Titulació | Tipus | Curs | Semestre |
---|---|---|---|
4316022 Gestió Esportiva | OB | 0 | 1 |
Per consultar l'idioma/es de l'assignatura caldrà anar a l'apartat "Metodologia" de la guia docent.
No hi han prerequisits
L'objectiu primordial és que els alumnes puguin iniciar-se en l'estudi de l'màrqueting en l'àmbit esportiu. Per a això, es proporcionarà a l'alumne les eines bàsiques de pràctiques comercials i de màrqueting per a la presa de decisions en l'àmbit de la gestió esportiva. En concret els objectius a nivell formatiu són:
Tema 1: Introducció a l'màrqueting esportiu: mercats i oportunitats de l'màrqueting esportiu
Tema 2: El paper de les metodologies d'investigació en el màrqueting esportiu.
Tema 3: Consumidors esportius.
Tema 4: Aplicacions d'investigació de mercats en les 4 P 's de l'màrqueting Esportiu.
Tema 5: Estratègia de màrqueting esportiu.
Tema 6: Producte i marca en el màrqueting esportiu.
Tema 7: Política de preus a l'estratègia de màrqueting esportiu.
Tema 8: Estratègia en Màrqueting Digital aplicat als Esports.
Tema 9: Social Media Management i Màrqueting de Influencers en l'entorn esportiu
Tema 10: Engagement i User Generated Content
Tema 11: SEO / SEM i Mitjans Digitals
Tema 12: Elaboració i desenvolupament d'un pla de màrqueting esportiu
Tema 13: Introducció a la Comunicació Digital
Tema 14: Elaboració d'un Pla de Comunicació Digital
Modalitat en línia
En el cas de la modalitat en línia, la metodologia s'ajustarà per tal que els alumnes puguin assolir tots els resultats de l'aprenentatge especificats en aquesta guia i alhora desenvolupar les competències i habilitats pròpies de la matèria impartida.
A tal efecte, s'optimitzaran els recursos disponibles en les aules modle per tal de maximitzar la implicació i la motivació dels estudiants (fòrums, debats, jocs de simulació, casos de estudi, presentacions en línia, etc...)
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària | 8 | 0,32 | |
Sessions magistrals participatives | 30 | 1,2 | |
Tipus: Supervisades | |||
Presentacions / exposicions | 8 | 0,32 | |
Realització de treballs / informes | 16 | 0,64 | |
Tutories Grupals | 10 | 0,4 | |
Tipus: Autònomes | |||
Estudi Personal | 50 | 2 | |
Realització de treballs / Informes | 20 | 0,8 |
Proves teòric-pràctiques: Lliurament exposició i defensa dels exercicis i treballs realitzats (podran ser individuals i/o en grup).
Treballs teoricopràctics individuals: Lliurament d'exercicis i treballs realitzats, així com participació en fòrums i debats.
L'equip docent detallarà les activitats específiques a l'inici del mòdul.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Examen | 30% | 2 | 0,08 | KA09, KA10, SA13, SA14, SA15 |
Proves teòriques-pràctiques | 30% | 2 | 0,08 | KA09, KA10, SA13, SA14, SA15, SA16 |
Treballs individuals i pràctics | 40% | 4 | 0,16 | CA05, CA06, KA09, KA10, SA13, SA14, SA15, SA16 |
N/A