Titulació | Tipus | Curs | Semestre |
---|---|---|---|
4316837 Gestió Turística del Patrimoni Cultural | OB | 1 | 2 |
Per consultar l'idioma/es de l'assignatura caldrà anar a l'apartat "Metodologia" de la guia docent.
No hi ha prerequisits
Aquest mòdul ofereix als estudiants la possibilitat de dur a la pràctica real els coneixements adquirits en el màster. Permet, per tant, la integració operativa dels coneixements, habilitats i capacitats adquirides i la seva aplicació en les activitats professionals relacionades amb el Patrimoni Cultural. L’alumne podrà ampliar la seva competència per dissenyar un camí professional adaptat a les seves necessitats i a les necessitats del sector. Les pràctiques consten de 300 en organitzacions i/o empreses del sector amb la supervisió d’un tutor en aquesta organització o empresa, a més a més del seguiment del tutor de la universitat.
El contingut de les pràctiques va referit a:
Observació del participant i desenvolupament d’una tasca de col·laboració amb les entitats culturals, atenent a les necessitats contemplades per les entitats participants i aplicant els continguts específics que requereixi aquesta col·laboració.
Entendre des del propi engranatge de l’empresa o institució els mecanismes de gestió, de disseny, de comercialització, de posada en valor, de las diferents temàtiques empresarials turístiques referides a tems patrimonials. Aquest coneixement permetrà als alumnes enfrontar-se a clients i a altres àmbits competencials totalment diferents a l’acadèmic, deixant per tant de ser un agent passiu per passar a ser un agent actiu.
Activitats desenvolupades per l’estudiant en un context relacionat amb l’exercici d’una professió, durant un període determinat i realitzant les funcions assignades i previstes en la proposta de pràctiques.
Els continguts propis del treball quotidià en empreses i institucions inserides en l’àmbit del sector cultural.
Les metodologies docents d'aquest mòdul són:
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Classes Teòric pràctiques | 120 | 4,8 | 1, 2, 4, 7, 6, 8, 9, 12, 5, 11 |
Tipus: Supervisades | |||
Tutories | 147 | 5,88 | 3, 4, 7, 6, 10, 8, 12, 5, 11, 13 |
Tipus: Autònomes | |||
Estudi | 23 | 0,92 | 1, 2, 4, 9, 11, 13 |
El sistema d'avaluació d'aquest mòdul es basarà en:
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Informe de Progrès del tutor | 75% | 5 | 0,2 | 3, 10, 8, 11, 13 |
Memòria de pràctiques | 20% | 3 | 0,12 | 1, 2, 4, 7, 6, 9, 12, 5 |
Participació de la Reunió: Centre-Empresa | 5% | 2 | 0,08 | 10, 8, 12, 5 |
Álvarez-Santullano Mercedes Mareque, Prada Creo, Elena (2018) Revista de Investigación Educativa. DOI: https://doi.org/10.6018/rie.36.1.275651 (pàgina revisada en Julio de 2022)
Arroyo Fernández, María Jesús; Fernández Sánchez, P.; Hurtado Ocaña, Inmaculada; Ruiz de Palacios Villaverde, Mercedes (2021). Prácticas en Empresas: un modelo de integración de las competencias para el desarrollo professional. DOI:10.4995/INRED2020.2020.12023 (pàgina revisada en Julio de 2022)
Burns, P.M.; Holden, A. () Tourism a new perspective. London. Prentice Hall
Donaire, J.A. (2008) Turisme Cultural. Entre l'experiència i el ritual. Girona. Vitel·la
Priestley, G.K.; Llurdés i Coit, J.C. (2007) Estrategia y gestión del turismo en el municipio. Bellaterra. UAB
Repetto Talavera, Elvira.; Pérez-González, J.C. (2007) Formación en competencias socioemocionales a través de las prácticas en la empresa. Revista Europea de Formación Profesional. Núm.40/2007/1
Sabaté, X.; Basora, X.; Romero-Lengua, J. (2007). Turisme sostenible: experiències europees aplicables a Catalunya. Barcelona. Generalitat de Catalunya
A la Plataforma de Moodle