Titulació | Tipus | Curs |
---|---|---|
2502501 Prevenció i Seguretat Integral | OT | 4 |
Podeu consultar aquesta informació al final del document.
Aquesta assignatura no te prerequisits
Consolidar i ampliar coneixements adquirits, en cursos anteriors, a diverses assignatures.
Portar-los al nivell d’aplicació pràctica i preparar a l’alumne per a una immediata utilització a les exigències laborals.
Tractarem tant les aplicacions de seguretat electrònica, com la seguretat física, humana i lògica, en la part corresponent al gestor de seguretat patrimonial i/o Director de Seguretat.
Projecte de Seguretat. Anàlisi de Riscos. Intel·ligència aplicada a la Seguretat.
Normativa i Aplicació Legal a Sectors.
Control d'Accessos, Seguretat Física, Biometria.
Equips de Detecció.
Serveis de vídeo vigilància. Aplicació en Sectors Professionals.
Serveis associats als Sistemes de Seguretat Electrònica.
Seguretat Perimetral.
El contingut teòric, serà reforçat i acompanyat amb exercicis pràctics.
L’alumnat coadjuvarà a donar forma a l’assignatura, en funció de las seves inquietuds i preferències manifestes.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Classes teòriques i pràctiques amb la participació de l'alumnat | 44 | 1,76 | 3, 4, 1, 2, 5, 7, 9, 10, 11, 12, 6, 18, 16, 17, 15, 14, 13, 8, 19 |
Tipus: Supervisades | |||
Tutories amb l'alumnat | 12 | 0,48 | 3, 1, 2, 5, 7, 9, 10, 11, 12, 6, 8, 19 |
Tipus: Autònomes | |||
Resolució de casos pràctics. Realització de treballs. Estudi personal | 94 | 3,76 | 3, 4, 1, 2, 5, 7, 9, 10, 11, 12, 6, 18, 16, 17, 15, 14, 13, 8, 19 |
Llengua de docència: espanyol (esp)
Les classes teòriques a l’aula combinaran les classes magistrals, i el desenvolupament i resolució d’exercicis de treball.
Les classes pràctiques a l’aula, consistiran en el desenvolupament d’exercicis i treballs en que s’aplicaran a la pràctica alguns dels conceptes presentats a les classes teòriques. Posteriorment s’efectuarà una posada en comú de la que es despendran les conclusions acadèmiques corresponents.
Les activitats autònomes correspondran tant a l’estudi personal com a la resolució dels exercicis i treballs plantejats pel professor. Cada alumne haurà de fer recerca de documentació dels temes relacionats amb la matèria objecte d’estudi i treballs personals de consolidació sobre el que s’ha exposat a classe (lectures programades, exercicis individuals). A més haurà de fer un seguiment i estudi de diferents exercicis i casos pràctics.
Les activitats d’avaluació avaluaran els coneixements i competències adquirits pels alumnes, d’acord amb els criteris que es presenten en el següent apartat.
Les tutories amb el professorat es concertaran per correu electrònic.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Avaluació dels treballs sol·licitats, realitzats i presentats per l'estudiant | 20% | 0 | 0 | 3, 4, 5, 7, 9, 10, 11, 12, 6, 18, 16, 17, 15, 14, 13, 19 |
Proves teòriques i pràctiques individuals: Proves escrites orals que permetin valorar els coneixements adquirits per l'estudiant. | 50% | 0 | 0 | 3, 4, 2, 5, 10, 11, 6, 18, 16, 17, 15, 14, 13 |
Treball del curs- llarg recorregut i presentació i defensa i avaluació continuada | 30% | 0 | 0 | 3, 4, 1, 2, 5, 7, 9, 10, 11, 12, 6, 18, 16, 17, 15, 14, 13, 8, 19 |
AVALUACIÓ CONTINUADA
1- Exercicis periòdics
Al llarg del curs es demanaran treballs i exercicis es imprescindible, el lliurament d'aquests en els terminis indicats per l'avaluació final. Serà exigible el lliurament d'almenys 2/3 dels proposats per avaluar l'assignatura. La no presentació en temps avaluarà com 0 (zero). Aquests treballs avaluables poden ser proposats per resoldre directament en dia de classe teòrica o pràctiques.
Es qualificaran del 0 al 10, es farà mitjana entre tots ells i tindran un pes específic en el global de l'assignatura del 20%.
2- Proves teòric -pràctiques individuals
Es faran al llarg del curs 2 exàmens. Cadascun tindrà part teòrica i part pràctica. El pes específic dels exàmens en mitjana és del 50% sobre el global del curs.
3- treball de curs
El alumne haurà de fer un treball de llarg recorregut que s’ha de lliurar com a màxim abans tres setmanes abans del fi del curs. L’avaluació serà del 0 al 10. Tindrà un pes específic a la nota final del 30%
El treball de curs és imprescindible per a l'avaluació de l'assignatura i ha d'obtenir-se com a mínim un 5 sobre 10. Per als alumnes que no superin aquesta qualificació, havent lliurat en les dates previstes un treball avaluable, hi haurà un període de reposició de 15 dies per al lliurament de les correccions proposades pel professor en la retro-valoració. En aquest cas la valoració màxima del treball serà un 5.
La mitjana total ponderada haurà de ser de 5 punts o superior per a poder aprovar.
AVALUACIÓ ÚNICA
Els estudiants que optin per l'avaluació única realitzaran una prova de síntesi final de tot el contingut de l'assignatura (50%) i lliuraran un document que contindrà les solucions a les PACs de l'assignatura (50%).
