Titulació | Tipus | Curs |
---|---|---|
2502441 Enginyeria Informàtica | OT | 4 |
Podeu consultar aquesta informació al final del document.
És indispensable tenir un nivell d'anglès mínim d'un Intermediate B1 per cursar aquesta assignatura, ja que totes les classes es donen en anglès.
Al finalitzar l’assignatura, l’alumne haurà de ser capaç d'expressar i comunicar idees de forma oral i escrita, tant en temes tècnics com en temes d'interès general. Es farà èmfasi en la comprensió, síntesi d'informació, argumentació i expressió d'idees i opinions. Els/les alumnes hauran de treballar per la correcció de 'bad habits' i per l'adquisició d'estructures de nivell Upper-Intermediate com poden ser col·locacions i expressions idiomàtiques, estudiant un llibre enfocat a la correcció d’errors que hauran de seguir durant tot el semestre.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Activitats comunicatives i de grup dirigides pel professor per desenvolupar les competències comunicatives orals i escrites (producció i comprensió) - llegir i entendre informació en diferents formats, escoltar i fer preguntes, etc. | 40 | 1,6 | 1 |
Tipus: Supervisades | |||
Preparació per part de l'estudiant d'accions i treballs, sota la tutela del professor que l'ajudaran a desenvolupar el raonament i la capacitat de síntesi per reproduir de manera concisa, avaluar fets i transmetre informació. | 10 | 0,4 | 1 |
Tipus: Autònomes | |||
Exercicis que s'han de dur a terme, fora de l'entorn de l'aula, de manera individual o en petits grups, i que són més mecànics, com són els exercicis de gramàtica, de vocabulari, o ser capaços de trobar fonts adequades a Internet i a la biblioteca | 75 | 3 | 1 |
Activitats dirigides 30%: Exposició per part del professor dels conceptes i tècniques bàsiques de la matèria, amb indicacions de com completar el seu aprenentatge i profunditzar en la mateixa. S'ha previst realitzar dues sessions de dues hores per setmana. En aquestes sessions es duran a terme activitats comunicatives i de grup dirigides pel professor, que valorarà la participació activa de l'estudiant. Per aprovar aquesta assignatura, l'assistència a classe és obligatòria.
Activitats autònomes 30%: El tipus d'activitats que es portaran a terme seguint aquesta metodologia són fonamentalment exercicis que s'han de dur a terme de manera individual. El professor controlarà que es realitzin regularment, i l'aclariment dels possibles dubtes es realitzarà de manera presencial a classe.
Activitats en equip supervisades 10%: algunes activitats s'han dissenyat de manera que permetin a l'alumne treballar de manera cooperativa amb altres membres del grup. Aquests tipus d'activitats es centren en la realització de tasques que requereixen la col·laboració dels membres del grup. El que es pretén, doncs, és incloure l'aprenentatge del treball en grup com a objectiu de l'assignatura.
Activitats d'avaluació 30%: Diferents proves que constaten l'adquisició per part de l'estudiant dels resultats d'aprenentatge esperats. Es valoraran també altres accions d'avaluació sobre les activitats dirigides, autònomes i supervisades.
Competències:
Tot i que la competència assignada a l'assigantura és T04.03 - Utilitzar l'anglès com l'idioma de comunicació i de relació professional de referència, també es treballen i avaluen:
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
4 exercicis de correcció d'errors basats en el llibre Guided Error Correction Level B2 | 30% | 8 | 0,32 | 1 |
Participació i aportació als debats i forums | 10% | 5 | 0,2 | 1 |
Realitzaciò d'un examen al final del semestre | 25% | 8 | 0,32 | 1 |
Realització de deures i treballs | 35% | 4 | 0,16 | 1 |
Aquesta assignatura és d'avaluació continuada. Els/les alumnes hauran de fer un examen al final del semestre; 4 exercicis de correcció d’errors basats en el llibre Guided Error Correction B2; un treball escrit i deures regulars. La participació a les discussions a classe i les aportacions als debats (tant presencial com virtualment) també seran avaluades.
Aquesta assignatura no preveu el sistema d’avaluació única.
La nota final de l'assignatura es calcula segons el quadre de l'apartat d'activitats d'avaluació.
Les dates de realització de les activitats d'avaluació continuada i lliurament de treballs, les dates per la recuperació de les proves no superades, així com les dates de revisió de les qualificacions s'establiran a classe i es publicaran al campus virtual, però poden estar subjectes a canvis de programació per motius d'adaptació a possibles incidències.
Per aprovar l'assignatura, l'alumne haurà de tenir com a mínim un 5. La recuperació sols s'oferirà a aquells estudiants que obtinguin un mínim d’un 3,5 o superior. A la recuperació només es podrà obtenir un 5 com a nota màxima.
Si l'estudiant no assisteix a un 10% de les classes i no presenta cap dels treballs demanats durant el curs, la seva nota serà d'un No Avaluable (NA). Només en casos puntuals (raons de pes per no haver assistit i/o entregat els treballs) es podran recuperar les activitats i entregar fora de les dates especificades.
Només podran obtenir una MH els estudiants que tinguin una nota igual o superior als 9 punts. Com que el nombre de MH no pot superar el 5% dels estudiants matriculats, es concediran als estudiants que tinguin les notes finals més altes.
Els estudiants matriculats per segona vegada hauran de fer totes les activitats.
Informació important:
Aquestes irregularitats inclouen, entre d'altres:
La nota numèrica de l'expedient serà el valor menor entre 3.0 i la mitjana ponderada de les notes en cas que l'estudiant hagi comès irregularitats en un acte d'avaluació (i per tant no serà possible l'aprovat per compensació). En edicions futures d'aquesta assignatura, a l'estudiant que hagi comès irregularitats en un acte d'avaluació no se li convalidarà cap de les activitats d'avaluació realitzades.
En resum: copiar, deixar copiar o plagiar (o l'intent de) en qualsevol de les activitats d'avaluació equival a un SUSPENS, no compensable i sense convalidacions de parts de l’assignatura en cursos posteriors.
Durant tot el curs, s’utilitzarà el llibre:
Kennedy-Scanlon, Michael, Pladevall, Elisabet, Cebrián, Juli (2012) - Guided Error Correction: Exercises for Spanish-speaking students of English. Level B2. Bellaterra: Servei de Publicacions UAB.
Bibliografia complementaria
Murphy, R., 2012. English grammar in use. Cambridge: Cambridge University Press.
No es fa servir cap programari.
Power Point
Campus Virtual (aula Moodle)
Nom | Grup | Idioma | Semestre | Torn |
---|---|---|---|---|
(PAUL) Pràctiques d'aula | 418 | Anglès | primer quadrimestre | matí-mixt |