Titulació | Tipus | Curs | Semestre |
---|---|---|---|
4313256 Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat | OT | 0 | 2 |
Podeu accedir-hi des d'aquest enllaç. Per consultar l'idioma us caldrà introduir el CODI de l'assignatura. Tingueu en compte que la informació és provisional fins a 30 de novembre de 2023.
...
En aquest módul es treballen les eines concretes per al plantejament d'un projecte de recerca científica, delimitar els seus objectius, identificar els mètodes i fonts apropiades per a cubrir-los i establir un pla de treball.
L'objectiu general és conèixer, aprendre i practicar els conceptes i procediments necessaris per al plantejament d'una recerca científica.
Es tracta d'ajudar a la definició del projecte final de màster i sotmetre a testeig la seva consistència mitjançant el debat dels aspectes més rellevants de l'objecte d'estudi, els objectius i les metodologies adequades per a aconseguir-los. El treball sobre els diferents objectes i metodologies proposades per l'alumnat permet la discusió d'un ventall ampli d'aproximacions a la recerca en comunicació. A més, el professorat del mòdul inclou d'altres enfocs per enriquir el debat i l'adquisició de coneixements, a partir de la proposta de nous objectes d'estudi i, en conseqüència, nous enfocs metodològics.
El pla d'estudis d'aquest módul (9 crèdits ECTS) atribueix un total de 225 hores de càrrega per a l'alumnat, distribuides de la següent manera: 113 hores de treball autònom, 56 hores dirigides i 56 hores supervisades. Les metodologies docents inclouen classes magistrals, estudis de cas, seminaris, lectures de material bibliogràfic, estudi personal, tutories, realització i presentació oral i escrita de treballs, i treball actiu d'anàlisi i reflexió per part dels/les alumnes.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Classes teòriques | 12 | 0,48 | 5, 6, 7, 8, 13, 15, 16 |
Seminaris | 44 | 1,76 | 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 11, 13, 15, 16 |
Tipus: Supervisades | |||
Elaboració de projectes, presentació i debat dels mateixos | 55 | 2,2 | 2, 6, 7, 8, 10, 11, 13, 15, 16 |
Tipus: Autònomes | |||
Lectures, elaboració dels projectes, preparació de les presentacions | 110 | 4,4 | 1, 2, 4, 5, 7, 8, 9, 10, 13, 15, 16 |
El sistema d'avaluació contempla la realització d'un treball de mòdul, la defensa oral del treball, la lectura i valoració del treball d'un/a altre estudiant i l'assistència i participació activa de l'alumnat a les classes.
El tema del treball és lliure, dins dels límits del temari del màster i coincidirà amb la temàtica elegida per al desenvolupament del TFM.
AVALUACIÓ CONTINUADA
L'alumnat es pot acollir a la modalitat d'avaluació continuada. Aquesta avaluació contempla l'obligatorietat d'assistir a les dues primeres sessions i de realitzar les següents activitats d'avaluació:
1. Elaboració d'un projecte de recerca (50%)
2. Lectura i valoració del projecte d'un/a altre estudiant (30%)
3. Defensa oral del projecte (20%)
Les activitats 1 i 2 es lliuraran el mateix dia de l'activitat 3, que és presencial. La data d'aquesta avaluació s'indicarà a començaments del módul.
AVALUACIÓ ÚNICA
El sistema d'avaluació única de l'assignatura està basat en les següents activitats i percentatges:
1. Elaboració d'un projecte de recerca (50%)
2. Lectura i valoració del projecte d'un/a altre estudiant (30%)
3. Defensa oral del projecte (20%)
La data de l'avaluació única s'informará el primer dia de classe.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Assitència i participació | 10% | 0 | 0 | 2, 13, 16 |
Defensa oral d'un projecte | 20% | 4 | 0,16 | 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 15 |
Elaboració d'un projecte | 50% | 0 | 0 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 |
Lectura i valoració del treball d'un/a altre estudiant | 20% | 0 | 0 | 2, 4, 6, 10, 13 |
Cap específic.