Titulació | Tipus | Curs |
---|---|---|
2500003 Empresa i Tecnologia | OT | 4 |
Podeu consultar aquesta informació al final del document.
És recomanable haver cursat prèviament les assignatures:
Tema 1. Introducció a la relació amb els clients
Tema 2. Arribant al client
Tema 3. El rol de les tecnologies de la informació
Tema 4. Negoci i CRM. Tècniques i anàlisi
Tema 5. Roadmap de la Relació amb els Clients.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
1. Classes magistrals | 30 | 1,2 | 1, 4 |
2. Casos d'estudi | 15 | 0,6 | 7, 5, 4 |
Tipus: Supervisades | |||
1. Tutories | 15 | 0,6 | |
Tipus: Autònomes | |||
1. Estudi | 35 | 1,4 | |
2. Preparació de casos, exercicis i treballs | 52 | 2,08 | 1, 2, 3, 6 |
Classes magistrals i casos
S'hi presenten els continguts bàsics que els estudiants han de menester per a introduir-se en alguns dels temes que configuren el programa. Alhora, s'indiquen les vies possibles per a completar o aprofundir la informació rebuda en aquestes sessions.
Durant les sessions es pot utilitzar també el mètode del cas com a eina docent, en funció del grau de participació dels alumnes.
Durant les classes magistrals la intervenció i participació dels alumnes és considera fonamental.
Alguns texts poden estar en anglès.
Aprenentatge Basat en Problemes
Una part de l'assignatura es farà fent servir la metodologia ABP. Es farà un treball sobre un cas pràctic i s'acabarà fent una presentació dels resultats.
Canal de comunicació
Es prioritzarà la utilització del Campus Virtual i, excepte en cas de fallada tècnica, serà l’únic mitjà oficial de comunicació.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
1. Aportacions a les sessions presencials | 10% | 0 | 0 | 2, 7, 3, 5, 4 |
2. Presentació d'informes | 40% | 0 | 0 | 1, 3, 6 |
3. Avaluació escrita | 50% | 3 | 0,12 | 4, 6 |
Aquesta assignatur no preveu el sistema d’avaluació única.
L’avaluació de l’assignatura es farà de forma progressiva i continuada durant tot el semestre. El sistema d’avaluació es basa en les següents evidències d’aprenentatge:
Criteris d’avaluació
La qualificació final de l’assignatura s’obtindrà a partir de la suma ponderada de les valoracions de les diferents evidències, tenint en compte que cada una de les tres components citades tenen un pes específic diferent:
10% (aportacions) + 40% (presentació informes) + 50% (examen final)
Serà condició necessària per poder efectuar aquesta suma ponderada que cadascuna de les components tingui una puntuació positiva, i que la qualificació obtinguda a l’examen final sigui igual o superior a 3,5
No Avaluable
Es considera que un estudiant que realitzi almenys una de les components de l’avaluació continuada ja no pot ser considerat com NO AVALUABLE.
Calendari d’activitats d’avaluació
Les dates de les diferents activitats d'avaluació (exercicis, lliurament de treballs, ...) s'anunciaran amb suficient antelació durant el semestre.
La data de la prova final de l'assignatura està programada en el calendari d'exàmens de la Facultat.
"La programació de les proves d’avaluació no es podrà modificar, tret que hi hagi un motiu excepcional i degudament justificat pel qual no es pugui realitzar un acte d’avaluació. En aquest cas, les persones responsables de les titulacions, prèvia consulta al professorat i a l’estudiantat afectat, proposaran una nova programació dins del període lectiu corresponent." Apartat 1 de l'Article 115. Calendari de les activitats d’avaluació (Normativa Acadèmica UAB)
Els i les estudiants de la Facultat d'Economia i Empresa que, d'acord amb el paràgraf anterior, necessitin canviar una data d'avaluació han de presentar la petició omplint el document Sol·licitud reprogramació prova que trobaran a https://eformularis.uab.cat/group/deganat_feie/reprogramacio-proves
Procediment de revisió de les qualificacions
Coincidint amb l'examen final s'anunciarà el dia i el mitjà en que es publicaran les qualificacions finals. De la mateixa manera s'informarà del procediment, lloc, data i hora de la revisió de les mateixes d'acord amb la normativa de la Universitat.
Procés de Recuperació
“Per participar al procés de recuperació l'alumnat ha d'haver estat prèviament avaluat en un conjuntd'activitats que representi un mínim de dues terceres parts de la qualificació total de l'assignatura o mòdul.” Apartat 3 de l'Article 112 ter. La recuperació (Normativa Acadèmica UAB). Els i les estudiants han haver obtingut una qualificació mitjana de l’assignatura entre 3,5 i 4,9.
La data d’aquesta prova està programada en el calendari d'exàmens de la Facultat. L'estudiant que es presenti i la superi aprovarà l'assignatura amb una nota de 5. En cas contrari mantindrà la mateixa nota.
Irregularitats en actes d’avaluació
Sense perjudici d'altres mesures disciplinàries que s'estimin oportunes, i d'acord amb la normativa acadèmica vigent, "en casque l’estudiantrealitzi qualsevol irregularitat que pugui conduir a una variaciósignificativa de la qualificació d’un acte d’avaluació, es qualificarà amb 0 aquest acte d’avaluació,amb independència del procés disciplinari que s’hi pugui instruir. En cas que es produeixin diverses irregularitats en els actes d’avaluació d’una mateixa assignatura, la qualificació final d’aquesta assignatura serà 0". Apartat 10 de l'Article 116. Resultats de l'avaluació. (Normativa Acadèmica UAB)
KUMAR, V & WERNER, J “Customer Relationship Management: Concept, Strategy and Tools. 2nd edition” (2012). ISBN 364220130X
CURRY, J “CRM : cómo implementar y beneficiarse de la gestión de las relaciones con los clientes” (2002). ISBN 8480887230
GREENBERG, P “CRM at the Speed of Light, Fourth Edition: Social CRM 2.0 Strategies, Tools, and Techniques for Engaging Your Customers” (2009). ISBN 0071590455
CHIESA DE NEGRI, C “CRM, las cinco pirámides del marketing relacional: cómo atraer, vender, satisfacer y fidelizar clientes de forma estable” (2009). ISBN 8423423263
MEERMAN SCOTT, D “Marketing en tiempo real” (2012). ISBN 9788441531673
Solucions CRM
Nom | Grup | Idioma | Semestre | Torn |
---|---|---|---|---|
(PAUL) Pràctiques d'aula | 201 | Català | primer quadrimestre | tarda |
(TE) Teoria | 20 | Català | primer quadrimestre | tarda |