Titulació | Tipus | Curs | Semestre |
---|---|---|---|
2501935 Publicitat i Relacions Públiques | OT | 4 | 0 |
Podeu accedir-hi des d'aquest enllaç. Per consultar l'idioma us caldrà introduir el CODI de l'assignatura. Tingueu en compte que la informació és provisional fins a 30 de novembre de 2023.
No és necessari cap requisit previ.
Curs molt pràctic. Amb poca teoría a l'aula, la imprescindible, i molts casos reals d'empreses que veurem a classe.
Els estudiants hauran de treballar en grup i de manera individual per assolir un aprenentatge òptim.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Classes pràctiques | 37,5 | 1,5 | 4, 5, 11 |
Classes teòriques | 15 | 0,6 | 1, 5, 11 |
Tipus: Supervisades | |||
Tutories | 7,5 | 0,3 | 2, 4, 7 |
Tipus: Autònomes | |||
Lectures, preparació de casos i llibreta d'aprenentatge | 82,5 | 3,3 | 10, 12 |
A) Els exercicis pràctics que es faran a classe seran en grup i individuals (40%).
B) Treball Final per elaborar un pla de comunicació relacional per a una organtzació real (40%).
C) Assistència i participació (20%).
REAVALUACIÓ
Els alumnes que no hagin arribat a un 3 al Treball Final podran fer reavaluació. Si la prova de reavaluació no arribés al 3 no es podria fer mitjana amb la resta de notes de l'assignatura i es consideraria suspesa.
L’alumnat tindrà dret a la recuperació de l’assignatura si ha estat avaluat del conjunt d'activitats (casos pràctics a classe i treball final) el pes de les quals equivalgui a un mínim de 2/3 parts de la qualificació total de l'assignatura.
Les activitats recuperables són els casos pràctics realitzats a classe i el treball final.
En cas que l’estudiant realitzi qualsevol irregularitat que pugui conduir a una variació significativa de la qualificació d’un acte d’avaluació, es qualificarà amb 0 aquest acte d’avaluació, amb independència del procés disciplinari que s’hi pugui instruir. En cas que es produeixin diverses irregularitats en els actes d’avaluació d’una mateixa assignatura, la qualificació final d’aquesta assignatura serà 0.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Assistència i participació | 20% | 2 | 0,08 | 1, 2, 4, 5, 10 |
Casos pràctics a classe | 40% | 2,5 | 0,1 | 2, 4, 6, 7, 9, 13 |
Treball Final | 40% | 3 | 0,12 | 3, 4, 8, 11, 12 |
Diversos articles online de bllogs i prescriptors
Benito, Pilar (1998): Manual de protocolo, ceremonial y actos públicos. Film Ideal 2000, Barcelona.
Brown, R. (2009): Public Relations and the Social Web.
Curtichs, J.; Fuentes, M. A.; García, Y; y Toca, A. (2011): Sentido Social. La comunicación y el sentido común en la era de la Internet Social. Profit-Tinkle, Barcelona.
Fuetterer, S. (2010): Mi comunidad ....¿Me quiere o no me quiere? Best Relations, Madrid.
López-Nieto y Mallo, F.(1995): Manual de protocolo. Ariel, Barcelona.
Palencia, M. (2011): 90 Técnicas de Relaciones públicas. Manual de Comunicación Corporativa. Profit, Barcelona. 2ª edición.
No es necessita programari específic.