S'organitza en 3 mòduls cadascun dels quals tindrà un pes específic en la qualificació
Prova avaluativa (50%)
Examen tipus test sobre el temari impartit. Data examen i de la seva recuperació al calendari de l' assignatura.
No es preveu sistema d' avaluació única
Document d' autoavaluació per escrit del funcionament grupal i individual (10%)
Després del final de cas treballat, cada representant de grup ha de lliurar, a través del correu , un informe màxim
de 2 pàgines autoavaluatiu amb una reflexió i avaluació del grau d'assoliment de les competències
incloses a la guia. El format és lliure. A més, ha de deixar clar quins coneixements han estat adquirits i quins
no.L'informe ha de ser realista i estar justificat de manera clara. L'informe es revisarà per el tutor responsable
de cada grup de seminari. En el cas d'una gran discrepància amb l'opinió del professor, el document serà retornat
a l´estudiant per així reflexionar sobre la seva avaluació i rectificar-la.
Autoavaluacions fora del terminiestablert no seran acceptades.
El no lliurament de l'exercici suposarà una puntuació de 0. Si es confirma el
plagi en qualsevol dels exercicis significarà el suspens de l'assignatura sense opció de recuperació .
Defensa oral de resolució d' un cas propi aportat pel segons els centres d' interés de l' alumne (40%) a la finalització del treball de situacions.
S'avaluen les següents dimensions :
Continguts
Preguntaplantejada (complexitat). Cerca bibliogràfica (paraules clau, fonts d'informació). Antecedents,
(definició del problema, epidemiologia, factors associats, estat actual del tema). Justificació del tema
(argumentació clara i coherent per donar resposta a la pregunta). Presentació d'evidències (nivell d'evidència) sobre la forma de resolució del cas des de l' ambit infermer.
Aplicabilitat i utilitat en la pràctica. Bibliografia (referències bibliogràfiques)
Metodologia de presentació
Exposició i llenguatge (ordre, vocabulari). Disseny material audiovisual (coherent,clar, creatiu). Temps (ajust al
temps indicat). Llenguatge no verbal (postura, moviments, contacte visual). L'estudiant lliurarà en
suport informàtic la presentació.
OBTENCIÓ DE LA QUALIFICACIÓ FINAL
El requisit per a l'obtenció de la nota final és haver-se presentat a totes les parts avaluatives i haver
obtingut una puntuació de 5.
Es considerarà no avaluable, de totes les assignatures integrades que configuren la unitat, quan
l'estudiant hagi faltat al 30% de les sessions de seminari.
Segons l'acord 4.4 del Consell de Govern 17/11/2010 de la normativa d'avaluació, les qualificacions seran:
Excel·lent (EX) Del 9,0 al 10. L'estudiant ha assolit les competències avaluades i les duu a terme de
manera autònoma fent les seves justificacions amb evidències.
Notable (N) Del 7,0 al 8,9. L'estudiant ha assolit les competències avaluades i les duu a terme de
manera autònoma amb algunesevidències.
Aprovat (AP). Del 5,0 al6,9. L'estudiant pot assolir les competències avaluades amb supervisió.
Suspens (SS). Del 0 a 4,9. L'estudiant no ha assolit les competències avaluades.
No Avaluat (NA) L'estudiant no ha realitzat les activitats programades per tal d'assolir les
competències.
4. L'estudiant té dret a la revisió de les proves d'avaluació. Per a tal fi es concretarà la data en el campus
virtual.
5. La valoració de les situacions especials i particulars serà valorada per una comissió avaluadora.
Els estudiants que no hagin superat
l'assignatura/mòdul per mitjà de l'avaluació continuada es podran presentar a un examen final o una prova
final de recuperación.