Titulació | Tipus | Curs | Semestre |
---|---|---|---|
4317517 Auditoria de Comptes i Comptabilitat | OT | 0 | 2 |
Per consultar l'idioma/es de l'assignatura caldrà anar a l'apartat "Metodologia" de la guia docent.
Per realitzar les pràctiques professionals és necessari el domini de la llengua castellana: a nivell escrit, oral i de comprensió.
Objectius i contextualització
Aquestes pràctiques tenen un doble objectiu. D'una banda facilitar que l'alumne pugui posar en pràctica els
coneixements comptables i d'auditoria adquirits durant el primer semestre del màster i, per una altra, posar a
l'estudiant en contacte amb la realitat pràctica de l'exercici professional en l'àmbit de la comptabilitat, la
fiscalitat i l'auditoria de comptes.
Aquestes pràctiques estan encaminades al fet que l'alumne/a duu a terme tasques de suport en les firmes
d'auditoria (preauditorías, preparació de papers de treball, etc) i, en cas de despatxos d'assessorament
comptable-fiscal la col·laboració en la preparació de tancaments comptables i fiscals.
Competències
El contingut del prácticum serà variable i dependrà de l'empresa d'acolliment. En qualsevol cas el tutor acadèmic cuidarà i revisarà periòdicament de les activitats realitzades per l'estudia
L'oferta de pràctiques es realitzarà de la següent forma:
Des de la coordinació del programa a través de convenis amb empreses i institucions vinculades amb el Col·legi d'Economistes de Catalunya (es poden consultar al web del programa).
L'assignació es realitzarà a través d'entrevistes individuals entre alumnat i coordinació on es tindrà en compte l'expedient acadèmic, el perfil de l'estudiant i els requisits que puguin establir les firmes.
El tutor acadèmic assignat realitzarà un seguiment de les activitats de l'alumne a través de contactes regulars amb l'alumne i el seu tutor a l'empresa.
"La metodologia docent proposada pot experimentar alguna modificació en funció de les restriccions a la presencialitat que imposin les autoritats sanitàries".
Les tutories podran ser presencials o on line, o mitxes.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Tutories amb tutor UAB | 2 | 0,08 | CA13, KA10, SA12, CA13 |
Tipus: Supervisades | |||
Treball de camp amb visites a empreses | 146 | 5,84 | CA13, KA10, SA12, CA13 |
Tipus: Autònomes | |||
Informe de l'alumne | 2 | 0,08 | CA13, KA10, SA12, CA13 |
Avaluació:
El sistema d'avaluació constarà de tres parts:
- Valoració de l'informe elaborat per l'alumne: 60% (aquesta valoració la realitzarà el tutor de la UAB assignat)
- Informe tutor empresa: 20%
- Informe tutor UAB amb la valoració del seguiment de les pràctiques: 20%
"L'avaluació proposada pot experimentar alguna modificació en funció de les restriccions a la presencialitat
que imposin les autoritats sanitàries."
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Informe de l'alumne | 60% | 0 | 0 | CA13, KA10, SA12 |
Informe de seguiment tutor/a | 20% | 0 | 0 | CA13, KA10, SA12 |
Informe tutor empresa | 20% | 0 | 0 | CA13, KA10, SA12 |
En funció de les pràctiques.
En funció de les pràctiques.