Titulació | Tipus | Curs |
---|---|---|
2502501 Prevenció i Seguretat Integral | OT | 4 |
Podeu consultar aquesta informació al final del document.
Aquesta assignatura no te prerequisits
Els principals objectis de l’assignatura són:
BLOC 1
1.- El marc normatiu de l'ocupació pública.
2.- Tipologia de personal al servei de l'ocupació pública.
3.- La direcció pública professional.
4.- Sistemes de selecció de personal i sistemes de provisió de lloc de treball.
BLOC 2
5.- Instruments de gestió de l’ocupació pública
6.- Drets i deures dels empleats públics.
7.- Sistema disciplinari i incompatibilitats
8.- Promoció i carrera del personal
BLOC 3
9.- L’avaluació de l’acompliment
10.- Sistema retributiu: incentivació i productivitat.
11.- Els drets col.lectius a l'ocupació pública.
BLOC 4.
12.- Gestió de recursos en seguretat
13.- Gestió de dispositius de seguretat i grans esdeveniments
14.- Plans de treball en seguretat
15.- Transversalitat
16. -Gestió de conflictes
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Avaluació | 4 | 0,16 | |
Classes teòriques amb la participació de l'alumnat | 40 | 1,6 | |
Tipus: Supervisades | |||
Resolució de supòsits pràctics. Tutories amb l'alumnat | 12 | 0,48 | |
Tipus: Autònomes | |||
Estudi individual | 94 | 3,76 |
Llengua de docència: Castellà.
La metodologia a seguir al llarg de la implementació de la docència serà mixta: explicació per part la persona docent i alhora interacció amb l’alumnat mitjançant el sistema de pregunta/resposta en les sessions de teoria. Als continguts pràctics, en canvi, hi haurà un clar protagonisme de l’alumnat, ja que la persona docent només oferirà les qüestions inicials i farà de suport al llarg del treball individual o en grup de l’alumnat. Es tracta de fer un sistema simultani d’ensenyament-aprenentatge de l’alumnat, que esdevé un tipus d’entrenament per a afrontar en les millors condiciones les proves de teoria i pràctica de final de bloc.
En funció de la mida del grup, també es pot fer la tècnica de dinàmica de grups amb portaveu per a valorar el treball en equip.
En cadascun dels blocs temàtics, es farà el mateix esquema:
Les tutories amb el professorat es concertaran per correu electrònic.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Prova escrita u oral que permeti valorar els coneixements adquirits per l'estudiant. Bloc 4 | 25 | 0 | 0 | 3, 4, 6, 5, 1, 2, 8, 9, 11, 12, 7, 16, 17, 15, 14, 13, 10, 19, 18 |
Proves escrites i/o orals que permetin valorar els coneixements adquirits per l'estudiant dels tres primers blocs. | 25 | 0 | 0 | 4, 5, 1, 7, 16, 17, 13, 10, 19 |
Resolució de casos pràctics i realització de treballs | 50 | 0 | 0 | 3, 4, 6, 5, 1, 2, 8, 9, 11, 12, 7, 16, 17, 15, 14, 13, 10, 19, 18 |
Avaluació continuada
L'alumnat realitzarà proves d'avaluació continuada (PAC) que lliurarà mitjançant l'aula Moodle relacionades amb els blocs del temari.
L'alumnat realitzarà dues avaluacions escrites, una corresponent als 3 primers blocs i una altra en relació amb el 4rt bloc. Aquesta prova pot ser oral a criteri del professor. Cada prova ha d'obtenir una nota de 3,5 com a mínim per poder sumar la nota obtinguda a les proves d'avaluació continuada (PAC)
Avaluació Única
L'alumnat que opti per l'avaluació única realitzarà una prova de síntesi final de tot el contingut de l'assignatura (50%) i lliurarà la feina de l'assignatura (50%)
La data per a aquesta prova i el lliurament del treball de l'assignatura serà la mateixa programada en l'horari per a l'últim examen d'avaluació continuada.