La data per a aquesta prova i el lliurament del treball de l'assignatura serà la mateixa programada en l'horari per a l'últim examen d'avaluació continuada.
S'aplicarà el mateix sistema de recuperació que per a l'avaluació continuada.
AVALUACIÓ DE L'ALUMNAT EN SEGONA CONVOCATÒRIA O MÉS
L'alumnat que repeteixi l'assignatura haurà de realitzar les proves i exàmens programats i lliurar el treball de l'assignatura en les dates indicades a l'aula Moodle.
EXAMEN DE RECUPERACIÓ
L'alumne que no superi l'assignatura, que no arribi a 5 (total) de 10, d'acord amb els criteris establerts en els dos apartats anteriors podrà presentar-se a un examen final sempre que l'alumne s'hagi avaluat en un conjunt d'activitats, el pes de les quals equivalgui a un mínim de dues terceres parts de la qualificació total de l'assignatura. Si no ha estat avaluat d'aquestes dues terceres parts per no haver-se presentat a les proves obtindrà una qualificació de No Presentat, sense que tingui la possibilitat de presentar-se a l'examen final de recuperació.
En aquest examen es tornarà a avaluar el conjunt dels continguts de l'assignatura que no s'hagin superat en l'avaluació continuada.
En el cas de superar-se l'examen final l'assignatura quedarà aprovada amb un 5 com a màxim, independentment de la nota obtinguda en l'examen.
NO EVALUABLE
CANVI DE DATA D'UNA PROVA O EXAMEN
L'alumnat que necessiti canviar una data d'avaluació ha de presentar la petició emplenant el document que estroba en l'espai Moodle de Tutorització EPSI.
Una vegadaemplenat el document s'ha d'enviar al professorat de l'assignatura i a coordinació del Grau.
REVISIÓ
En el moment de realització de cada activitat avaluativa, el professorat informarà l'alumnat dels mecanismes de revisió de les qualificacions.
Per a l'alumnat d'avaluació única el procés de revisió serà el mateix.
ALTRES CONSIDERACIONS
Sense perjudici d'altres mesures disciplinàries que s'estimin oportunes, i d'acord amb la normativa acadèmica vigent, "en cas que l'estudiant realitzi qualsevol irregularitat que pugui conduir a una variació significativa de la qualificació d'un acte d'avaluació, es qualificarà amb un 0 aquest acte d'avaluació, amb independència del procés disciplinari que es pugui instruir. en cas que es produeixin diverses irregularitats en els actes d'avaluació d'una mateixa assignatura, la qualificació final d'aquesta assignatura serà 0 ".
Si durant la correcció es tenen indicis que una activitat o treball s'han realitzat amb respostes assistides per intel·ligència artificial, el/la docent podrà complementar l'activitat amb una entrevista personal per a corroborar l'autoria del text.
Si concorren circumstàncies sobrevingudes que impedeixin el desenvolupament normal de l'assignatura, el professorat podrà modificar tant lametodologia com l'avaluació de l'assignatura.
Llei 5/2014, de 4 d'abril, de Seguretat Privada. (Boletín Oficial del Estado, 2014).
Reial decret 2364/1994, de 9 de desembre, pel qual s'aprova el Reglament de Seguretat Privada. (Boletín Oficial del Estado, 1994).
ORDRE de 23 d'abril de 1997 per la qual es concreten determinats aspectes en matèria d'empreses de seguretat, en compliment de la Llei i el Reglament de Seguretat Privada.
Orde INT/314/2011, d'1 de febrer, sobre empreses de seguretat privada. (Boletín Oficial del Estado, 2011).
Orde INT/316/2011, d'1 de febrer, sobre funcionament dels sistemes d'alarma en l'àmbit de la seguretat privada. (Boletín Oficial del Estado, 2011).
Orde INT/317/2011, d'1 de febrer, sobre mesures de seguretat privada. (Boletín Oficial del Estado, 2011).
Orde INT/318/2011, d'1 de febrer, sobre personal de seguretat privada. (Boletín Oficial del Estado 2011).
Orde INT/826/2020, de 3 de setembre, per la qual es modifiquen quant a terminis d'adequació de mesures de seguretat electrònica.
IRP/198/2010, de 29 de març, per la qual s'estableixen els criteris d'actuació per al manteniment i la verificació dels sistemes de seguretat i la comunicació a la policia de la Generalitat-mossos d'esquadra dels avisos d'alarma.
RESOLUCIÓ de 16 de novembre de 1998, de la Secretaria d'Estat de Seguretat, per la qual s'aproven els models oficials dels Llibres-Registre que s'estableixen en el Reglament de Seguretat Privada.
Agència Espanyola de Protecció de Dades. Guia sobre l'ús de càmeres de vídeo per a seguretat i altres finalitats.
Generalitat de Catalunya. Recomanacions policials per als sistemes de videovigilància. CGRIP-RPD-9274-V01-GUI-SPA.
Es lliurarà a l'alumnat temari elaborat per David Zabas García, més documentació complementària, per a ampliació i consultes.
Aquesta assignatura farà servir el programari bàsic del paquet d'office 365 i el programari AutoCad (llicència d'estudiant).
Nom | Grup | Idioma | Semestre | Torn |
---|---|---|---|---|
(TE) Teoria | 1 | Espanyol | primer quadrimestre | tarda |