Editorial UOC. Disponible a: https://openaccess.uoc.edu/bitstream/10609/112386/8/El%20marqueting%20CAT.pdf
GODIN, Seth (2002). La vaca púrpura. Barcelona: Gestión 2000.
KOTLER, Philip; KELLER, Kevin (2006). Dirección de Marketing (12a ed). Madrid: Prentice Hall.
SANTESMASES, Miguel. (2007). Marketing. Conceptos y estrategias (5a. ed.). Madrid: Pirámide.
L'assignatura no exigeix cap programari específic.
Nom | Grup | Idioma | Semestre | Torn |
---|---|---|---|---|
(PLAB) Pràctiques de laboratori | 51 | Català | anual | tarda |
(PLAB) Pràctiques de laboratori | 52 | Català | anual | tarda |
(PLAB) Pràctiques de laboratori | 53 | Català | anual | tarda |
(TE) Teoria | 5 | Català | anual | tarda |