Titulació | Tipus | Curs |
---|---|---|
2502501 Prevenció i Seguretat Integral | OT | 4 |
Podeu consultar aquesta informació al final del document.
Aquesta assignatura no te prerequisits
Habilitats
• Assumir la responsabilitat social, ètica i professional que es deriva de la pràctica de l’exercici professional.
• Generar propostes innovadores i competitives en investigació i activitat professional desenvolupant curiositat i creativitat.
• Gestioneu eficientment la tecnologia en operacions de seguretat.
• Planificar i coordinar els recursos propis dels tres grans subsistemes que interactuen en la seguretat: persones, tecnologia i infraestructures.
• Transmetre informació, idees, problemes i solucions a públics especialitzats i no especialitzats.
• Treballar en xarxes interinstitucionals i interprofessionals.
• Utilitzar la capacitat d’anàlisi i síntesi per resoldre problemes.
BLOC 1:
BLOC 2:
BLOC 3:
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Avaluació | 4 | 0,16 | 4, 5, 2, 8, 10, 6, 14, 15, 13, 11, 9, 17 |
Classes teòriques i pràctiques amb la participació de l'alumnat | 40 | 1,6 | 3, 4, 5, 1, 2, 7, 8, 10, 6, 14, 15, 13, 12, 11, 9, 17, 16 |
Tipus: Supervisades | |||
Tutories amb l'alumnat | 12 | 0,48 | 3, 2, 7, 12 |
Tipus: Autònomes | |||
Lectura d'articles i normativa. Estudi personal. | 94 | 3,76 | 3, 4, 2, 10, 14, 15, 11, 17 |
Llengua de docència: Català
El primer dia es plantejaran les matèries, metodologia, i presentació dels supòsits pràctics.
El programa de l'assignatura consta de 3 blocs amb un total de 40 hores. També està prevista una visita formativa durant el mes de desembre, relacionada amb els continguts de l'assignatura.
En el marc d'aquestes hores teòriques també es plantejaran exercicis i altres activitats que formen part de l'avaluació continuada.
Paral·lelament, a mesura que s'avança en les explicacions teòriques, l’alumnat haurà de fer una recerca sobre un tema dels proposats al programa, i en relació al qual hauran de lliurar un treball per escrit i fer una presentació a l'aula.
Pel seguiment de la matèria caldrà portar llegits els textos que la professora indiqui durant les classes teòriques (articles, normativa, jurisprudència, etc.)
Tant els treballs de recerca, com els exercicis proposats, com la lectura de textos, formen part de les hores que l'alumne haurà de treballar de forma autònoma, tot i que, pel seguiment i resolució de dubtes, també es durà a terme l'oportuna supervisió mitjançant els fòrums de debats, el campus virtual i la comunicació permanent mitjançant el correu electrònic.
Les tutories amb el professorat es concertaran per correu electrònic.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Lliurament d'exercicis i treballs realitzats per l'alumnat. | 60% | 0 | 0 | 3, 4, 5, 1, 2, 7, 8, 10, 6, 14, 15, 13, 12, 11, 9, 17, 16 |
Proves teòric-pràctiques individuals: Exercicis i/o exàmens escrits i/o orals que permetin valorar els coneixements adquirits per part de l'estudiant | 40% | 0 | 0 | 3, 4, 5, 2, 8, 6, 14, 15, 13, 12, 11, 17 |
Bibliografia:
Documents que trobareu a internet:
Pàgines web d’interès:
Organitzacions internacionals:
Estadístiques del Departament d'Interior:
http://interior.gencat.cat/ca/el_departament/estadistiques_del_departament_d_interior/
No cal cap programari específic
Nom | Grup | Idioma | Semestre | Torn |
---|---|---|---|---|
(TE) Teoria | 1 | Català | primer quadrimestre | tarda |