S'aplicarà el mateix sistema de recuperació que per a l'avaluació continuada
Avaluació de l'alumnat en segona convocatòria o més
L'alumnat que repeteixi l'assignatura haurà de realitzar les proves i els exàmens programats i lliurar el treball de l'assignatura en les dates indicades a l'aula Moodle.
Recuperació
En cas de no superar l'assignatura d'acord amb els criteris abans esmentats (avaluació continuada o avaluació única), es podrà fer una prova de recuperació en la data programada en l'horari, i que versarà sobre la totalitat dels continguts del programa. Per participar a la recuperació l'alumnat ha d'haver estat prèviament avaluat en unconjunt d'activitats, el pes de les quals equivalgui a un mínim de dues terceres parts de la qualificació total de l'assignatura. Això no obstant, la qualificació que constarà a l'expedient de l'alumne és d'un màxim de 5-aprovat, independentment de la nota obtinguda a l'examen.
Si no ha estat avaluat d'aquestes dues terceres parts per no haver-se presentat a les proves obtindrà una qualificació de No Presentat, sense que tingui la possibilitat de presentar-se a l'examen final de recuperació.
Canvi de data d'una prova o examen
L'alumnat que necessiti canviar una data d'avaluació ha de presentar la petició emplenant el document que trobareu a l'espai moodle de Tutorització EPSI.
Un cop emplenat el document s'ha d'enviar al professorat de l'assignatura i a la coordinació del Grau.
Revisió
En el moment de fer cada activitat avaluativa, el professorat informarà l'alumnat dels mecanismes de revisió de les qualificacions.
Per a l'alumnat d'avaluació única el procés de revisió serà el mateix.
No avaluable.
L'alumnat que no realitzi cap activitat de les previstes en aquest apartat, serà qualificat com a no avaluable.
Altres consideracions
Sense perjudici d'altres mesures disciplinàries que s'estimin oportunes, i d'acord amb la normativa acadèmica vigent, "en cas que l'estudiant faci qualsevol irregularitat que pugui conduir a una variació significativa de la qualificació d'un acte d'avaluació, es qualificarà amb un 0 aquest acte davaluació, amb independènciadel procés disciplinari que es pugui instruir. En cas que es produeixin diverses irregularitats en els actes d'avaluació d'una mateixa assignatura, la qualificació final d'aquesta assignatura serà 0". Les proves/exàmens poden ser escrits i/o orals a criteri del professorat.
En cas que hi hagi la sospita de plagi, inclòs el tecnològic, el professor podrà verificar l'orginalitat de l'obra, inclòs mitjançant la realització de proves orals.
Si concorren circumstàncies sobrevingudes que impedeixin el desenvolupament normal de lassignatura, el professorat podrà modificar tant la metodologia com l'avaluació de l'assignatura.
JAUREGUIZAR Y MORENO, E (2023). Manual práctico de Recursos Humanos en la Administración Pública, Dykinson.
RODRÍGUEZ VILLANUEVA, J. (2023), La estructuración de la función pública española: diseño, gestión y posibilidades de optimización. Aranzadi
SÁNCHEZ MORÓN, Miguel Y OTROS (2017), La función pública directiva en Francia, Italia y España, INAP.
URCELAY LECUE, M.C. (2020), Utilización abusiva de los contratos temporales en la función pública española. Revista Aranzadi Doctrinal.
FIGUEROA-HUENCHO, V de L; PLISCOFF-VARAS, C.H.; ARAYA - ORELLANA, J.P. (2014), Desafíos a la formación de los futuros directivos públicos del siglo XXI, Convergència, vol 21 (64), pg. 207 - 234
Aquesta assignatura farà servir el programari bàsic del paquet d'office 365
Nom | Grup | Idioma | Semestre | Torn |
---|---|---|---|---|
(TE) Teoria | 1 | Espanyol | primer quadrimestre | tarda |