Titulació | Tipus | Curs | Semestre |
---|---|---|---|
2504212 Estudis Anglesos | FB | 1 | 1 |
2504380 Estudis d'Anglès i Català | FB | 1 | 1 |
2504386 Estudis d'Anglès i Espanyol | FB | 1 | 1 |
2504393 Estudis d'Anglès i Francès | FB | 1 | 1 |
2504394 Estudis d'Anglès i de Clàssiques | FB | 1 | 1 |
Podeu accedir-hi des d'aquest enllaç. Per consultar l'idioma us caldrà introduir el CODI de l'assignatura. Tingueu en compte que la informació és provisional fins a 30 de novembre de 2023.
Es recomana un nivell d’anglès general corresponent al C1 del Marc Europeu Comú de Referència (MECR) per tal de seguir bé el curs.
L’objectiu general d’aquesta assignatura és establir les bases lingüístico-comunicatives perquè l’alumnat que accedeix al Grau d’Estudis Anglesos pugui seguir amb èxit els seus estudis universitaris. Es tracta d’una assignatura fonamental, enfocada a desenvolupar el registre formal i acadèmic escrit de l’alumnat tot partint del seu nivell d’anglès general. S’assumeix un nivell d’entrada d’un C1 del MECR.
Els objectius específics són els següents:
-Produir textos argumentatius d’unes 300-500 paraules que estiguin formalment ben estructurats, siguin lingüísticament correctes, i tinguin una profunditat de contingut adequada al nivell universitari.
-Entendre textos acadèmics escrits autèntics de l’àmbit de les ciències humanes i socials, tant a nivell general com detallat. Saber identificar el posicionament de l’autor respecte al text.
Es treballaran les habilitats escrites (producció i comprensió) i s’estudiaran, tant a classe com de forma autònoma, estructures gramaticals i de vocabulari de nivell C1 pertanyents al registre formal i acadèmic.
La metodologia docent es basa en:
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Classes teòriques i pràctiques | 60 | 2,4 | 5, 6, 7, 14 |
Tipus: Supervisades | |||
Tutories supervisades | 15 | 0,6 | 5, 6, 7, 14 |
Tipus: Autònomes | |||
Lectura i estudi. Exercicis i treballs. Ús de les TIC | 50 | 2 | 5, 6, 7, 14 |
S’ha de tenir en compte el següent:
L’estudiant rebrà la qualificació de “No avaluable” sempre que no hagi lliurat més del 30% de les activitats d’avaluació.
Avaluació única
Aquesta assignatura no preveu el sistema d’avaluació única.
Recuperació
Activitats d’avaluació excloses de la recuperació
No es podran recuperar les activitats d’avaluació continuada, que inclouen les següents activitats:
Tampoc no es podran reavaluar l'estudi autònom i/o el treball dels cercles de lectura o de parcipació activa.
Procediment de revisió de les qualificacions
En el moment de realització de cada activitat avaluativa, el professor o professora informarà l’alumnat (Moodle) del procediment i data de revisió de les qualificacions.
IMPORTANT:
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Avaluació continuada | 27% | 10 | 0,4 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 11, 12, 14 |
Cercles de lectura / Participació activa | 8% | 5,5 | 0,22 | 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 11, 12, 14 |
Estudi autònom | 5% | 3,5 | 0,14 | 5, 7, 8, 14 |
Examen escrit 1 | 30% | 3 | 0,12 | 1, 2, 3, 4, 5, 9, 10, 11, 12, 13, 14 |
Examen escrit 2 | 30% | 3 | 0,12 | 5, 6, 7, 8, 9, 11, 12, 14 |
Bibliografia obligatòria
Kennedy-Scanlon, Michael, Juli Cebrian & John Bradbury (2009) Guided Error Correction: Exercises for Spanish-Speaking Students of English. C1 Level, Book 1. Bellaterrra: Universitat Autònoma de Barcelona Servei de Publicacions.
McCarthy, Michael & Felicity O’Dell (2016) Academic Vocabulary in Use (2nd ed.). Cambridge: Cambridge University Press.
Warwick, Lindsay & Louis Rogers (2018) Skillful 4: Reading and Writing (2nd ed). London: Macmillan Education.
Bibliografia recomanada
Hewings, Martin (2017) Advanced Grammar in use (3rd ed.). Cambridge: Cambridge University Press.
Hewings, Martin & Craig Thaine (2012) Cambridge Academic English. An Integrated Skills Course for EAP. C1 level. Cambridge: Cambridge University Press.
Kennedy-Scanlon, Michael, Elisabet Pladevall & Juli Cebrian (2012) Guided Error Correction: Exercises for Spanish-Speaking Students of English. B2 Level. Bellaterrra: Universitat Autònoma de Barcelona Servei de Publicacions.
Swan, Michael (2016) Practical English Usage (4th ed.). Oxford: Oxford University Press.
Bibliografia complementària
Baker, Lida, Robyn Brinks Lockwood & Kristin Donnalley Sherman (2018) Grammar for Great Writing. Boston, MA: National Geographic Learning.
Hancock, Mark (2017) English Pronunciation in Use. Intermediate. Cambridge: Cambridge University Press.
Pathare, Emma & Gary Pathare (2018) Skillful 4: Listeningand Speaking (2nd ed). London: Macmillan Education.
Diccionaris
Oxford Advanced Learner’s Dictionary, OUP.
Collins CobuildEnglish Dictionary, Harper Collins Publishers.
Cambridge Advanced Learner’s Dictionary, CUP.
Collins English-Spanish/Spanish-English Dictionary, 6th ed., Grijalbo.
Longman Language Activator. Longman.
Longman Pronunciation Dictionary (3rd ed.). Longman.
Llocs web recomanats
English for Academic Purposes
https://www.academic-englishuk.com/
https://www.eapfoundation.com/
Diccionaris online
https://www.ldoceonline.com (Longman Dictionary of Contemporay English)
https://www.merriam-webster.com(Merrian-Webster dictionaries on line)
https://dictionary.cambridge.org/(Cambridge dictionaries on line)
http://www.freecollocation.com/ (Oxford Collocations Dictionary for Students of English)
https://www.lexilogos.com/english/dictionary.htm (A comprehensive set of resources for the study of the English Language)
Pronúncia
English Phonetics at UAB: https://blogs.uab.cat/englishphoneticsuab/
Department of Phonetics and Linguistics UCL - Identify the symbol:http://www.phon.ucl.ac.uk/home/johnm/flash/findrp.htm
The International Phonetic Association: http://www.langsci.ucl.ac.uk/ipa/ipachart.html
Sheep or ship? (vowels): http://www.shiporsheep.com/
Phonetics: The sounds of spoken language (English and Spanish), University of Iowa: <ahref="http://www.uiowa.edu/~acadtech/phonetics/">http://www.uiowa.edu/~acadtech/phonetics/# (consonant profiles)
Type IPA phonetic symbols: http://ipa.typeit.org/
Altres
www.flo-joe.co.uk (Cambridge official examination practice)
www.pbs.org (American public television. Documentaries. American English)
No es requereix cap programari concret.