Titulació | Tipus | Curs | Semestre |
---|---|---|---|
4313157 Estudis Anglesos Avançats | OB | 0 | 2 |
Podeu accedir-hi des d'aquest enllaç. Per consultar l'idioma us caldrà introduir el CODI de l'assignatura. Tingueu en compte que la informació és provisional fins a 30 de novembre de 2023.
L'alumnat ha d'aprovar totes les assignatures del Màster per poder defensar el seu TFM.
Els objectius del mòdul TFM són els següents:
(a) Ajudar l'estudiantat a triar el tema de recerca i el supervisor segons les preferències i els punts forts.
(b) Guiar l'estudiantat per dur a terme recerca en literatura anglesa, lingüística, adquisició de la llengua i ús amb un èmfasi especial en els contextos multilingües.
(c) Formar l'estudiantat per treballar de forma autònoma seguint la guia del supervisor.
L'estudiantat haurà de produir un treball de recerca original (tesina o TFM) d'entre 45 i 60 pàgines i haurà de citar un mínim de 20 fonts secundàries. El TFM pot estar relacionat amb qualsevol de les assignatures incloses en el programa de Màster i/o dins de l'àrea d'expertesa del professorat del programa.
L'alumnat de l'especialització de Llengua pot triar dur a terme un TFM de caire empíric (un estudi experimental o etnogràfic amb un report escrit final) o un treball de tipus teòric (per exemple, un assaig crític sobre l'estat de la qüestió que podria incloure dades descriptives i argumentació lingüística). L'alumnat de l'especialització de Literatura durà a terme una tesina sobre un tema acordat dins la seva àrea (per exemple, història de la literatura Anglesa i Americana i estudis crítics o culturals).
A començaments del curs acadèmic es publicarà una llista de possibles temes. Es proporcionarà assessorament per a l'elecció de tema i supervisor/a de la tesina de màster.
El TFM ha de seguir les guies d'escriptura del Departament.
CALENDARI
Octubre: Reunió general amb el/la Coordinadora/del TFM.
Novembre-Desembre: Assignació de supervisor/a.
Gener-Febrer: Proposta.
Març-Abril: 5-page slice (Literatura) i Workplan (Llengua).
Maig-Juny: enviament de la versió preliminar del TFM (al tutor/a).
Final Juny: enviament versió final.
Juliol: defensa oral.
L'estudiantat tindrà reunions periòdiques i freqüents amb el supervisor/a per debatre i avaluar el progrés del TFM. Com a mínim, una reunió al mes. Això implica preparació activa per les sessions de supervisió i molt de treball autònom en la recollida de dades, anàlisi i escriptura.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Supervisades | |||
Master's Thesis preparation, writing and defence | 300 | 12 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 |
El TFM s'ha de defensar oralment davant d'un comitè de dos membres. L'estudiantat serà avaluat basant-se en el seu treball per escrit i en la seva presentació oral. L'avaluació es durà a terme mitjançant una rúbrica d'avaluació específica per a cada itinerari (Llengua / Literatura).
El percentatge d'avaluació de la part escrita és del 80%, i la de la presentació oral és d'un 20%.
S'ha de contactar al Coordinador/a del TFM:
- si hi ha problemes amb el supervisor.
- per confirmar dates de lliurament importants.
- per informació de caire administratiu (com i on es sol·licita el certificat del Màster, per exemple).
L’estudiant rebrà la qualificació de “No avaluable” sempre que no hagi lliurat més del 30% de les activitats d’avaluació.
El TFM només té una convocatòria i no pot ser recuperat.
En cas que l’estudiant realitzi qualsevol irregularitat que pugui conduir a una variació significativa de la qualificació d’un acte d’avaluació, es qualificarà amb 0 aquest acte d’avaluació, amb independència del procés disciplinari que s’hi pugui instruir. En cas que es produeixin diverses irregularitats en els actes d’avaluació d’una mateixa assignatura, la qualificació final d’aquesta assignatura serà 0. Les irregularitats fan referència, per exemple, a copiar en un examen, copiar de fonts sense indicar l'autoria, o un ús indegut de la IA com presentar com a original un treball que ha estat generat per una eina o programa d'IA. Aquestes activitats d’avaluació no són recuperables.
El plagi total o parcial de qualsevol dels exercicis es considerarà automàticament un SUSPENS (0) de l’exercici plagiat. PLAGIAR és copiar de fonts no identificades d’un text, sigui una sola frase o més, que es fa passar per producció pròpia (AIXÒ INCLOU COPIAR FRASES O FRAGMENTS D’INTERNET I AFEGIR-LOS SENSE MODIFICACIONS AL TEXT QUE ES PRESENTA COM A PROPI), i és una ofensa greu. Cal aprendre a respectar la propietat intel·lectual aliena i a identificar sempre les fonts que es puguin fer servir, i és imprescindible responsabilitzar-se de l’originalitat i autenticitat del text propi.
Per motius d'arxiu, d'ús responsable dels recursos i per respecte al medi ambient, els TFM es lliuraran en format digital (document PDF), a menys que algun dels lectors i/o examinadors demanin expressament rebre el TFM també en còpia de paper. El lliurament del TFM en format digital i, si escau, en paper, haurà de realitzar-se el mateix dia.
Aquesta assignatura/mòdul no preveu el sistema d'avaluació única
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Master's Thesis | 100% | 0 | 0 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 |
Bailey, Stephen. 2021. Academic Writing for University Students. London: Routledge.
Bell, Judith. 2010. Doing your research project. A guide for first-time researchers in education, health and social science. London: Open University Press (5th Edition).
Galvan, Jose L. and Galvan, Melisa C. 2017. Writing Literature Reviews. A guide for Students of the Social and Behavioral Sciences. London: Routledge (7th Edition).
Hayot, Eric. 2014. The Elements of Academic Style. New York: Columbia University Press.
Hyland, Ken. 2008. English for Academic Purposes. An advanced resource book. New York: Routledge.
Swales, John and Christine Feak. 2000. English in Today’s Research World. Ann Arbor: University of Michigan Press.
The Writing Center: Academic Writing Resources. Amherst College <https://www.amherst.edu/academiclife/support/writingcenter/resourcesforwriters>
Van Geyte, Els. 2013. Writing: Learn to write better academic essays. Academic Skills Series. London: Collins EAP.
Williams, Anneli. 2013. Research: Improve your reading and referencing skills. Academic Skills Series. London: Collins EAP.
Wray, Alison and Aileen Bloomer. 2006. Projects in Linguistics. A practical guide to researching Language. London: Hodder Education (2nd Edition).
L'assignatura no requereix un programari informàtic especialitzat.