Titulació | Tipus | Curs | Semestre |
---|---|---|---|
4316214 Psicologia de l'Esport i de l'Activitat Física | OB | 2 | 1 |
Podeu accedir-hi des d'aquest enllaç. Per consultar l'idioma us caldrà introduir el CODI de l'assignatura. Tingueu en compte que la informació és provisional fins a 30 de novembre de 2023.
No n'hi ha.
L’objectiu d’aquest mòdul és que l’estudiant conozca diferents experiències professionals en l’àmbit de la psicologia de l’esport i de l’activitat física. En el mòdul que s’interpreta al voltant de 15 professionals amb experiència acreditada, fent un coneixement a l’alumnat diferents aspectes rellevants en la seva tracció, com: els seus estudis i formació; la seva tracció professional, destacant els aspectes més rellevants del CV relacionats amb la disciplina; la dedicació professional relacionada actualment amb la disciplina, detallant el tipus de tarea, el temps de dedicació; l’enfoc teòric i metodològic; el detalle d’altres experiències professionals més impactants o innovadores; o les satisfaccions / insatisfaccions en la pràctica professional.
Diferentes profesionales explicarán su experiencia a partir del siguiente guión:
La metodologia de l'assignatura es basarà en el desenvolupament coordinat d'una sèrie d'activitats (dirigides, supervisades i autònomes) que guiaran l'estudiant cap a l'assoliment dels resultats d'aprenentatge.
Activitats dirigides:
Les sessions de docència dirigida de l'assignatura consistiran en classes magistrals virtuals sincròniques per part dels professors i en la presentació d'informes per part dels alumnes.
Activitats supervisades:
Seguiment dels treballs dels alumnes de forma virtual.
Activitats autònomes:
Estudi. Confrontació del material proporcionat a la classe magistral amb els capítols dels manuals de la matèria i amb els articles recomanats. Elaboració d'esquemes i resums. Elaboració escrita d'informes sobre les experiències professionals presentades a les sessions.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Clases magistrales y presentación de trabajos. | 35 | 1,4 | 2, 8, 6, 4, 11, 10 |
Tipus: Supervisades | |||
Tutories sobre els treballs | 10 | 0,4 | 8, 7, 1, 3, 5 |
Tipus: Autònomes | |||
Lectura d'articles i informes d'interès. Elaboració de treballs i informes | 98 | 3,92 | 7, 1, 6, 4, 5, 11, 10 |
L'avaluació d'aquesta assignatura es durà a terme a partir de 3 evidències d'aprenentatge.
EV1: Informe-resum sobre les exposicions a classe, amb un valor del 40% de la qualificació final
EV2: Portafoli de l'estudiant, amb informes i treballs sol·licitats sobre les experiències professionals presentades a classe. Té un valor del 40% de la qualificació final.
EV3: Intervenció en les sessions presencials, amb un valor del 20% de la nota final.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Intervencions en les sessions | 20% | 3 | 0,12 | 6, 5, 9, 11 |
Lliurament de treballs / informes | 40% | 2 | 0,08 | 2, 8, 1, 6, 4, 5 |
Portafoli de l'estudiant | 40% | 2 | 0,08 | 7, 3, 9, 11, 10 |
Anderson, M. B. (2000). Doing sport psychology. Champaign, Il.: Human Kinetics.
Cox, R.H. (2009). Psicología del deporte. Conceptos y sus aplicaciones (6ª Ed). Madrid : Ed. Panamericana.
Dosil, J. (2006) (Ed.). The sport psychologist´s handbook. John Wiley & Sons: Chichester.
Horn, T. (2008) (Ed.). Advances in sport psychology. Champaign, Il.: Human Kinetics.
Rotella, B. y Cullen, B. (1999). El golf es el juego de la confianza. Madrid: Tutor.
Weinberg, R.S. y Gould,D. (2010). Fundamentos de psicología del deporte y el ejercicio físico (4ª Ed). Madrid:Editorial Panamericana.
Williams, J.M. & Krane, V. (2015). (Eds.) Applied Sport Psychology. (7 Ed.). McGraw Hill. Nueva York.
No aplicable.